Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі: _______________ Сүлейменова Г.М.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ |
||
|
Күні Сынып: 9 |
Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? |
||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
||
|
Кәсіби даму мақсаты |
Тарих сабағында дереккөздерді қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.4 – Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымын дамытудағы рөліне баға беру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесін анықтайды |
||
|
Бағалау критерийлері |
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесін анықтайды Қаныш Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға береді |
||
|
Тілдік мақсаттар |
«Қ.Сәтпаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі» тақырыбына критерий бойынша эссе жазу (жазылым) Пәнге қатысты лексика мен терминология ғылыми зерттеу, реформатор, орталықтары, академия, ғылыми экспедициялар, феномен. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Қ.И.Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті..... Идеологиялық қысымның салдары... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазіргі әлемдегі Қазақстан, Құқық негіздері |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта мүмкіндігінше) |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 8 - сынып бағдарламасынан ХІХ ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басындағы кәсіптік, діни, зайырлы білім беретін мектептердің, ғылыми-зерттеу ұйымдарының ашылуы мен қазақ зиялыларының ағартушылық қызметі туралы біледі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
(М)Ұйымдастыру кезеңі Сағат тілі әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталау. «Миға шабуыл» Суреттер топтамасы және сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты оқушылар болжайды
1920 жылдары қазақ жерін кешенді зерттеу басталды. Мақсаты не? Қазақтан шыққан қандай ғалымдарды білесіңдер? Суреттегі тұлға таныс па? Қандай ғылыми жаңалықтары бар деп ойлайсың? Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстырамын. |
Презентация слайдтары |
|
|
Сабақтың ортасы 10 минут
5 минут
5 минут
10 минут
|
(Т/Т) №1 тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. Білім алған оқу орны 2-топ. Атқарған қызметтері 3-топ. Ғылыми жаңалықтары 4-топ. Алған марапаттары Дескриптор: 1. Тақырып ойынша 3 аргумент келтіреді. 2. Өзіндік қорытынды жасайды. Оқушылар топта, жұпта өзара бағалау жүргізеді. (Ж/Ж) №2 тапсырма. Қ.Сәтбаевтың ғылыми салаларын дамытудағы қызметтік жолын талдайды. (https://learningapps.org/ платформасында орындалады) Оқушылар платформаның мүмкіндігін пайдаланып, өзін-өзі бағалауды жүргізеді. (Ж/Ж) №3 тапсырма. wordwall.net платформасында Ғылым Академиясының қызметі мен тарихына байланысты сәйкестендіру жасайды. (Ж/Ж) №3 тапсырма. Қ. И. Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға береді. Қ. И. Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға беріңіз. Оқушылар тапсырманы ауызша немесе Padlet платформасында орындайды. «1947 жылы Англияға сапар жасаған кеңес парламентарийінің ішіндегі қазақ ғалымына Ұлыбританияның экс премьер-министрі У.Черчилль қалжыңдап «Барлық қазақтар сіз сияқты сұңғақ, батыр тұлғалы ма?» деп сұрапты. Сонда академик Қ.Сәтбаев «О, жоқ, Черчилль мырза, қазақтардың ішіндегі ең кішісі мен, менің халқым менен де биік» деп жауап беріпті. Бірінші; Отан сүйгіштігі........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Екінші; Батырлығы............................................................................................ .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. |
Оқулықпен жұмыс
https://learningapps.org/display?v=pdkrkea1j24
https://wordwall.net/resource/68856997
Презентация слайды .
|
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? Атты тақырыпта постер жасау Критерийлері: Дәлелдерді дұрыс қолдану Рәсімделуі Қорытынды ойдың болуы Рефлексия. Бүгінгі сабақтан алған әсерім?........................ Маған мына тапсырма қызықты болды?......... Тапсырманы орындауда туындаған қиыншылықтар?................................................ (Padlet платформасында орындайды) |
https://padlet.com/zhamelovbaglan/padlet-39dctn1v16u672r5 |
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Үлгерімі жоғары оқушылар өзге сыныптастарына қолдау көрсету арқылы дифференциация жүзеге асырылады. Кей жағдайларда мұғалім тарапынан қабілеті төмен оқушыларға қолдау мақсатында көмек көрсетіледі. |
Бағалау критерийлері арқылы оқушылар жұпта өзара бағалау жүргізеді. |
Оқушыларға АКТ-ны,ноутбукты қолдануда қауіпсіздік ережелері таныстырылды.Бөлме іші кең жарық қосулы,терезелер жабық болуы қадағаланады. Дене және көз жаттығуы жасалынады. Орындықта отыруы мен розеткалардан қашық отыруы назарға алынады. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?
Қаныш Сәтбаевтың феномені неде?
Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі: _______________ Сүлейменова Г.М.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ |
||
|
Күні Сынып: 9 |
Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? |
||
|
Тарихи концепт |
Маңыздылық |
||
|
Кәсіби даму мақсаты |
Тарих сабағында дереккөздерді қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.4 – Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымын дамытудағы рөліне баға беру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесін анықтайды |
||
|
Бағалау критерийлері |
Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесін анықтайды Қаныш Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға береді |
||
|
Тілдік мақсаттар |
«Қ.Сәтпаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі» тақырыбына критерий бойынша эссе жазу (жазылым) Пәнге қатысты лексика мен терминология ғылыми зерттеу, реформатор, орталықтары, академия, ғылыми экспедициялар, феномен. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Қ.И.Сәтбаев ғылымның келесі салаларының дамуына ықпал етті..... Идеологиялық қысымның салдары... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру. |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазіргі әлемдегі Қазақстан, Құқық негіздері |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта мүмкіндігінше) |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 8 - сынып бағдарламасынан ХІХ ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басындағы кәсіптік, діни, зайырлы білім беретін мектептердің, ғылыми-зерттеу ұйымдарының ашылуы мен қазақ зиялыларының ағартушылық қызметі туралы біледі. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
(М)Ұйымдастыру кезеңі Сағат тілі әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталау. «Миға шабуыл» Суреттер топтамасы және сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты оқушылар болжайды
1920 жылдары қазақ жерін кешенді зерттеу басталды. Мақсаты не? Қазақтан шыққан қандай ғалымдарды білесіңдер? Суреттегі тұлға таныс па? Қандай ғылыми жаңалықтары бар деп ойлайсың? Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстырамын. |
Презентация слайдтары |
|
|
Сабақтың ортасы 10 минут
5 минут
5 минут
10 минут
|
(Т/Т) №1 тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. Білім алған оқу орны 2-топ. Атқарған қызметтері 3-топ. Ғылыми жаңалықтары 4-топ. Алған марапаттары Дескриптор: 1. Тақырып ойынша 3 аргумент келтіреді. 2. Өзіндік қорытынды жасайды. Оқушылар топта, жұпта өзара бағалау жүргізеді. (Ж/Ж) №2 тапсырма. Қ.Сәтбаевтың ғылыми салаларын дамытудағы қызметтік жолын талдайды. (https://learningapps.org/ платформасында орындалады) Оқушылар платформаның мүмкіндігін пайдаланып, өзін-өзі бағалауды жүргізеді. (Ж/Ж) №3 тапсырма. wordwall.net платформасында Ғылым Академиясының қызметі мен тарихына байланысты сәйкестендіру жасайды. (Ж/Ж) №3 тапсырма. Қ. И. Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға береді. Қ. И. Сәтбаевтың тұлғалық қасиеттеріне баға беріңіз. Оқушылар тапсырманы ауызша немесе Padlet платформасында орындайды. «1947 жылы Англияға сапар жасаған кеңес парламентарийінің ішіндегі қазақ ғалымына Ұлыбританияның экс премьер-министрі У.Черчилль қалжыңдап «Барлық қазақтар сіз сияқты сұңғақ, батыр тұлғалы ма?» деп сұрапты. Сонда академик Қ.Сәтбаев «О, жоқ, Черчилль мырза, қазақтардың ішіндегі ең кішісі мен, менің халқым менен де биік» деп жауап беріпті. Бірінші; Отан сүйгіштігі........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Екінші; Батырлығы............................................................................................ .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. |
Оқулықпен жұмыс
https://learningapps.org/display?v=pdkrkea1j24
https://wordwall.net/resource/68856997
Презентация слайды .
|
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? Атты тақырыпта постер жасау Критерийлері: Дәлелдерді дұрыс қолдану Рәсімделуі Қорытынды ойдың болуы Рефлексия. Бүгінгі сабақтан алған әсерім?........................ Маған мына тапсырма қызықты болды?......... Тапсырманы орындауда туындаған қиыншылықтар?................................................ (Padlet платформасында орындайды) |
https://padlet.com/zhamelovbaglan/padlet-39dctn1v16u672r5 |
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Үлгерімі жоғары оқушылар өзге сыныптастарына қолдау көрсету арқылы дифференциация жүзеге асырылады. Кей жағдайларда мұғалім тарапынан қабілеті төмен оқушыларға қолдау мақсатында көмек көрсетіледі. |
Бағалау критерийлері арқылы оқушылар жұпта өзара бағалау жүргізеді. |
Оқушыларға АКТ-ны,ноутбукты қолдануда қауіпсіздік ережелері таныстырылды.Бөлме іші кең жарық қосулы,терезелер жабық болуы қадағаланады. Дене және көз жаттығуы жасалынады. Орындықта отыруы мен розеткалардан қашық отыруы назарға алынады. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз















