|
Пәні: математика |
Сыныбы: 3 «Б» |
||||
|
Күні: 15.12.2017ж. |
Мұғалімі: Тулегенова Ш.А |
||||
|
Тақырыбы: |
Қарапайым теңдеулер құру және шешу |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саныбар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Баланың жан-жақты ойлануын дамыту,Ой-өрісін кеңейту,білімін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.Ойын арқылы логикалық ойлау қабіліттерін дамыту. Өзін-өзі бағалауға,тапқырлыққа, еңбек сүйгіштікке,батылдыққа тәрбиелеу.Ұқыпты болуға,үнемі ізденуге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешуді түсіне алады. |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: орта деңгей |
|||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы толық мәлімет алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: дарынды балалар |
|||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешуді таныстыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін ұштай түсіп,ойлау қабілеттерін дамыта алады |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы түсінік |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басы 10 мин Ортасы 20 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Қол алысып,қане біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге Қандай жақсы бір тұру. Достарменен бір жүру Қандай жақсы дос болу Қызығушылықты ояту: Психологиялық дайындық.
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Үшбұрыштар,тік тіктөртбұрыштар,шаршылар, көпбұрыштар тобы Балаларды бағалау шкаласымен таныстыру. 1 -5 балл = «3»,5 – 8 балл = «4», 8 – 10 балл= «5» “Ой қозғау” «Ой ашар»
1 мин 25 c=85c 2 тәул.18 сағ=66сағ 2 cағ 20 мин =140 мин 2 мин 13 с=133 c 2сағ 35 мин = 155мин 3 тәул.19 сағ=91сағ
1тоннада неше центнер бар? 10ц Күн шуағындағы сұрақтарға жауап беру.Сол сұрақтарға дұрыс жауап берсек,күн шуағының астынан Тұңғыш президентіміздің суреті шығады. -Суреттен кімді көріп тұрмыз? -Н.Ә.Назарбаев қай жылы дүниеге келді?(1940) -1940 неше таңбалы сан? -Ертең қандай мереке? -Тәуелсіздігімізге биыл неше жыл болды?
ІІІ. Жаңа сабақ: Күн ретін жазу.Үлгі
жазу.
Оқулықпен жұмыс. Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Шырша ойыншықтарын таңдау арқылы астындағы жасырынып тұрған теңдеулерді шешу.
Х+450=936 715-Х=261 Х*300=900
800/Х=200 Х-128=437 Х/4=100 Топпен жұмыс. 1-топ. 3-есеп а) 2-топ.3-есеп ә)
Дүкен - 24 Дүйсенбіде – 10әңгіме Тең бөлінді-8 залға Сейсенбіде – ?3есе артық Әр залда-? 6-залда-? Сәрсенбіде- ? 5есе кем Ш: 24:8=3 3*6=18 Ш: 10*3=30 30:5=6 10+30+6=46 Ж: Әр залда 3д.6залда 18д Ж: 3 күнде 46 әңгіме 3-топ.Тік төртбұрыштың ауданын және периметрін табу.
4-топ Төртбұрыштың және
үшбұрыштың сүйір және доғал бұрыштар табу
Әр топтың жұмыстарын бағалау.
Математикалық жұмбақ:
«Дүкен» ойынын ойнау. -Қане,балалар,кім дүкенге барады? -500 теңгені кім дұрыс жарата алады екен? 950 теңгені кім дұрыс жарата алады екен?т.с.с. Шығармашылық тапсырма: 4дм шаршыны диоганалы бойынша 2-ге бөлгенде шыққан үшбұрыштардың ауданын есептеу.
S=4 дм* 4дм = 16дм2 16 дм2:2=8 дм2 |
Оқушылар Ой сергітеді, шаршағандарын басады. |
|||
|
Соңы 5 мин |
Ү. Сабақты бекіту:
ҮІ. Үйге тапсырма :130-бет.4-6-мысал |
Топтарды бағалау шкаласындағы жинаған баллдарын санау арқылы бағалау. |
|||
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|||
|
Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетудің қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс Құндылықтағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлекция Сабақ оқу мақсаттары шынайы болды ма?Бүгін оқушылар нені білді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау іске асты ма?Уакытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарапайым теңдеулер құру және шешу
Қарапайым теңдеулер құру және шешу
|
Пәні: математика |
Сыныбы: 3 «Б» |
||||
|
Күні: 15.12.2017ж. |
Мұғалімі: Тулегенова Ш.А |
||||
|
Тақырыбы: |
Қарапайым теңдеулер құру және шешу |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саныбар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Баланың жан-жақты ойлануын дамыту,Ой-өрісін кеңейту,білімін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.Ойын арқылы логикалық ойлау қабіліттерін дамыту. Өзін-өзі бағалауға,тапқырлыққа, еңбек сүйгіштікке,батылдыққа тәрбиелеу.Ұқыпты болуға,үнемі ізденуге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешуді түсіне алады. |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: орта деңгей |
|||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы толық мәлімет алады. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: дарынды балалар |
|||||
|
Қарапайым теңдеулер құру және шешуді таныстыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін ұштай түсіп,ойлау қабілеттерін дамыта алады |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы түсінік |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басы 10 мин Ортасы 20 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Қол алысып,қане біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге Қандай жақсы бір тұру. Достарменен бір жүру Қандай жақсы дос болу Қызығушылықты ояту: Психологиялық дайындық.
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Үшбұрыштар,тік тіктөртбұрыштар,шаршылар, көпбұрыштар тобы Балаларды бағалау шкаласымен таныстыру. 1 -5 балл = «3»,5 – 8 балл = «4», 8 – 10 балл= «5» “Ой қозғау” «Ой ашар»
1 мин 25 c=85c 2 тәул.18 сағ=66сағ 2 cағ 20 мин =140 мин 2 мин 13 с=133 c 2сағ 35 мин = 155мин 3 тәул.19 сағ=91сағ
1тоннада неше центнер бар? 10ц Күн шуағындағы сұрақтарға жауап беру.Сол сұрақтарға дұрыс жауап берсек,күн шуағының астынан Тұңғыш президентіміздің суреті шығады. -Суреттен кімді көріп тұрмыз? -Н.Ә.Назарбаев қай жылы дүниеге келді?(1940) -1940 неше таңбалы сан? -Ертең қандай мереке? -Тәуелсіздігімізге биыл неше жыл болды?
ІІІ. Жаңа сабақ: Күн ретін жазу.Үлгі
жазу.
Оқулықпен жұмыс. Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Шырша ойыншықтарын таңдау арқылы астындағы жасырынып тұрған теңдеулерді шешу.
Х+450=936 715-Х=261 Х*300=900
800/Х=200 Х-128=437 Х/4=100 Топпен жұмыс. 1-топ. 3-есеп а) 2-топ.3-есеп ә)
Дүкен - 24 Дүйсенбіде – 10әңгіме Тең бөлінді-8 залға Сейсенбіде – ?3есе артық Әр залда-? 6-залда-? Сәрсенбіде- ? 5есе кем Ш: 24:8=3 3*6=18 Ш: 10*3=30 30:5=6 10+30+6=46 Ж: Әр залда 3д.6залда 18д Ж: 3 күнде 46 әңгіме 3-топ.Тік төртбұрыштың ауданын және периметрін табу.
4-топ Төртбұрыштың және
үшбұрыштың сүйір және доғал бұрыштар табу
Әр топтың жұмыстарын бағалау.
Математикалық жұмбақ:
«Дүкен» ойынын ойнау. -Қане,балалар,кім дүкенге барады? -500 теңгені кім дұрыс жарата алады екен? 950 теңгені кім дұрыс жарата алады екен?т.с.с. Шығармашылық тапсырма: 4дм шаршыны диоганалы бойынша 2-ге бөлгенде шыққан үшбұрыштардың ауданын есептеу.
S=4 дм* 4дм = 16дм2 16 дм2:2=8 дм2 |
Оқушылар Ой сергітеді, шаршағандарын басады. |
|||
|
Соңы 5 мин |
Ү. Сабақты бекіту:
ҮІ. Үйге тапсырма :130-бет.4-6-мысал |
Топтарды бағалау шкаласындағы жинаған баллдарын санау арқылы бағалау. |
|||
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|||
|
Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетудің қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс Құндылықтағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлекция Сабақ оқу мақсаттары шынайы болды ма?Бүгін оқушылар нені білді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау іске асты ма?Уакытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
шағым қалдыра аласыз





























