|
Пәні: информатика |
|
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Нұғыбаева М.Д |
||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқумақсаты |
Қаріп, Абзацты пішімдеу туралы оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:. |
||||||||
|
|||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||
|
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Абзац, шегініс, интервал туралы жалпы мағлұмат біледі |
||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||
|
Абзац, шегініс, интервал |
|||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Пішімдеу сызғышы не үшін керек?2.Пішімдеу деген не? 3.Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге болады? 4.Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз? 5.Абзацтағы мәтінді түзеудің қандай түрлерін білесіңдер? 6.Абзацтың ішіндегі толтыру түсін қалай өзгертеді? |
|||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||
|
Абзацты пішімдеудің негізгі тәсілдерін атап шығыңдар және түсті өзгертудің барлық мүмкіндіктерін атаңдар |
|||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||
|
Абзац, шегініс, интервал сөзінің үш тілде аталуын білу |
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар е Тренинг: «Сен қайдасың?» Сәлемдостым (қолберіпамандасу) Сен қалайсың? (иықтарынқағады) Қайдаболдың? (құлақтарынтартады) Жақсыболды (қолшапалақтайды) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы Өткенді қайталау |
Ұйымдастыру. Сынып оқушыларын мозайка арқылы 2 топқа бөлемін. Қаріп және Абзац Оқушылардың өткен тақырыптары мәтінді пішімдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін «екі бөлімді күнделік» әдісі арқылы пысықтаймын. Топ ішіндегі оқушылар өткен тақырып бойынша негізгі мәлімет береді және сұрақтар қояды келесі оқушы жауап береді. Мысалға:
|
Үлестірме лер, оқулық, жұмыс дәптері |
|||||||
|
|
Суретпен жұмыс.Оқушылар негізігі мәлімет береді және сұрақ қояды басқа оқушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|||||||
|
Ортасы |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Қаріптер, абзацтар, шегіністер және интервалдар» Жаңа тақырыпты «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі. 1-топ: Абзацтар 2-топ: Қаріптер Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. |
|
|||||||
Ашық сабақ
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сынып: 6 «а»
Пәні : информатика
Пән мұғалімі : Нұғыбаева М.Д
|
Практикалық жұмыс |
Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс Оқулықтағы 107-108 бет А деңгейі Мәтінді теріңдер Компьютерлік вирустар В деңгейі Мәтінді теріңдер Математикалық формулалар С деңгейі Ақпараттың өлшем бірліктері Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды. |
Оқулық, интерактивті тақта Оқулық, дәптер, компьютер |
|||
|
Сабақты қорытындылау |
Мынадай ойын арқылы сабақты бекіту: 1.Сиқырлы шарлар / Пішімдеу панелінің батырмаларын тап? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) / 2. Асқабақтарды жина! /Мәтінді туралайтын батырмалардан тұратын асқабақтарды жина!/
Тест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремін Оқулықтағы 109-110 бет Жауабы:1-а,2-в,3-а,4-а,5-д,6-д,7-в,8-с,9-а,10-в Оқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. Жауабын тексертеді |
оқулық |
|||
|
Аяқталуы |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §18
|
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік |
|||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар. 6 сынып
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар. 6 сынып
|
Пәні: информатика |
|
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Нұғыбаева М.Д |
||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқумақсаты |
Қаріп, Абзацты пішімдеу туралы оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:. |
||||||||
|
|||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||
|
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Абзац, шегініс, интервал туралы жалпы мағлұмат біледі |
||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||
|
Абзац, шегініс, интервал |
|||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Пішімдеу сызғышы не үшін керек?2.Пішімдеу деген не? 3.Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге болады? 4.Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз? 5.Абзацтағы мәтінді түзеудің қандай түрлерін білесіңдер? 6.Абзацтың ішіндегі толтыру түсін қалай өзгертеді? |
|||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||
|
Абзацты пішімдеудің негізгі тәсілдерін атап шығыңдар және түсті өзгертудің барлық мүмкіндіктерін атаңдар |
|||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||
|
Абзац, шегініс, интервал сөзінің үш тілде аталуын білу |
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар е Тренинг: «Сен қайдасың?» Сәлемдостым (қолберіпамандасу) Сен қалайсың? (иықтарынқағады) Қайдаболдың? (құлақтарынтартады) Жақсыболды (қолшапалақтайды) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы Өткенді қайталау |
Ұйымдастыру. Сынып оқушыларын мозайка арқылы 2 топқа бөлемін. Қаріп және Абзац Оқушылардың өткен тақырыптары мәтінді пішімдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін «екі бөлімді күнделік» әдісі арқылы пысықтаймын. Топ ішіндегі оқушылар өткен тақырып бойынша негізгі мәлімет береді және сұрақтар қояды келесі оқушы жауап береді. Мысалға:
|
Үлестірме лер, оқулық, жұмыс дәптері |
|||||||
|
|
Суретпен жұмыс.Оқушылар негізігі мәлімет береді және сұрақ қояды басқа оқушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|||||||
|
Ортасы |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Қаріптер, абзацтар, шегіністер және интервалдар» Жаңа тақырыпты «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі. 1-топ: Абзацтар 2-топ: Қаріптер Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. |
|
|||||||
Ашық сабақ
Қаріп,абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сынып: 6 «а»
Пәні : информатика
Пән мұғалімі : Нұғыбаева М.Д
|
Практикалық жұмыс |
Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс Оқулықтағы 107-108 бет А деңгейі Мәтінді теріңдер Компьютерлік вирустар В деңгейі Мәтінді теріңдер Математикалық формулалар С деңгейі Ақпараттың өлшем бірліктері Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды. |
Оқулық, интерактивті тақта Оқулық, дәптер, компьютер |
|||
|
Сабақты қорытындылау |
Мынадай ойын арқылы сабақты бекіту: 1.Сиқырлы шарлар / Пішімдеу панелінің батырмаларын тап? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) / 2. Асқабақтарды жина! /Мәтінді туралайтын батырмалардан тұратын асқабақтарды жина!/
Тест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремін Оқулықтағы 109-110 бет Жауабы:1-а,2-в,3-а,4-а,5-д,6-д,7-в,8-с,9-а,10-в Оқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. Жауабын тексертеді |
оқулық |
|||
|
Аяқталуы |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §18
|
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік |
|||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
|
|
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
|||||
шағым қалдыра аласыз















