Материалдар / "Қарағайлы орман" екінші кіші топқа арналған технологиялық карта

"Қарағайлы орман" екінші кіші топқа арналған технологиялық карта

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қарағайлы орман" екінші кіші топқа арналған технологиялық карта. Балаларға жаратылыстану пәні бойынша сабақ беру жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
945
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыкіші топ 3-4 жасТәрбиеші: Бисаринова Н. К

Күні: 4 .03.17жБілім беру саласы: ҚатынасБөлім: ЖаратылыстануТақырыбы : қарағайлы орманМақсаты: балаларға өсімдіктердің пайдасы, оның қасиеттері туралы түсінік беру; бүктеу әдісін қолданып, жаңа жапсыру тәсіліне үйрету; ұсақ қол қимылдарын дамыта отырып, қию жапсырру дағдыларын қалыптастыру; табиғатты аялай білуге, жақсы тілектер айтуға, ұқыпты болуға тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекті құралдар: үлестірмелі материалдарСөздік жұмыс: гүлдер, гүлдің сабағы, күлте.Билингвальды компонент: гүлдер-цветы, дала гүлдері-полевые цветы, бөлме гүлдері-комнатные цветы.
Әрекеттердің кезеңдеріТәрбиешінің іс- әрекеттері

Балалардың іс- әрекеттері
Ұйымдастырушылық-қозғаушылық Жылулық шеңберін құру. Балалардың қолдарына гүлдер беріледі. Баяу музыка қойылады.Оқу іс-әрекетінің алдында 1-2 күн бұрын гүл туралы өлең жолдарын жаттайды, топ бөлмесіндегі, дәліздегі, залдағы гүлдер және оны күту туралы, кітап, бүктеме арқылы бақша, дала гүлдері туралы күннің екінші жартысында қосымша жұмыстар жүргізіледі.-Балалар, гүлдер қайда өседі?

Билингвальды компонент: гүлдер-цветы, дала гүлдері-полевые цветы, бөлме гүлдері-комнатные цветы.

Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады, нәзік музыка әуенмен еркін билейді. Гүлдерді құмыраға салады.

















-Далада, үйде, бақшада.

Ұйымдастырушылық-ізденістікПедагог бұл гүлдің ерекше жасалғанын көрсетіп, жаңа әдісті өз балаларыңа бүгінгі оқу іс-әрекетінде үйрететінін айтады.73-беттегі үлгідегі суретпен таныстыру.Педагог гүлдің сабағы мен күлтелері, олардың орналасуы туралы түсіндіреді.1.Гүл жасайтын бөліктерді қиып дайындау (75-бет).

Сергіту сәтіПедагог өз қалауынша жаттығу жасатады.2-үлгіге қарап, гүлді 74-бетке жапсырады. Жапсырудың мынадай реті мен әдісі бар: -гүл суытын әшкелейлеу;-гүлдің сабағын жапсыру-гүл күлтелерін де сол әдіспен жапсырамыз;Жапсыру барысында реттілікті сақтау керек, өйткені бір-бірін басып қалады.


Балалар педагогтің әңгімесін мұқият тыңдайды.

Үлгі дәптермен жұмыс жасайды.75-беттегі гүлдің бөліктерін қиып дайындайды.







Балалар педагогтің көмегімен сергіту жаттығуын жасайды.







Балалар сақтық ережесін еске түсіреді, қайтлайды.Педагогтің көрсетуімен жапсырады.





Рефлексиялық- түзетушілік -Балалар, оқу іс-әрекетінде жақсы еңбектендіңдер.Жарайсыңдар! Қорытындылау.Оқу іс-әрекетіне қатысқан балаларды мадақтау.

Педагогтің мақтағанына балалар қуанып, жұмыс орындарын жинастырады.
Күтілетін нәтиже:Біледі: балаларға өсімдіктердің пайдасы туралыИгереді: гүлдердің пайдасын және оны күтіп-баптауды;Меңгереді: табиғатты аялай білуді





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ