Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері
|
Тақырып/
ұзақмерзімдіжоспардыңмазмұны
|
Оқумақсаттары
|
Сағат
саны
|
1-тоқсан
|
|
1-бөлім Жүгіру,
секіружәнелақтыру
|
Қауіпсіздікережесі. Қысқақашықтыққажүгіру
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
2
|
4.3.1.1
денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну
|
1
|
Ұзындыққасекірунегіздері
|
4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде,
дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау
|
2
|
4.3.3.1
денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану
|
2
|
Лақтырудыңтүрлеріментәжірибелер
|
4.1.2.1
денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету
|
2
|
Жеңіл атлетика элементтері бар
эстафета
|
4.1.1.1
түрліденежаттығуларынорындаукезінденегізгіқозғалысмашықтарынтүсінужәнекөрсету
|
2
|
4.3.5.1
денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерінзерттеужәнесалыстыру,
оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдары
|
2
|
2-бөлім Жеңілдетілгенспорттықойындар
|
Волейболдоптарыменойындар
|
4.2.8.1
түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасаужәнеорындауғакірісу,
олардыңайырмашылықтарынбағалау
|
2
|
Спорттықойындар
|
4.1.2.1
денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету
|
2
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып,
әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу
|
2
|
Техникасыжеңілтапсырмалар
|
4.2.1.1
баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын,
стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтайдыжәнеұйымдастыру
|
2
|
4.2.3.1
түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып,
идеяларды,
ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу
|
2
|
Топтағынегізгіжұмыстар
|
4.3.5.1
денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін,
оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттейдіжәнесалыстыру
|
1
|
2-тоқсан
|
|
3-бөлім Гимнастиканыңнегізгіэлементтері
|
Қауіпсіздікережесі. Жалпыдамытуғаарналғанжаттығулар
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
1
|
4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде,
дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау
|
2
|
Акробатиканыңжеңілэлементтері
|
4.1.2.1
денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету
|
2
|
Жеңілгимнастикалыққұралдарменжаттығулар
|
4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып,
өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу
|
2
|
4.1.4.1
денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап,
қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру
|
2
|
Гимнастикалыққұралдарғабағытталғантапсырмалар
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып,
әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу
|
1
|
4.2.5.1
орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру
|
1
|
4-бөлім Қазақұлттықойындары
|
Қазақтыңқозғалмалыойындары
|
4.2.7.1
топтықжәнедербесденеқимылдарындапатриоттықсезімін,
өзараісқимылдарменадалбәсекелестіктікөрсету
|
4
|
4.3.5.1
денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін,
оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттеужәнесалыстыру
|
5
|
Ұлттықзияткерлікойындар
|
4.2.5.1
орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру
|
2
|
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды,
көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау
|
2
|
3-тоқсан
|
|
5-бөлім Шаңғы/кросс/
конькидаярлықнегіздері
|
Қауіпсіздік
ережесі. Тапсырма арқылы денешынықтыру компоненттерін
дамыту
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
2
|
4.3.3.1
денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану
|
2
|
Аэробикалық жаттығудың пайдасы
|
4.3.1.1
денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну
|
3
|
4.1.4.1
денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап,
қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру
|
3
|
Қашықтықтан өту тапсырмалары
|
4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып,
өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу
|
3
|
4.1.3.1 қимылдыорындаудыңуақыт,
кеңістікжәнебірқалыптылықтуралытүсініктерінкөрсететінбірқатартиімдімашықтардыжәнежүйеліліктердітүсінужәнеқолданабілу
|
3
|
6-бөлім Бірлескенжәнешытырмантапсырмаларарқылыоқыту
|
Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
1
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып,
әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу
|
2
|
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы
оқыту
|
4.2.8.1
түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу,
олардыңайырмашылықтарынбағалау
|
2
|
4.1.4.1
денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап,
қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру
|
2
|
Ойындардағы қиялды дамыту
|
4.2.3.1
түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып,
идеяларды,
ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу
|
2
|
4.2.5.1
орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру
|
1
|
Баскетбол элементтері бар ойындар
|
4.2.1.1
баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын,
стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтаужәнеұйымдастыру
|
2
|
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды,
көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау
|
2
|
4-тоқсан
|
|
7-бөлім Қарым-қатынасорнатуүшінойындар
|
Қауіпсіздікережесі. Доптыигерудағдыларындамыту
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
2
|
4.2.8.1
түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу,
олардыңайырмашылықтарынбағалау
|
1
|
Доппенжасалатынжаттығулардықұрастыру
|
4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды,
көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау
|
2
|
4.2.4.1
түрліденежаттығуларынорындаукезіндеережелерменқұрылымдықтәсілдердіжасайдыжәнеқолдану
|
2
|
Ойындардағытоптықіс-әрекеттер
|
4.2.5.1
орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру
|
2
|
4.1.2.1
денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету
|
2
|
Доппентүрлендірілгенойындар
|
4.1.6.1
жаттығулардыңәртүрінорындаукезіндетәуекелдердіқысқартужәнетуындайтынқиындықтардыеңсеруқабілеттілігінкөрсетіп,
орындалатынжаттығулардыңкүрделілігініңдеңгейінтанибілу
|
3
|
8-бөлім Денсаулықтуралыбілімалужәнепрактикаарқылымашықтандыру
|
Қозғалмалыойындарденешынықтырудыңкомпонентіретінде
|
4.3.4.1
денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану
|
1
|
4.3.1.1
денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну
|
2
|
Жүгірудағдыларыменденсаулықтынығайту
|
4.1.3.1 қимылдыорындаудыңуақыт,
кеңістікжәнебірқалыптылықтуралытүсініктерінкөрсететінбірқатартиімдімашықтардыжәнежүйеліліктердітүсінужәнеқолданабілу
|
2
|
4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды,
кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып,
өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу
|
1
|
Денсаулықтынығайтуғаарналғанойындарменэстафеталар
|
4.2.5.1
орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру
|
2
|
4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып,
әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу
|
2
|