Пән: қазақ тілі | Мектеп: №2 Шұбарқұдық қазақ- орыс орта мектебі. |
Күні: 05.06.2017 | Мұғалімнің аты –жөні: Коптлеуова Кунсулу Сабитовна |
Сынып:5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Қара шаңырақ |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | (5.Т/А1), (5Ж3).Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжауСюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру |
Ойлау дағдылары-ның деңгейі | Білу және түсіну. Қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:Берілген суреттерге қатысты тірек сөздерді анықтайды.Суреттерге әңгіме желісі бойынша ат қояды. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Суреттер бойынша тақырыпқа болжам жасайды.Суреттерді әңгіме желісі бойынша орналастырады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Тірек сөздер бойынша ортақ тақырыпты болжайды. Суреттер ретімен тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Сөз тіркестерін тақырыппен байланыстырады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Лексика, фразеологизм |
| Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ |
| Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған?2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен?3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ? |
| Ишара: Қол созу, қол айқастыру |
Пәнаралықбайланыстар | Әдебиет,өзін-өзі тану, бейнелеу |
Алдыңғы оқу | 2-бөлім: Киім. Сән. Талғам бөлімі «Киімқұмарлық» |
|
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5 минут | «Шаңырақ» ой сергіту жаттығуын жүргізу.Оқушылар дөңгелене тұрып, оң қолдарымен шеңберді ұстайды. Бірлік, татулық туралы сөздер айтады. Суретті пазлдар арқылы топтастыру,суреттерге байланысты топқа ат қою. Мысалы:Шаңырақ шаттығы. Өнегелі өмір. Бақыттың құшағында. Ақ бата.«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
Шаңырақ сұлбасы
|
Ортасы3 минут
7 минут
15 минут
10 минут |
Бейнежазба көрсетіледі.«Ашық микрофон» әдісі арқылы пікір алысу1. Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған?2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек? Неліктен?3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің ?«Дейін-кейін» әдісі арқылы берілген тіркестерді қатыстырып, қойылым көрсету. «Үш шапалақ» арқылы бағалау«Орнын тап» әдісі арқылы тірек сөздерді суретпен сәйкестендіру, әңгіме құрастыру.Түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ | АКТ
ОқулықДәптерПарақшалар |
Соңы | Үй тапсырмасы:« Бақытты отбасы -ол....»шығармашылық жұмыс |
|
Бағалау
|
|
|
Кері байланыс:2 минут
| «Бір қадам» |
|
Рефлексия3 минут | «Шаңырақ» өз білгендерін жазып іледі. |
|