Пәні: информатика
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Нұғыбаева
М.Д
|
Сынып:
6
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қаріп,абзацтар, шегіністер
және интервалдар
|
Сабақ негізделген
оқумақсаты
|
Қаріп, Абзацты пішімдеу туралы
оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа
мүмкіндіктерімен танысу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:.
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
Абзац, шегініс,
интервал туралы жалпы мағлұмат біледі
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Абзац, шегініс,
интервал
|
Сыныптағы диалог үшін
пайдалы тілдік бірліктер:
1.Пішімдеу сызғышы не үшін
керек?2.Пішімдеу деген не?
3.Мәтіндік процессордың
терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге
болады?
4.Абзацты пішімдеудің
сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?
5.Абзацтағы мәтінді
түзеудің қандай түрлерін білесіңдер?
6.Абзацтың ішіндегі толтыру
түсін қалай өзгертеді?
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Абзацты пішімдеудің негізгі
тәсілдерін атап шығыңдар және түсті өзгертудің барлық
мүмкіндіктерін атаңдар
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Абзац, шегініс,
интервал сөзінің үш тілде аталуын
білу
|
Алдыңғы
тақырып
|
Мәтінді пішімдеудің негізгі
тәсілдері
|
Жоспар
|
Жоспарлаған
уақыт
|
Жоспарлаған жаттығулар
(төмендегі
жоспарланған жаттығулармен
қатар
е
Тренинг: «Сен
қайдасың?»
Сәлемдостым (қолберіпамандасу)
Сен
қалайсың? (иықтарынқағады)
Қайдаболдың? (құлақтарынтартады)
Жақсыболды (қолшапалақтайды)
скертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар
|
Басталуы
Өткенді
қайталау
|
Ұйымдастыру.
Сынып оқушыларын мозайка
арқылы 2 топқа бөлемін.
Қаріп және
Абзац
Оқушылардың өткен тақырыптары
мәтінді пішімдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін «екі бөлімді
күнделік» әдісі арқылы пысықтаймын.
Топ ішіндегі оқушылар өткен
тақырып бойынша негізгі мәлімет береді және сұрақтар қояды келесі
оқушы жауап береді.
Мысалға:
|
Үлестірме лер, оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
Суретпен жұмыс.Оқушылар
негізігі мәлімет береді және сұрақ қояды басқа оқушылар сұрақтарға
жауап береді
|
|
Ортасы
|
Оқушы білгендерін тыңдай
отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз
«Қаріптер, абзацтар,
шегіністер және интервалдар»
Жаңа тақырыпты
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға
тапсырмалар беріледі.
1-топ: Абзацтар 2-топ:
Қаріптер
Оқушылар жеке оқиды, жұппен
талдайды, топпен талықылайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз
білімін толықтырады.
|
|