Материалдар / Қарым-қатынас әліппесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарым-қатынас әліппесі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әілппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Адам болам десеңіз

Педагогтың аты – жөні

Калиева Бактыгуль Турсингазиновна

Күні


Сынып: 1

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Семей қаласы 11 ЖОББМ

Сабақтың тақырыбы

Қарым-қатынас әліппесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Мінез – құлық мәдениеті

Құндылығы

Сүйіспеншілік

Қасиеттері

бәрін жақсы көру; бауырмалдық; татулық.

Сабақтың мақсаты

оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әілппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері

1. Білімділік: Оқушыларға айналадағы бәрін жақсы көрудің маңыздылығын түсіндіру.

2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту.

3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Жағымды көңіл – күй


5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді


Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы

  1. Үйге тапсырманы тексеру



Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.


  1. Сабақтың дәйексөзі

Жақсылықтан жақсылық туады.

Мақал.

Сұрақтар:

1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?



  1. Оқиға айту (Әңгіме)

К Кірпіш

С. Жүнісов


Қаланың күнгей жақ шеті қашаннан құлазып, бос жатушы еді. Ол тұста жазды күні мал жайылатын, балалар асыр аслып, доп ойнайтын. Ал қысты күні әппақ қар басып, алай-түлей боран түтеп тұратын. Бірлі-жарым бейсауат өткен ат-шаналы жүргіншілер мен шаңғы тепкен балалардың айқыш-ұйқыш іздері ғана жататын.

Өткен жазда осы араға дүбірлетіп көп құрылысшы келді. Аспанмен тұтасқан тырна мойын жүк көтергіш крандар пайда болды. Көп ұзамай зәулім биік үйлер сап түзей бастады. Бұл ара Сәулелер тұратын ескі ағаш үйден онша қашық еместі. Бірде Сәуле терезеден осылай қарап тұрды да:

Әке, анау үлкен-үлкен үйлер кімдікі? – деп сұрады.

Ол үйлерді бізге салып жатыр. Біткен соң, осындағы кішкентай үйлерде тұратындар сонда көшеді, – деді әкесі.

Ой, әке! Шын айтасың ба?

Шын айтам.

Розаның, Мараттың үйлері де көше ме?

Көшеді, әрине.

Сәуле содан былай күн сайын әлгі биік үйлердің қасына келіп, қашан бітер екен деп, ынтығып бақылап тұратын болды.

Бір күні Сәуле есік алдында ойнап жүр еді, қасынан үлкен бір жүк машинасы өтіп бара жатты. Үстінде үйме етіп тиеген кірпіші бар. Бір кезде машина арықтан өте беріп еді, сақыр-сұқыр етіп теңселді де, бір кірпіш жерге түсіп қалды. Мұны көрген Сәуле қол бұлғап, айқай салды. Бірақ шофер естімеді. Аялдамастан кете барды.

Сәуле жүгіріп келіп, түсіп қалған кірпішті көтеріп алды да, машина соңынан жүгірді. Ол ентігіп, алқынып, құрылыс басына келді. Арада бір сағаттай уақыт өткенде әлгі кірпіш қабаты еңсесін көтеріп, жылдам биіктеп бара жатқан үлкен үйдің қабырғасынан өзіне құтты орын тауып, игілікке асты.

Сұрақтар:

  1. Сәуленің құрылысқа сүйіспеншілікпен қарауының себебі неде?

  2. Сәуленің әрекетінен оның бойындағы қандай құндылықтар мен қасиеттерді байқауға болады?

  3. Жақсы іске өз үлесіңді қосу дегенді қалай түсінесіңдер?

  4. Сендер жақсы істер жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.


Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.


  1. Шығармашылық жұмыс.

Тапсырма: Сахналау.

І-топ: Көшеде достармен сөйлесу әдебі

ІІ-топ: Дастархан басында үлкендермен сөйлесу әдебі

ІІІ –топ: Көшедегі бейтаныс адамдармен сөйлесу әдебі

Оқушылар үш топқа бөлінеді.







  1. Жобалау қызметі




  1. Топпен ән айту

«Көңілді күн»

1. Теріп едік жемісін сезім бақтың,

Сыйластықтың алауын өзің жақтың.

Сенің думан тойыңның әнін естіп,

Есігіңді шыдамай өзім қақтым.


Қайырмасы:

Бүгін қандай тамаша

Көңілді күн 3-рет

Сені қуанышыңмен құттықтаймын

Бақытты бол, жан досым!


2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп,

Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.

Есігіңнен мен кіріп келгенімде

Қуандың ау балаша мені көріп.


Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша

Көңілді күн 3-рет

Сені қуанышыңмен құттықтаймын

Бақытты бол, жан досым!

Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды



  1. Үйге тапсырма

«Ақылды соқыр» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу.

Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады


  1. Сабақтың қорытынды сәті.


Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!