ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР

Жоғары білім беру жүйесінде қашықтан оқыту технологиялар әріден қолданылған болса, мектеп үшін онлайн жаңа бір дамудың сатысы болды. Тұтас мектеп, колледж, университеттің білім беру процесі толығымен қашықтан жүргізілуі қазақстандық білім мен ғылым жүйесіне, оқыту мен тәрбиелеу саласын үлкен сынақ болғаны сөзсіз. Оған дәлел 2019-2020 оқу жылының екінші жартыжылдығынан кейінгі Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім беру академиясының зерттеуінің нәтижелері.

Бүгінде елімізде биылғы оқу жылын басынан аяғына дейін білім беруді қашықтан ұйымдастырды. Өзімнің және колледж оқытушылары мен мектеп мұғалімдерінің, министрліктің жыл бойы жасаған есептерінен қашықтан оқыту жүйесіндегі қарама-қайшылықтарды келесідей тізбектеп көрсетуге болады:

  • Пән бойынша барлық тақырыптарды толығымен қамтыған сандық оқу материалдарын болмауы;

  • Ұсынылған білім беру платформаларында педагогтардың тәжірбиесінің жоқтығы;

  • Цифрлы ресурстарға барлығының материалдық-техникалық жабдықталмауы;

  • Ұсыныстар мен әдістемелік әзірмелерде барлық білім беру ұйымдарының мүмкіндіктері мен ресурстары ескерілмеуі;

  • Телесабақтар, интернет-платформадағы сабақтар, қосымша видеосабақтардың бірізді болмауы;

  • Мессенджерлердің толық мүмкіндігін қолданбау;

  • Кері байланыстың нәтижелі ұйымдастыру форматының жоқтығы.

Аталған қарама-қайшылықтардың барлығы қашықтан оқытудың мектепке, колледжге, университетке арналған тұжырымдамасының қажеттілігін көрсетті. Сонымен қоса, құқықтық-нормативтік базаның жаңартылу керектігін айқындады.

Білім беруге қатысты жағымды және жағымсыз, дәлелді және дәлелсіз тұжырымдардың пайда болуына ықпал жасады. Солардың ішінде дұрыс жаңа көзқарас деп келесі тұжырымдарды айтуға болады:

  • Алыс елдімекендерде қырық шақты оқушысы бар ауыл мектептерінде жетіспейтін пән мұғалімдерінің орның қашықтан оқыту технологиясын қолдану арқылы мегаполисттегі педагогтарды жұмысқа алу арқылы кадр мәселесін шешу;

  • Үйде оқитын оқушының динамикалық дамуын жоғарлату үшін оқушының мүмкіндігін ескеріп қашықтан оқытуды қолдану;

  • Ауа райының қолайсыздығына байланысты оқу процесін тоқтатпай онлайын жалғастыру.

Сөз соңында айтпағым тұжырымдалып көрсетілген қарама қайшылықтар мен жаңа көзқарастар ғылымның зерттеу тақырыбын айналып әр сұрақ бойынша эксперименттер жүргізу арқылы дәлелді концепция ұсынылса, онда біздің жағдайдан бір ұтқанымыз

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2025
22
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі