|
Пән: қазақ тілі |
Мектеп: №2 Шұбарқұдық қазақ- орыс орта мектебі. |
||||||||||||||||||||
|
Күні: 05.06.2017 |
Мұғалімнің аты –жөні: Коптлеуова Кунсулу Сабитовна |
||||||||||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қара шаңырақ |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
(5.Т/А1), (5Ж3). Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру |
||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары-ның деңгейі |
Білу және түсіну. Қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Берілген суреттерге қатысты тірек сөздерді анықтайды. Суреттерге әңгіме желісі бойынша ат қояды. |
||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер бойынша тақырыпқа болжам жасайды. Суреттерді әңгіме желісі бойынша орналастырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Тірек сөздер бойынша ортақ тақырыпты болжайды. Суреттер ретімен тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сөз тіркестерін тақырыппен байланыстырады. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Лексика, фразеологизм |
|||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ |
|||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған? 2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен? 3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ? |
|||||||||||||||||||||
|
Ишара: Қол созу, қол айқастыру |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет,өзін-өзі тану, бейнелеу |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
2-бөлім: Киім. Сән. Талғам бөлімі «Киімқұмарлық» |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
«Шаңырақ» ой сергіту жаттығуын жүргізу. Оқушылар дөңгелене тұрып, оң қолдарымен шеңберді ұстайды. Бірлік, татулық туралы сөздер айтады. Суретті пазлдар арқылы топтастыру,суреттерге байланысты топқа ат қою. Мысалы:Шаңырақ шаттығы. Өнегелі өмір. Бақыттың құшағында. Ақ бата. «Үш шапалақ» арқылы бағалау |
Шаңырақ сұлбасы |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 3 минут 7 минут 15 минут 10 минут |
Бейнежазба көрсетіледі. «Ашық микрофон» әдісі арқылы пікір алысу 1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған? 2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен? 3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ? «Дейін-кейін» әдісі арқылы берілген тіркестерді қатыстырып, қойылым көрсету. «Үш шапалақ» арқылы бағалау «Орнын тап» әдісі арқылы тірек сөздерді суретпен сәйкестендіру, әңгіме құрастыру. Түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ |
АКТ Оқулық Дәптер Парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Соңы |
Үй тапсырмасы: « Бақытты отбасы -ол....»шығармашылық жұмыс |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: 2 минут
|
«Бір қадам» |
|
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия 3 минут |
«Шаңырақ» өз білгендерін жазып іледі. |
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қара шаңырақ
Қара шаңырақ
|
Пән: қазақ тілі |
Мектеп: №2 Шұбарқұдық қазақ- орыс орта мектебі. |
||||||||||||||||||||
|
Күні: 05.06.2017 |
Мұғалімнің аты –жөні: Коптлеуова Кунсулу Сабитовна |
||||||||||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қара шаңырақ |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
(5.Т/А1), (5Ж3). Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру |
||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары-ның деңгейі |
Білу және түсіну. Қолдану |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Берілген суреттерге қатысты тірек сөздерді анықтайды. Суреттерге әңгіме желісі бойынша ат қояды. |
||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Суреттер бойынша тақырыпқа болжам жасайды. Суреттерді әңгіме желісі бойынша орналастырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Тірек сөздер бойынша ортақ тақырыпты болжайды. Суреттер ретімен тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сөз тіркестерін тақырыппен байланыстырады. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Лексика, фразеологизм |
|||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ |
|||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған? 2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен? 3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ? |
|||||||||||||||||||||
|
Ишара: Қол созу, қол айқастыру |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет,өзін-өзі тану, бейнелеу |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
2-бөлім: Киім. Сән. Талғам бөлімі «Киімқұмарлық» |
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
«Шаңырақ» ой сергіту жаттығуын жүргізу. Оқушылар дөңгелене тұрып, оң қолдарымен шеңберді ұстайды. Бірлік, татулық туралы сөздер айтады. Суретті пазлдар арқылы топтастыру,суреттерге байланысты топқа ат қою. Мысалы:Шаңырақ шаттығы. Өнегелі өмір. Бақыттың құшағында. Ақ бата. «Үш шапалақ» арқылы бағалау |
Шаңырақ сұлбасы |
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 3 минут 7 минут 15 минут 10 минут |
Бейнежазба көрсетіледі. «Ашық микрофон» әдісі арқылы пікір алысу 1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған? 2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен? 3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ? «Дейін-кейін» әдісі арқылы берілген тіркестерді қатыстырып, қойылым көрсету. «Үш шапалақ» арқылы бағалау «Орнын тап» әдісі арқылы тірек сөздерді суретпен сәйкестендіру, әңгіме құрастыру. Түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ |
АКТ Оқулық Дәптер Парақшалар |
|||||||||||||||||||
|
Соңы |
Үй тапсырмасы: « Бақытты отбасы -ол....»шығармашылық жұмыс |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: 2 минут
|
«Бір қадам» |
|
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия 3 минут |
«Шаңырақ» өз білгендерін жазып іледі. |
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













