Пән: қазақ тілі
|
Мектеп: №2 Шұбарқұдық қазақ- орыс
орта мектебі.
|
Күні: 05.06.2017
|
Мұғалімнің аты
–жөні: Коптлеуова Кунсулу
Сабитовна
|
Сынып:5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қара
шаңырақ
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
(5.Т/А1),
(5Ж3).
Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжау
Сюжетті суреттердің желісі бойынша
әңгіме құрастыру
|
Ойлау дағдылары-ның
деңгейі
|
Білу және түсіну.
Қолдану
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Берілген суреттерге қатысты тірек сөздерді
анықтайды.
Суреттерге әңгіме желісі бойынша ат
қояды.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Суреттер бойынша тақырыпқа болжам
жасайды.
Суреттерді әңгіме желісі бойынша
орналастырады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Тірек сөздер бойынша ортақ тақырыпты
болжайды.
Суреттер ретімен тақырыпқа сай әңгіме
құрастырады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
Сөз тіркестерін тақырыппен
байланыстырады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер: Лексика,
фразеологизм
|
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын
ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.
Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған?
2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек?
Неліктен?
3. Қарашаңырақ киесі дегенді қалай
түсінесің ?
|
Ишара: Қол
созу, қол айқастыру
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Әдебиет,өзін-өзі тану,
бейнелеу
|
Алдыңғы
оқу
|
2-бөлім: Киім. Сән. Талғам бөлімі
«Киімқұмарлық»
|
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
5
минут
|
«Шаңырақ» ой сергіту жаттығуын
жүргізу.
Оқушылар дөңгелене тұрып, оң қолдарымен шеңберді
ұстайды. Бірлік, татулық туралы сөздер айтады.
Суретті пазлдар арқылы топтастыру,суреттерге
байланысты топқа ат қою.
Мысалы:Шаңырақ шаттығы. Өнегелі
өмір.
Бақыттың құшағында. Ақ бата.
«Үш шапалақ» арқылы
бағалау
|
Шаңырақ сұлбасы
|
Ортасы
3 минут
7 минут
15 минут
10
минут
|
Бейнежазба
көрсетіледі.
«Ашық
микрофон» әдісі
арқылы пікір алысу
1.
Неліктен «Қарашаңырақ» деп аталған?
2.Қарашаңырақтың иесі кім болуы керек?
Неліктен?
3.
Қарашаңырақ киесі дегенді қалай түсінесің
?
«Дейін-кейін»
әдісі арқылы берілген тіркестерді қатыстырып,
қойылым көрсету.
«Үш шапалақ» арқылы бағалау
«Орнын тап»
әдісі арқылы тірек сөздерді суретпен
сәйкестендіру, әңгіме құрастыру.
Түтін түтету, жапырағы жайылған, алтын
ұя,өнегелі отбасы, үрім-бұтақ
|
АКТ
Оқулық
Дәптер
Парақшалар
|
Соңы
|
Үй
тапсырмасы:
«
Бақытты отбасы -ол....»шығармашылық
жұмыс
|
|
Бағалау
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
1.Берілген суретке қатысты тірек сөздерді
анықтайды.
|
Әр суретке қатысты 3 тірек сөз
табады.
|
2
|
Әр суретке қатысты 1 тірек сөз
табады.
|
1
|
2.Суреттер бойынша тақырыпқа сай болжам
жасайды.
|
Барлық сурет-тергенақты ортақ тақырып
ұсынады.
|
2
|
Жалпы тақырып
ұсынады.
|
1
|
3.Тірек сөздерді тақырыпқа сай
болжайды.
|
Тақырыпты сөз тіркестерімен
береді.
|
2
|
Сөз тіркестері
қолданылмаған.
|
1
|
|
|
Кері
байланыс:
2
минут
|
«Бір
қадам»
|
|
Рефлексия
3
минут
|
«Шаңырақ» өз білгендерін жазып
іледі.
|
|