Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар. 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіндік редактормен біз күнделікті жұмыс жасаймыз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: информатика


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Нұғыбаева М.Д

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар

Сабақ негізделген оқумақсаты

Қаріп, Абзацты пішімдеу туралы оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:.

  • абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • абзацты пішімдеудің тәсілдерін және шегіністер мен интервалдар қоюды орындай алады

Кейбір оқушылар:

  • күрделілігі әртүрлі абзацты пішімдеуді компьютерде орындай алады



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Абзац, шегініс, интервал туралы жалпы мағлұмат біледі

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Абзац, шегініс, интервал

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Пішімдеу сызғышы не үшін керек?2.Пішімдеу деген не?

3.Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге болады?

4.Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?

5.Абзацтағы мәтінді түзеудің қандай түрлерін білесіңдер?

6.Абзацтың ішіндегі толтыру түсін қалай өзгертеді?

Талқылауға арналған тармақтар:

Абзацты пішімдеудің негізгі тәсілдерін атап шығыңдар және түсті өзгертудің барлық мүмкіндіктерін атаңдар

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Абзац, шегініс, интервал сөзінің үш тілде аталуын білу

Алдыңғы тақырып

Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері

Жоспар

Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

е


Тренинг: «Сен қайдасың?»

Сәлемдостым (қолберіпамандасу)

Сен қалайсың? (иықтарынқағады)

Қайдаболдың? (құлақтарынтартады)

Жақсыболды (қолшапалақтайды)


скертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы








Өткенді қайталау


Ұйымдастыру.






Сынып оқушыларын мозайка арқылы 2 топқа бөлемін.

Қаріп және Абзац

Оқушылардың өткен тақырыптары мәтінді пішімдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін «екі бөлімді күнделік» әдісі арқылы пысықтаймын.

Топ ішіндегі оқушылар өткен тақырып бойынша негізгі мәлімет береді және сұрақтар қояды келесі оқушы жауап береді.

Мысалға:

Негізгі мәлімет

сұрақтар









Үлестірме лер, оқулық, жұмыс дәптері



Суретпен жұмыс.Оқушылар негізігі мәлімет береді және сұрақ қояды басқа оқушылар сұрақтарға жауап береді



Ортасы


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«Қаріптер, абзацтар, шегіністер және интервалдар»

Жаңа тақырыпты «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ: Абзацтар 2-топ: Қаріптер

Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
















Ашық сабақ

Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар









Сынып: 6 «а»

Пәні : информатика

Пән мұғалімі : Нұғыбаева М.Д







































Практикалық жұмыс



Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

Оқулықтағы 107-108 бет

А деңгейі

Мәтінді теріңдер

Компьютерлік вирустар

В деңгейі

Мәтінді теріңдер

Математикалық формулалар

С деңгейі

Ақпараттың өлшем бірліктері

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.


Оқулық,

интерактивті тақта




Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақты қорытындылау


Мынадай ойын арқылы сабақты бекіту:

1.Сиқырлы шарлар / Пішімдеу панелінің батырмаларын тап? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) /

2. Асқабақтарды жина! /Мәтінді туралайтын батырмалардан тұратын асқабақтарды жина!/

Тест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремін

Оқулықтағы 109-110 бет

Жауабы:1-а,2-в,3-а,4-а,5-д,6-д,7-в,8-с,9-а,10-в

Оқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды.

Жауабын тексертеді

оқулық


Аяқталуы



Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: §18



Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.





Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.01.2019
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі