Оқу жоспарының бұл бөлігінде: «Су –өмір көзі». |
Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: «Су –өмір көзі». |
Пән бойынша оқу мақсаты: Оқушылардың «Су» құндылығы және Суға қамқорлық туралы түсініктерін кеңейту. | Пән бойынша лексика және терминология: | Қысқаша шолу: Суға қамқорлық жайында мағлұматтар алады, білімдерін кеңейтеді жинақтайды, бағалайды, қорытындылайды. |
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаттары | Мұғалімнің әрекеті | Оқушылардың әрекеті | Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету | Бағалау | Ресурстар және қажетті құралдар. |
1 | Су-өмір көзі | Оқушылардың «Су» құндылығы ретіндегі мәнін түсінеді,біледі, қадірлейді үнемдейді. | Ұйымдастыру Психологиялық ахуал орнату Топқа біріктіру»Жүректен жүрекке»әдісімен «Еркін микрафон» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.»Миға шабул»Бейне таспа сұрақтар легі арқылы.1.тапсырма.»Жигсо»әдісімен Берілген жана тапсырманы түсіндіру»Таза бұлақ» әңгімесімен танысу2.тапсырма.Адам бойында судың кандай касйеттерін табуға болады тақырыбында эсса жазу.»Ақылдың алты қалпағы алты қалпағы « әдісімен.Кері байланыс «Басбармақ «әдісімен
| Сұрақтарға жауап береді, өз тобында мәтінді талдауға, қатысады, сыртқы топта алынған ақпараттарды өз тобында баяндап салыстырып, тұжырымдайды. | "Көпірше" орнату арқылы жұмысқа тарту. | «Бағдаршам» жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. | Оқулық 4 сынып плакат, карандаш, стикер |
2 | Таза болса табиғат,аман болар адамзат. | Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсініктерін кеңейту. | Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері арқылы арқылы бір біріне тілек айту.Топқа біріктіру жемістер салаты әдісімен.Миға шабул»Бейне таспа «сұрақтар легі арқылы1.тапсырма Табиғатпен тілдесем атты өлеңді оқып өз ойларын айту.2.тапсырма.»Суреттермен саяхат»әдісімен табиғаттың ластануына,әсемдігін,жасанды табиғат бейнелеп постер қорғау.Уақыт шеңберімен»Алақан»әдісі бойынша бағалайды.
Үй тапсырмасын пысықтау. "Қар кесегі" әдісі, | Жемістермен топқа бірігеді.
Суретін салады.Постер жасап қорғайды. | "Ойлау, жұптас, бөліс" тәсілімен жұмысқа тарту. | ФБ.Тілек ағашы ЖБ. жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. | әдістемелік құрал 1-4 сынып. |
3 | Таза болса табиғат,аман болар адамзат | Оқушылардың «табиғат» құндылығы және «қамқорлық» адами қасиеті туралы түсініктерін кеңейту. | Ұйымдастыру. Психалогиялық ахуал орнату.»Таттілер»әдісіменТопқа біріктіру Ауа,Су,Күн.Үй тапсырмасын пысықтау. "Секіртпе доп" әдісі. «Миға шабул»мақал мәтел ай1.тапсырма Ертегіні рөлдік ойын әдісі арқылы орындау.Топтар бірі бірін «Басбармақ»әдісі арқылы бағалайды2.тапсырма.»Суреттерге саяхат»әдісімен табиғатты бейнелеп кластер қорғау.Уақыт шеңберімен «Күлегештер»әдісі бойынша бір бірін бағалайды |
Топқа бірігеді Сұрақтарға жауап бере алады.Топпен бірге жұмыс жасайды.
Ролге кіре алады
Суретін салады кластер жасап қорғайды. | "Кластер" әдісі арқылы жұмысқа тарту. | ФБ. Екі жұлдыз бір тілек ағашы ЖБ. жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. | Қима қағаздар плакаттар стикер маркер |