Материалдар / Қасым Аманжолов "Өзім туралы" ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қасым Аманжолов "Өзім туралы" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабаққа көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2023
300
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы:Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіне композициялық талдау

Бөлім:

2-бөлім. Пайым мен парасат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

17.11.2023

Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіне композициялық талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының қызметін талдау

11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Picture 7

І.Ұйымдастыру кезеңі: «Өзіме, өзгеге»

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу



Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Қаламұш

Жаңа сабаққа кіріспе

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. «Kahoot» әдісі арқылы

Сұрақтар:

1Өзі туралы жазған қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?.

2. Жәнібек Кәрменовтің орындауындағы «Өзім туралы» өлеңін тыңдағанд қандай әсер болды?


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Теориялық бөлім










Shape2 Shape1

1 тапсырма

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады.




2 тапсырма

Шығармашылық жұмыс.


1 топ Өлең құрылысын талдайды

2 топ Көріктеу амалдарын табады


1 топ

Өзім туралы өлеңді өзге мазмұны жағынан ұқсас өлеңдермен салыстыру


2 топ

Эмоция кестесі» ақынның көңіл күйін смайликпен беру


Дескриптор:

-Топтық талқылау жасайды.

-өлең құрылысын, көріктеу құралдарын табады

Жалпы-6 балл

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Ватман, түрлі -түсті фломастер

Сергіту сәті.

Мұғалім өзі жайлы бір шындық айтып, қалпақты оқушыларға тапсырады.

Оқушылар өздері жайлы білімге қатысты шындықты айтады

Дескриптор –

Тек білімге қатысты шындық айтылады.

қалпақ

Жеке жұмыс

«КТЖ кестесі» әдісі.

Мұғалім оқушыларға тақырып беріп, сол бойынша білімдерін бір кестеге жинақтайды

«Қасым Аманжолов» өмірі мен шығармашылығы туралы кесте» тақырыбында пікір алмасады.

Дескриптор:

  • білімдерін жинақтайды

Жалпы- 4 балл

Кесте А4

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Picture 2

«Ашық хат» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Өзіме өзгеге», «Эмоция кестесі», «Шындық қалпағы».

«Постер қорғау» «Ашық хат», «КТЖ кестесі»

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:











Shape3 Shape5 Shape4

Туған жері, жылы

Шығармалары:









Shape10 Shape11 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6

Ой түйін



















Бойындағы жеке қасиеттер

Білімі

Шығармаларының ерекшелігі

Аудармалары

Picture 7



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!