Қаржылық сауаттылық тәрбие сағаты

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қаржылық сауаттылық тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қаржылық сауаттылық тәрбие сағаты ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін_________ Мадиева М.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Айы

Әділдік және жауапкершілік айы

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Адырбек Балнұр Оразалықызы

Күні:

17.11.2025

Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қаржылық сауаттылық: ақшаны басқару мәдениеті»

Көрнекіліктері

А4,презентация,сурет,карточкалық тапсырмалар

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру, негізгі қаржылық ұғымдарды (табыс, шығыс, бюджет) білу және өз бетінше қарапайым бюджет құру дағдыларын қалыптастыру.

Құндылықтарға баулу


Жауапкершілік, үнемшілдік, еңбекқорлық, қаржылық мақсат қоя білу.

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу

3-апта дәйексөзі

Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі

Сабақтың барысы: Қызығушылықты ояту

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 минут

































Сабақтың ортасы

10 минут















8 минут










5 минут








Сабақтың соңы

5 минут











5 минут













5 минут





5 минут







Сабақтың соңы

5 минут

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.


Топқа бөлу: Оқушыларды "Табыс", "Шығыс", "Жинақ" сөздері жазылған парақшалар арқылы 3 топқа бөлу.


Сабақ тақырыбын ашу: "Қаржы" сөзімен ассоциациялар жасату арқылы тақырыпты анықтау.


Мақсатты анықтау: Сабақ соңында нені үйренетінімізді бірге талқылау.


Ой шақыру

Ұғымдармен жұмыс (5 минут)

Мұғалімнің түсіндірмесі:


Қаржылық сауаттылық дегеніміз не? (Ақшаны дұрыс басқару, шешім қабылдау қабілеті.)


Табыс – біз алатын ақша (мысалы, стипендия, сыйлық, ата-ананың жұмыс істеп тапқан ақшасы).


Шығыс – біз жұмсайтын ақша (мысалы, тамақ, киім, ойыншық, телефон байланысы).


Бюджет – белгілі бір уақыттағы табыс пен шығыстың жоспары.



Топтық жұмыс

"Біздің табысымыз бен шығысымыз"

Тапсырма: Әр топқа үлкен А3 парағын және маркерлерді тарату.


"Табыс" тобы: 6-сынып оқушысының табыс көздерін жазу. (Мыс: ата-анадан берілген ақша, туған күн сыйлығы, шағын тапсырма орындағаны үшін берілген ақша).


"Шығыс" тобы: 6-сынып оқушысының негізгі шығындарын жазу. (Мыс: мектеп асханасы, жол жүру, ойын-сауық, кеңсе тауарлары).


"Жинақ" тобы: Ақшаны қалай жинауға болатынын және не үшін жинайтынын жазу. (Мыс: үлкен зат сатып алу, қайырымдылық).

1. ? Жұптық жұмыс: "Менің апталық бюджетім" (10 минут)

Тапсырма: Оқушылар жұптарға бөлінеді.

Шарты: Оқушыға бір аптаға 3000 теңге берілді деп елестету. Осы 3000 теңгені қалай бөліп жұмсайтынын (шығыс баптарын көрсетіп) және қанша ақшаны жинаққа қалдыратынын кесте түрінде жоспарлау.



Кері байланыс (5 минут)
"Сұрақ-Жауап" әдісі:

Бюджетті жоспарлау не үшін керек?

Ақшаны үнемдеу деген не? Оның маңызы қандай?

Ең маңызды қаржылық кеңес қандай?

Қорытынды (5 минут)
Үйге тапсырма: "Менің айлық арманым" – Өзің қалаған үлкен бір затты (мысалы, жаңа құлаққап, кітап) сатып алу үшін, 3 ай ішінде қанша ақша жинау керектігін есептеп, оған жетудің жоспарын құру. (Ата-анасымен ақылдасу ұсынылады).































Сабақты бекіту

Сөз соңын мұғалімде қосыла,өлең оқып,аяқтайды.


 Мұғалім сабақты қорытындылайды,кері байланыс ұсынады.




Психологиялық ахуал


«Теңге – мемлекет келбеті».
«Теңге» деген сөзге синоним табыңыздар:( теңге, тиын, ақша, валюта, қаржы,капитал).
Тәрбие сағатының мақсатымен таныстыру.
Теңге тарихын айтып берейік






Оқушылар ақпараттарды мұқият тыңдайды.
















Қорғау: Әр топ өз жұмысын қорғайды. Мұғалім толықтырып, кері байланыс береді.

  • Талқылау сұрағы: Табыс шығыстан көп болғаны жақсы ма, әлде аз болғаны ма? Неліктен?




Баптар Сома (теңге)

Табыс (барлығы) 3000

Шығыс: 1. Тамақ ...

Шығыс: 2. Ойын-сауық ...

Шығыс: 3. Керекті заттар

Жинақ (қалған сома) ...



Талдау: Бірнеше жұп өз жоспарларын тақтаға шығып оқиды. Басқа оқушылар тиімді/тиімсіз тұстарын талдайды.
























Сөз соңын қорытындылайды.





























Ауызша

мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!












«Жапондық бағалау» әдісі

-Дұрыс, келісемін


- Толықтыра

мын, басқа

көзқарасым бар.


-Менің сұрағым бар.





















































Дескриптор:

Білім алушы

- синоним сөздерді анықтайды,

- синонимдік қатар құрайды,

-мағынасын түсіндіреді.
















Интербелсенді тақта;






Презентация













Онлайн ойын,викторина






А4 жұмыс





Онлайн ойын,викторина










А4,жұмыс дәптерлері










Бейне-көрсетілім







А4,жұмыс дәптері





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2025
21
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі