Қашаған Күржіманұлы "Адай тегі"дастаны 10-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашаған Күржіманұлы "Адай тегі"дастаны 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірі мен шығармашылығымен танысады «Адай тегі» дастанын оқиды, идеясын түсінеді, талдайды Барлық оқушылар орындай алады: Өмірі мен шығармашылығы жайлы айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұрақтарға жауап береді «Адай тегі» өлеңін талдайды Кейбір оқушылар орындай алады: Өмірі мен шығармашылығы жайлы айтады Сұрақтарға жауап береді «Адай тегі» өлеңін талдайды Білу,түсіну Зайырлы қоғам және жоғары руханият Мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарттарын ұғындыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Мектеп: Абай гм 23.10.2018

Сабақ: Қашаған Күржіманұлы «Адай тегі» дастаны

Мұғалімнің аты-жөні:Ногайбекова А.К

Зерттеу тақырыбым: Диалогтік оқыту әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызша және жазбаша тілін қалай дамыту керек?





сынып

10 А

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Өмірі мен шығармашылығымен танысады

«Адай тегі» дастанын оқиды, идеясын түсінеді, талдайды


Сабақ мақсаттары






Барлық оқушылар орындай алады:

Өмірі мен шығармашылығы жайлы айтады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сұрақтарға жауап береді

«Адай тегі» өлеңін талдайды







Кейбір оқушылар орындай алады:


Бағалау критерийі

Өмірі мен шығармашылығы жайлы айтады

Сұрақтарға жауап береді

«Адай тегі» өлеңін талдайды

Ойлау деңгейінің дағдылары

Білу,түсіну

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарттарын ұғындыру

Пәнаралық байланыс

тарих,өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу:

Қашаған Күржіманұлы жайлы біледі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5 мин


«Жылы жүрек, ізгі тілек» әдісі арқылы оқушыларға бір-біріне тілектерін айтқызып,сабақты бастаймын.

«Қызығушылықты ояту»

Тапсырма бойынша сұрақтар қою

«Кім жылдам?» ойыны

  1. Қашаған Күржіманұлы кім?

  2. Шығармашылығы жайында не білеміз?

  3. Неше жасында ақын атанды?

  4. Есқали Сұпыға өлеңінің идеясы неде?

Дескриптор

Сұрақтарға тез жауап береді

ҚБ «БББ» кестесі


ҚБ тапсырма

лары

Ортасы

15 мин










10мин










Постермен жұмыс

  1. Өмірі мен шығармашылығы

  2. Есқали Сұпыға айтқаны өлеңі

  3. Адай тегі дастаны

Дескриптор

Постремен жұмыс жасайды

ҚБ «Бір ауыз сөз»

2-тапсырма.

Дескриптор

  1. Өлеңді сипаттап жазады

  2. ДОвал 2

    Адай тегі


    Овал 5 Овал 6 Овал 9 Овал 10 иаграмма толтырады













«Сұрақтар бұрқасыны»

1.«Адай тегі» дастанының шығу тарихы жайлы не айтуға болады?

2.Қашағанның айтыскерлігі туралы не біесіңдер?

3.Қашаған шығармаларынан қандай ұлттық құндылықтарды аңғаруға болады?

4.Қашаған кімдерге ақындық, жыраулық өнерде жақсы ұстаз бола алды?

Оқулық

Слайд

Видео

материал

Соңы

10 мин






Кері байланыс

« Бүгін мен...» оқушылар тақтадағы көрсетілген жануарлар мен жәндіктердің суретіне қарап сабақ барысында қай жануар немесе жәндік сияқты жұмыс жасағандары туралы айтады.

Үй жұмысы 3-тапсырма


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.








Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:


2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2018
821
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі