№ Ұйымдастырылған оқу іс-әретінің
технологиялық картасы
Бірінші кіші топ: «Ботақан»
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қар деген не?
Мақсаты: Жылы киініп шанамен сырғанап, аққала жасатып көңілді қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Жыл мезгілідерінің ерекшеліктерін білу.
Дамытушылық: Қардың түсі тек ақ болатынын үйренді.
Тәрбиелік: Қар ұғымын түсіну қыс мезгілінде ғана қар болады.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің әдіс –тәсілі: Сұрақ жауап, Түсінік беру.
Сөздік жұмыс: Қар
Билингвалды компонент: Қар-снег-snow
Технологиялар: Мнеметехнология
Пән аралық байланыс: Сенсорика
Көрнекіліктер: А3 суреттер қыс мезгілінің бірнеше суреті, үлестірмелі заттар.
Сауықтыру міндеттері: тыныс алу жаттығулары.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті Бірінші кіші жас тобы |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық- қозғаушы |
Таңғы жиын: Қоршаған өмір әлемі Не деген көркем, әдемі! Сол сұлулықты сақтайық, Мадақтайық, мақтайық |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Бірге қайталайды |
|
|
|
Ұйымдастыру- іздену |
1.Әңгіме жүргізу. -Балалар, балығымыз терезеден да-лаға қарайықшы. Қазір жылдың қай мезгілі? - Оны қайдан білдік? - Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. 2. Суретпен жұмыс. -Қыс мезгілі. Даланы аппақ қар бас ты. Балалар балабақша ауласына серу-енге шықты, Дидар мен Айболат аққала тұрғыз-ды. Айзере мен Жансая шанамен сырғанады, қалған балалар қармен ойнап жүр, бәріде көңілді. Қыс мезгілінде ауа райы суық бола-ды. Қыста адамдар қалай киінеді? - Дұрыс айтасыңдар, балалар, қыс-та адамдар қалың киінеді. - Кәне қысқы киімдерді атайық? - Тон, тымақ, етік, қолғап және т.б. 3. Сергіту сәті. Ә. Табылдының «Ақ боран» өлеңімен орындалады. 4. Үлестірмелі материалмен жұ-мыс. Төрт мезгіл бейнеленген суреттер-дің ішінен қыс мезгілін көрсету. 5. Өлең оқу. Қ. Ыдырысовтың қыс мезгілі өлеңін оқы, мазмұнын тү-сіндіру. 6. «Қар жинау» ойыны. Шарты: екі топқа бөлініп, мақтадан жасалған қарды жинап, себетке са-лудан жарысу. Жұмбақ жасыру: Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. Ол не? |
Қыс. Далада қар жауып тұр. Балалар мұқият тыңдап, тәрбиеші-мен бірге суреттерді қызықтайды. Балалар, тәрбиешімен бірге киім-дер айтады. Өлеңнің мазмұнынына сәйкес қи-мылдар жасайды. Тәрбиешінің көмегімен тапсырма-ны орындайды. Балалар ойынның шартына қарай ойнайды. Қар |
|
|
|
Рефлексиялық -коррекциялау |
Сұрақтар: 1. Балалар, қыс мезгілінде ауа ра-йында қандай өзгерістер болады екен? 2. Адамдар қандай киімдер киеді екен? 3. Сендерге ойын ұнады ма? |
Қар жауады, суық болады. Қалың. Ұнады |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс мезгілінің, жылдың басқа мезгілдерінен ерекшелігін;
Түсінеді: балалардың оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықтары
Қолданады. қыс мезгілінің ерекшеліктерін және қысқы ойын түрлерін атай білуді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қар деген не
Қар деген не
№ Ұйымдастырылған оқу іс-әретінің
технологиялық картасы
Бірінші кіші топ: «Ботақан»
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Қар деген не?
Мақсаты: Жылы киініп шанамен сырғанап, аққала жасатып көңілді қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Жыл мезгілідерінің ерекшеліктерін білу.
Дамытушылық: Қардың түсі тек ақ болатынын үйренді.
Тәрбиелік: Қар ұғымын түсіну қыс мезгілінде ғана қар болады.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің әдіс –тәсілі: Сұрақ жауап, Түсінік беру.
Сөздік жұмыс: Қар
Билингвалды компонент: Қар-снег-snow
Технологиялар: Мнеметехнология
Пән аралық байланыс: Сенсорика
Көрнекіліктер: А3 суреттер қыс мезгілінің бірнеше суреті, үлестірмелі заттар.
Сауықтыру міндеттері: тыныс алу жаттығулары.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Топпен
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті Бірінші кіші жас тобы |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық- қозғаушы |
Таңғы жиын: Қоршаған өмір әлемі Не деген көркем, әдемі! Сол сұлулықты сақтайық, Мадақтайық, мақтайық |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Бірге қайталайды |
|
|
|
Ұйымдастыру- іздену |
1.Әңгіме жүргізу. -Балалар, балығымыз терезеден да-лаға қарайықшы. Қазір жылдың қай мезгілі? - Оны қайдан білдік? - Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан. 2. Суретпен жұмыс. -Қыс мезгілі. Даланы аппақ қар бас ты. Балалар балабақша ауласына серу-енге шықты, Дидар мен Айболат аққала тұрғыз-ды. Айзере мен Жансая шанамен сырғанады, қалған балалар қармен ойнап жүр, бәріде көңілді. Қыс мезгілінде ауа райы суық бола-ды. Қыста адамдар қалай киінеді? - Дұрыс айтасыңдар, балалар, қыс-та адамдар қалың киінеді. - Кәне қысқы киімдерді атайық? - Тон, тымақ, етік, қолғап және т.б. 3. Сергіту сәті. Ә. Табылдының «Ақ боран» өлеңімен орындалады. 4. Үлестірмелі материалмен жұ-мыс. Төрт мезгіл бейнеленген суреттер-дің ішінен қыс мезгілін көрсету. 5. Өлең оқу. Қ. Ыдырысовтың қыс мезгілі өлеңін оқы, мазмұнын тү-сіндіру. 6. «Қар жинау» ойыны. Шарты: екі топқа бөлініп, мақтадан жасалған қарды жинап, себетке са-лудан жарысу. Жұмбақ жасыру: Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады. Ол не? |
Қыс. Далада қар жауып тұр. Балалар мұқият тыңдап, тәрбиеші-мен бірге суреттерді қызықтайды. Балалар, тәрбиешімен бірге киім-дер айтады. Өлеңнің мазмұнынына сәйкес қи-мылдар жасайды. Тәрбиешінің көмегімен тапсырма-ны орындайды. Балалар ойынның шартына қарай ойнайды. Қар |
|
|
|
Рефлексиялық -коррекциялау |
Сұрақтар: 1. Балалар, қыс мезгілінде ауа ра-йында қандай өзгерістер болады екен? 2. Адамдар қандай киімдер киеді екен? 3. Сендерге ойын ұнады ма? |
Қар жауады, суық болады. Қалың. Ұнады |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қыс мезгілінің, жылдың басқа мезгілдерінен ерекшелігін;
Түсінеді: балалардың оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықтары
Қолданады. қыс мезгілінің ерекшеліктерін және қысқы ойын түрлерін атай білуді;
шағым қалдыра аласыз













