Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
Қол алысып,қане
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге
Тез тұрыңдар
шеңберге
Қандай жақсы бір
тұру.
Достарменен бір
жүру
Қандай жақсы дос
болу
Қызығушылықты
ояту: Психологиялық
дайындық.


Оқушыларды геометриялық
фигуралар арқылы топқа бөлу.

Үшбұрыштар,тік
тіктөртбұрыштар,шаршылар, көпбұрыштар тобы
Балаларды бағалау шкаласымен
таныстыру.
1 -5
балл = «3»,5 – 8
балл = «4», 8 – 10
балл= «5»
“Ой қозғау” 1-топ: “Теңдеу” деген не?
2-топ: Белгісіз сан немен белгіленеді?
3-топ: “Теңдеу құру”
деген не? 4-топ: «Теңдеу шешу»деген
не?
«Ой ашар»
І. Ойын: «Сен білесің бе?» Ойын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға
байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам
, әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.
1. Сәуле мен кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы
тұйықталған)
2. Көбейтудің заңдарын ата
(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)
3. 1км-де неше метр бар? 1000м
4.1дм-де неше мм бар? 100мм
5.1 м-де неше мм бар? 1000мм
6.1тоннада неше кг бар? 1000кг

1 мин 25 c=85c 2 тәул.18
сағ=66сағ
2 cағ 20 мин
=140 мин 2 мин 13
с=133 c
2сағ 35
мин =
155мин 3 тәул.19
сағ=91сағ

1тоннада неше центнер бар? 10ц
км, дм, м, мм, т, ц –бұлар нелер? (шамалар)
Қандай өлшем бірліктері?
- км, дм, м, мм- бұлар ұзындық өлшем бірліктері
- т, ц, - бұлар салмақ өлшем бірліктері.
Күн шуағындағы сұрақтарға
жауап беру.Сол сұрақтарға дұрыс жауап берсек,күн шуағының астынан
Тұңғыш президентіміздің суреті шығады.
-Суреттен кімді көріп
тұрмыз?
-Н.Ә.Назарбаев қай жылы
дүниеге келді?(1940)
-1940 неше таңбалы
сан?
-Ертең қандай
мереке?
-Тәуелсіздігімізге биыл неше
жыл болды?

ІІІ. Жаңа
сабақ:
Күн ретін жазу.Үлгі
жазу.

Оқулықпен жұмыс. Теңдеу ұғымын
танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін,
белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі
болатынын меңгереді.
-
Теңдеу шешу тәсілін
меңгереді.
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай
белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін
есептеп алатынын үйренеді.
Негізгі идеялар Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен
цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу.
Шырша ойыншықтарын таңдау
арқылы астындағы жасырынып тұрған теңдеулерді
шешу.

Х+450=936 715-Х=261 Х*300=900
800/Х=200 Х-128=437 Х/4=100
Топпен жұмыс. 1-топ. 3-есеп а)
2-топ.3-есеп ә)

Дүкен - 24 Дүйсенбіде –
10әңгіме
Тең бөлінді-8 залға
Сейсенбіде – ?3есе артық
Әр залда-? 6-залда-?
Сәрсенбіде- ? 5есе кем
Ш: 24:8=3
3*6=18 Ш: 10*3=30
30:5=6 10+30+6=46
Ж: Әр залда 3д.6залда 18д
Ж: 3 күнде 46
әңгіме
3-топ.Тік төртбұрыштың ауданын
және периметрін табу.

4-топ Төртбұрыштың және
үшбұрыштың сүйір және доғал бұрыштар табу

Әр топтың жұмыстарын
бағалау.

Математикалық
жұмбақ:

«Дүкен» ойынын ойнау.
-Қане,балалар,кім дүкенге барады?
-500 теңгені кім дұрыс жарата
алады екен?
950 теңгені кім дұрыс жарата
алады екен?т.с.с.
Шығармашылық
тапсырма:
4дм шаршыны диоганалы бойынша
2-ге бөлгенде шыққан үшбұрыштардың ауданын
есептеу.

S=4 дм* 4дм = 16дм2 16 дм2:2=8 дм2
|