Материалдар / Қарапайым теңдеулер құру және шешу

Қарапайым теңдеулер құру және шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен математика пәнінен "Қарапайым теңдеулер құру және шешу" тақырыбында ашық сабағымды жариялап отырмын. Бұл материал ізденімпаз әріптестерім мен жас мамандарға бір көмегі бар деп ойлаймын. Себебі қазіргі ғаламтор желісі техника дамыған заманда ғаламторды ашпайтын ұстаз кемде-кем болар. Іздеген ақпараттың барлығын осы ғаламтор желісіндегі сайттардан табуға болады.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні: математика

Сыныбы: 3 «Б»

Күні: 15.12.2017ж.

Мұғалімі: Тулегенова Ш.А

Тақырыбы:

Қарапайым теңдеулер құру және шешу

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саныбар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.

Баланың жан-жақты ойлануын дамыту,Ой-өрісін

кеңейту,білімін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.Ойын арқылы

логикалық ойлау қабіліттерін дамыту.

Өзін-өзі бағалауға,тапқырлыққа, еңбек сүйгіштікке,батылдыққа тәрбиелеу.Ұқыпты болуға,үнемі ізденуге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Қарапайым теңдеулер құру және шешуді түсіне алады.

Оқушылардың басым бөлігі: орта деңгей

Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы толық мәлімет алады.

Кейбір оқушылар: дарынды балалар

Қарапайым теңдеулер құру және шешуді таныстыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре   түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін ұштай  түсіп,ойлау қабілеттерін дамыта алады

Алдыңғы оқу

Қарапайым теңдеулер құру және шешу туралы түсінік

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы

10 мин




















































































Ортасы

20 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Қол алысып,қане біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге

Тез тұрыңдар шеңберге

Қандай жақсы бір тұру.

Достарменен бір жүру

Қандай жақсы дос болу

Қызығушылықты ояту: Психологиялық дайындық.












Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

Shape4 Shape3 Shape2 Shape1






Үшбұрыштар,тік тіктөртбұрыштар,шаршылар, көпбұрыштар тобы

Балаларды бағалау шкаласымен таныстыру.

1 -5 балл = «3»,5 – 8 балл = «4», 8 – 10 балл= «5»

Ой қозғау”
1-топ: “Теңдеу” деген не?
2-топ: Белгісіз сан немен белгіленеді?
3-топ: “Теңдеу
құру” деген не?
4-топ: «Теңдеу шешу»деген не?

«Ой ашар»
І. Ойын: «
Сен білесің бе?» Ойын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам , әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.
1. Сәуле мен кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы тұйықталған)
2. Көбейтудің заңдарын ата
(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)
3. 1км-де неше метр бар? 1000м
4.1дм-де неше мм бар? 100мм
5.1 м-де неше мм бар? 1000мм
6.1тоннада неше кг бар? 1000кг

Shape5

1 мин 25 c=85c 2 тәул.18 сағ=66сағ

2 cағ 20 мин =140 мин 2 мин 13 с=133 c

2сағ 35 мин = 155мин 3 тәул.19 сағ=91сағ

Shape6


1тоннада неше центнер бар? 10ц
км, дм, м, мм, т, ц –бұлар нелер? (шамалар)
Қандай өлшем бірліктері?
- км, дм, м, мм- бұлар ұзындық өлшем бірліктері
- т, ц, - бұлар салмақ өлшем бірліктері.


Күн шуағындағы сұрақтарға жауап беру.Сол сұрақтарға дұрыс жауап берсек,күн шуағының астынан Тұңғыш президентіміздің суреті шығады.

-Суреттен кімді көріп тұрмыз?

-Н.Ә.Назарбаев қай жылы дүниеге келді?(1940)

-1940 неше таңбалы сан?

-Ертең қандай мереке?

-Тәуелсіздігімізге биыл неше жыл болды?

Shape7

ІІІ. Жаңа сабақ:

Күн ретін жазу.Үлгі жазу.

Оқулықпен жұмыс. Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.

  1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді.
    2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
    3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
    Негізгі идеялар Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу.

Шырша ойыншықтарын таңдау арқылы астындағы жасырынып тұрған теңдеулерді шешу.

Х+450=936 715-Х=261 Х*300=900



800/Х=200 Х-128=437 Х/4=100

Топпен жұмыс. 1-топ. 3-есеп а) 2-топ.3-есеп ә)

Дүкен - 24 Дүйсенбіде – 10әңгіме

Тең бөлінді-8 залға Сейсенбіде – ?3есе артық

Әр залда-? 6-залда-? Сәрсенбіде- ? 5есе кем

Ш: 24:8=3 3*6=18 Ш: 10*3=30 30:5=6 10+30+6=46

Ж: Әр залда 3д.6залда 18д Ж: 3 күнде 46 әңгіме

3-топ.Тік төртбұрыштың ауданын және периметрін табу.

4-топ Төртбұрыштың және үшбұрыштың сүйір және доғал бұрыштар табу

Әр топтың жұмыстарын бағалау.

Математикалық жұмбақ:

«Дүкен» ойынын ойнау. -Қане,балалар,кім дүкенге барады?

-500 теңгені кім дұрыс жарата алады екен?

950 теңгені кім дұрыс жарата алады екен?т.с.с.

Шығармашылық тапсырма:

4дм шаршыны диоганалы бойынша 2-ге бөлгенде шыққан үшбұрыштардың ауданын есептеу.

S=4 дм* 4дм = 16дм2 16 дм2:2=8 дм2


Оқушылар




















































































































































































































Ой сергітеді,

шаршағандарын басады.

Соңы 5

мин

Ү. Сабақты бекіту:

ҮІ. Үйге тапсырма :130-бет.4-6-мысал


















Топтарды бағалау шкаласындағы жинаған баллдарын санау арқылы бағалау.


Қосымша ақпарат



Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетудің қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

АКТ-мен байланыс

Құндылықтағы байланыс







Рефлекция

Сабақ оқу мақсаттары шынайы болды ма?Бүгін оқушылар нені білді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау іске асты ма?Уакытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



ЖИ арқылы жасау
31 Қаңтар 2019
1573
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі