|
Апта |
Әдебиеттік оқу |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Қасқыр қысты қалай өткізеді? М.Дулатов |
|
Жалпы мақсаты : |
Мәтіннің мазмұнын ашу, негізгі ойды ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) мәтіннің мазмұнын айта алады; - в) жабайы жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазады; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, тақырыпқа сай суреттер. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру «Галерияны шарлау» Топқа бөлу. Геометриялық фигураларға байланысты Мәтін оқу |
Балалар құралдарын шығарады. Ана тілім – өз тілім ана тілім Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені Болашағым, бақытым, дара тілім «Менің Қазақстаным» тақырыбына жасаған буклеттерін тексеру. (5-6 оқушы әңгімелеп айтады) Әр түрлі түстегі фигураларды таңдайды. (фигуралардың артында сөздер болады ,сол сөздерді біріктіріп оқиды) 1топ 2топ 3топ 4 топ (минутқа көп оқыған оқушы топ басшысы болады, смайликтерді алады) |
|
Тұсаукесер |
Қызығушылықты ояту. -Қасқырдың жақсы қасиеттерін ата. |
Оқушылар қасқыр туралы білетін жақсы қасиеттерін айтады. |
|
Негізгі бөлім |
-Балалар, кейбір оқушылардың фигураларының арттарында сөздер бар,сол сөздерді кім табады екен? -Қандай сөйлем шықты? Суреттермен жұмыс. (тақтаға мәтінде кездесетін аңдардың суреттерін ілу) Оқулықпен жұмыс. Автор туралы мағұлмат беру. Мәтінді оқу. Рөлге бөліп ойнау. Дәптермен жұмыс Мәтінде жоқ жабайы бір жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазу Сергіту сәті. «Білемін.Білгім келеді. Үйрендім» (ББҮ) кестесін толтыру. Бағалау. Үйге тапсырма. Мәтінді оқып, түсінгендерін айту. 82бет |
Әр оқушы фигуралардың арттарын қарап, сөздерді біріктіреді. Оқушылар сөйлемді оқиды. Қасқыр қысты қалай өткізді? Сурет бойынша мәтін не туралы екенін айтып береді. Мәтінді бөлімдерге бөліп оқиды. Әр топ бөлімдері бойынша рөлге бөліп ойнайды. (қимылмен көрсетеді) 4 мин Бір жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазады. 2 мин Қимылмен орындайды. Көлбең-көлбең көлеңке, Көлбеңдеген көлеңке Аю қалай жүреді? Аю былай жүреді. Көлбең-көлбең көлеңке, Көлбеңдеген көлеңке Қасқыр қалай жүреді? Түлкі қалай жүреді? Қоян қалай секіреді? Мәтін бойынша кестені толтырады. Топ басшысы смайликтерді береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қасқыр қысты қалай өткізді
Қасқыр қысты қалай өткізді
|
Апта |
Әдебиеттік оқу |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Қасқыр қысты қалай өткізеді? М.Дулатов |
|
Жалпы мақсаты : |
Мәтіннің мазмұнын ашу, негізгі ойды ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) мәтіннің мазмұнын айта алады; - в) жабайы жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазады; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, тақырыпқа сай суреттер. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру «Галерияны шарлау» Топқа бөлу. Геометриялық фигураларға байланысты Мәтін оқу |
Балалар құралдарын шығарады. Ана тілім – өз тілім ана тілім Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені Болашағым, бақытым, дара тілім «Менің Қазақстаным» тақырыбына жасаған буклеттерін тексеру. (5-6 оқушы әңгімелеп айтады) Әр түрлі түстегі фигураларды таңдайды. (фигуралардың артында сөздер болады ,сол сөздерді біріктіріп оқиды) 1топ 2топ 3топ 4 топ (минутқа көп оқыған оқушы топ басшысы болады, смайликтерді алады) |
|
Тұсаукесер |
Қызығушылықты ояту. -Қасқырдың жақсы қасиеттерін ата. |
Оқушылар қасқыр туралы білетін жақсы қасиеттерін айтады. |
|
Негізгі бөлім |
-Балалар, кейбір оқушылардың фигураларының арттарында сөздер бар,сол сөздерді кім табады екен? -Қандай сөйлем шықты? Суреттермен жұмыс. (тақтаға мәтінде кездесетін аңдардың суреттерін ілу) Оқулықпен жұмыс. Автор туралы мағұлмат беру. Мәтінді оқу. Рөлге бөліп ойнау. Дәптермен жұмыс Мәтінде жоқ жабайы бір жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазу Сергіту сәті. «Білемін.Білгім келеді. Үйрендім» (ББҮ) кестесін толтыру. Бағалау. Үйге тапсырма. Мәтінді оқып, түсінгендерін айту. 82бет |
Әр оқушы фигуралардың арттарын қарап, сөздерді біріктіреді. Оқушылар сөйлемді оқиды. Қасқыр қысты қалай өткізді? Сурет бойынша мәтін не туралы екенін айтып береді. Мәтінді бөлімдерге бөліп оқиды. Әр топ бөлімдері бойынша рөлге бөліп ойнайды. (қимылмен көрсетеді) 4 мин Бір жануардың қысқы тіршілігін сипаттап жазады. 2 мин Қимылмен орындайды. Көлбең-көлбең көлеңке, Көлбеңдеген көлеңке Аю қалай жүреді? Аю былай жүреді. Көлбең-көлбең көлеңке, Көлбеңдеген көлеңке Қасқыр қалай жүреді? Түлкі қалай жүреді? Қоян қалай секіреді? Мәтін бойынша кестені толтырады. Топ басшысы смайликтерді береді. |
шағым қалдыра аласыз













