Бекітемін_________ Мадиева М.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
|
Айы |
Әділдік және жауапкершілік айы |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Адырбек Балнұр Оразалықызы |
|||||
|
Күні: |
17.11.2025 |
|||||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қаржылық сауаттылық: ақшаны басқару мәдениеті» |
|||||
|
Көрнекіліктері |
А4,презентация,сурет,карточкалық тапсырмалар |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру, негізгі қаржылық ұғымдарды (табыс, шығыс, бюджет) білу және өз бетінше қарапайым бюджет құру дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жауапкершілік, үнемшілдік, еңбекқорлық, қаржылық мақсат қоя білу. Құндылық: бірлік және ынтымақ -сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу |
|||||
|
3-апта дәйексөзі |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|||||
|
Сабақтың барысы: Қызығушылықты ояту |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 10 минут 8 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут 5 минут 5 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Топқа бөлу: Оқушыларды "Табыс", "Шығыс", "Жинақ" сөздері жазылған парақшалар арқылы 3 топқа бөлу. Сабақ тақырыбын ашу: "Қаржы" сөзімен ассоциациялар жасату арқылы тақырыпты анықтау. Мақсатты анықтау: Сабақ соңында нені үйренетінімізді бірге талқылау. Ой шақыру Ұғымдармен жұмыс (5 минут) Мұғалімнің түсіндірмесі:
Қаржылық сауаттылық дегеніміз не? (Ақшаны дұрыс басқару, шешім қабылдау қабілеті.)
Табыс – біз алатын ақша (мысалы, стипендия, сыйлық, ата-ананың жұмыс істеп тапқан ақшасы).
Шығыс – біз жұмсайтын ақша (мысалы, тамақ, киім, ойыншық, телефон байланысы).
Бюджет – белгілі бір уақыттағы табыс пен шығыстың жоспары.
Топтық жұмыс "Біздің табысымыз бен шығысымыз" Тапсырма: Әр топқа үлкен А3 парағын және маркерлерді тарату.
"Табыс" тобы: 6-сынып оқушысының табыс көздерін жазу. (Мыс: ата-анадан берілген ақша, туған күн сыйлығы, шағын тапсырма орындағаны үшін берілген ақша).
"Шығыс" тобы: 6-сынып оқушысының негізгі шығындарын жазу. (Мыс: мектеп асханасы, жол жүру, ойын-сауық, кеңсе тауарлары).
"Жинақ" тобы: Ақшаны қалай жинауға болатынын және не үшін жинайтынын жазу. (Мыс: үлкен зат сатып алу, қайырымдылық). 1. ? Жұптық жұмыс: "Менің апталық бюджетім" (10 минут) Тапсырма: Оқушылар жұптарға бөлінеді. Шарты: Оқушыға бір аптаға 3000 теңге берілді деп елестету. Осы 3000 теңгені қалай бөліп жұмсайтынын (шығыс баптарын көрсетіп) және қанша ақшаны жинаққа қалдыратынын кесте түрінде жоспарлау.
Кері байланыс (5
минут) Бюджетті жоспарлау не үшін керек? Ақшаны үнемдеу деген не? Оның маңызы қандай? Ең маңызды қаржылық кеңес қандай?
Қорытынды (5
минут)
Сабақты бекіту Сөз соңын мұғалімде қосыла,өлең оқып,аяқтайды.
Мұғалім сабақты қорытындылайды,кері байланыс ұсынады.
|
Психологиялық ахуал «Теңге – мемлекет
келбеті».
Оқушылар ақпараттарды мұқият тыңдайды.
Қорғау: Әр топ өз жұмысын қорғайды. Мұғалім толықтырып, кері байланыс береді.
Баптар Сома (теңге) Табыс (барлығы) 3000 Шығыс: 1. Тамақ ... Шығыс: 2. Ойын-сауық ... Шығыс: 3. Керекті заттар Жинақ (қалған сома) ... Талдау: Бірнеше жұп өз жоспарларын тақтаға шығып оқиды. Басқа оқушылар тиімді/тиімсіз тұстарын талдайды. Сөз соңын қорытындылайды. |
Ауызша мадақтау Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
«Жапондық бағалау» әдісі
мын, басқа көзқарасым бар.
Дескриптор: Білім алушы - синоним сөздерді анықтайды, - синонимдік қатар құрайды, -мағынасын түсіндіреді. |
Интербелсенді тақта; Презентация Онлайн ойын,викторина А4 жұмыс Онлайн ойын,викторина А4,жұмыс дәптерлері Бейне-көрсетілім А4,жұмыс дәптері |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаржылық сауаттылық тәрбие сағаты
Қаржылық сауаттылық тәрбие сағаты
Бекітемін_________ Мадиева М.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
|
Айы |
Әділдік және жауапкершілік айы |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Адырбек Балнұр Оразалықызы |
|||||
|
Күні: |
17.11.2025 |
|||||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қаржылық сауаттылық: ақшаны басқару мәдениеті» |
|||||
|
Көрнекіліктері |
А4,презентация,сурет,карточкалық тапсырмалар |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру, негізгі қаржылық ұғымдарды (табыс, шығыс, бюджет) білу және өз бетінше қарапайым бюджет құру дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жауапкершілік, үнемшілдік, еңбекқорлық, қаржылық мақсат қоя білу. Құндылық: бірлік және ынтымақ -сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу |
|||||
|
3-апта дәйексөзі |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|||||
|
Сабақтың барысы: Қызығушылықты ояту |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 10 минут 8 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут 5 минут 5 минут 5 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Топқа бөлу: Оқушыларды "Табыс", "Шығыс", "Жинақ" сөздері жазылған парақшалар арқылы 3 топқа бөлу. Сабақ тақырыбын ашу: "Қаржы" сөзімен ассоциациялар жасату арқылы тақырыпты анықтау. Мақсатты анықтау: Сабақ соңында нені үйренетінімізді бірге талқылау. Ой шақыру Ұғымдармен жұмыс (5 минут) Мұғалімнің түсіндірмесі:
Қаржылық сауаттылық дегеніміз не? (Ақшаны дұрыс басқару, шешім қабылдау қабілеті.)
Табыс – біз алатын ақша (мысалы, стипендия, сыйлық, ата-ананың жұмыс істеп тапқан ақшасы).
Шығыс – біз жұмсайтын ақша (мысалы, тамақ, киім, ойыншық, телефон байланысы).
Бюджет – белгілі бір уақыттағы табыс пен шығыстың жоспары.
Топтық жұмыс "Біздің табысымыз бен шығысымыз" Тапсырма: Әр топқа үлкен А3 парағын және маркерлерді тарату.
"Табыс" тобы: 6-сынып оқушысының табыс көздерін жазу. (Мыс: ата-анадан берілген ақша, туған күн сыйлығы, шағын тапсырма орындағаны үшін берілген ақша).
"Шығыс" тобы: 6-сынып оқушысының негізгі шығындарын жазу. (Мыс: мектеп асханасы, жол жүру, ойын-сауық, кеңсе тауарлары).
"Жинақ" тобы: Ақшаны қалай жинауға болатынын және не үшін жинайтынын жазу. (Мыс: үлкен зат сатып алу, қайырымдылық). 1. ? Жұптық жұмыс: "Менің апталық бюджетім" (10 минут) Тапсырма: Оқушылар жұптарға бөлінеді. Шарты: Оқушыға бір аптаға 3000 теңге берілді деп елестету. Осы 3000 теңгені қалай бөліп жұмсайтынын (шығыс баптарын көрсетіп) және қанша ақшаны жинаққа қалдыратынын кесте түрінде жоспарлау.
Кері байланыс (5
минут) Бюджетті жоспарлау не үшін керек? Ақшаны үнемдеу деген не? Оның маңызы қандай? Ең маңызды қаржылық кеңес қандай?
Қорытынды (5
минут)
Сабақты бекіту Сөз соңын мұғалімде қосыла,өлең оқып,аяқтайды.
Мұғалім сабақты қорытындылайды,кері байланыс ұсынады.
|
Психологиялық ахуал «Теңге – мемлекет
келбеті».
Оқушылар ақпараттарды мұқият тыңдайды.
Қорғау: Әр топ өз жұмысын қорғайды. Мұғалім толықтырып, кері байланыс береді.
Баптар Сома (теңге) Табыс (барлығы) 3000 Шығыс: 1. Тамақ ... Шығыс: 2. Ойын-сауық ... Шығыс: 3. Керекті заттар Жинақ (қалған сома) ... Талдау: Бірнеше жұп өз жоспарларын тақтаға шығып оқиды. Басқа оқушылар тиімді/тиімсіз тұстарын талдайды. Сөз соңын қорытындылайды. |
Ауызша мадақтау Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
«Жапондық бағалау» әдісі
мын, басқа көзқарасым бар.
Дескриптор: Білім алушы - синоним сөздерді анықтайды, - синонимдік қатар құрайды, -мағынасын түсіндіреді. |
Интербелсенді тақта; Презентация Онлайн ойын,викторина А4 жұмыс Онлайн ойын,викторина А4,жұмыс дәптерлері Бейне-көрсетілім А4,жұмыс дәптері |
||
шағым қалдыра аласыз














