Қашықтықтан өту тапсырмалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтықтан өту тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

4) 4-сынып:

Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері

Тақырып/ ұзақмерзімдіжоспардыңмазмұны

Оқумақсаттары

Сағат саны

1-тоқсан


1-бөлім
Жүгіру, секіружәнелақтыру

Қауіпсіздікережесі.
Қысқақашықтыққажүгіру

4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

2

4.3.1.1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну

1

Ұзындыққасекірунегіздері

4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде, дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау

2

4.3.3.1 денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану

2

Лақтырудыңтүрлеріментәжірибелер

4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету

2

Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета

4.1.1.1 түрліденежаттығуларынорындаукезінденегізгіқозғалысмашықтарынтүсінужәнекөрсету

2

4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерінзерттеужәнесалыстыру, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдары

2

2-бөлім
Жеңілдетілгенспорттықойындар

Волейболдоптарыменойындар

4.2.8.1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасаужәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау

2

Спорттықойындар

4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету

2

4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу

2

Техникасыжеңілтапсырмалар

4.2.1.1 баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын, стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтайдыжәнеұйымдастыру

2

4.2.3.1 түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып, идеяларды, ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу

2

Топтағынегізгіжұмыстар

4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттейдіжәнесалыстыру

1

2-тоқсан


3-бөлім
Гимнастиканыңнегізгіэлементтері

Қауіпсіздікережесі.
Жалпыдамытуғаарналғанжаттығулар

4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

1

4.3.2.1 денеқызметіменайналысқанкезде, дененіқыздыружәнебосаңсытуқажеттілігінкөрсетужәнеталқылау

2

Акробатиканыңжеңілэлементтері

4.1.2.1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету

2

Жеңілгимнастикалыққұралдарменжаттығулар

4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып, өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу

2

4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру

2

Гимнастикалыққұралдарғабағытталғантапсырмалар

4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу

1

4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру

1

4-бөлім
Қазақұлттықойындары

Қазақтыңқозғалмалыойындары

4.2.7.1 топтықжәнедербесденеқимылдарындапатриоттықсезімін, өзараісқимылдарменадалбәсекелестіктікөрсету

4

4.3.5.1 денеқимылдарынақатысудыңтүрлімүмкіндіктерін, оларғақатысумүмкіндіктеріналужолдарынзерттеужәнесалыстыру

5

Ұлттықзияткерлікойындар

4.2.5.1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру

2

4.2.6.1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау

2

3-тоқсан


5-бөлім
Шаңғы/кросс/ конькидаярлықнегіздері

Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы денешынықтыру компоненттерін дамыту

4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

2

4.3.3.1 денеқимылдарынорындаукезінденемесеорындағаннанкейінбелгілібірфизикалықөзгерістердікөруүшінбірқатарбақылаустратегияларынқолдану

2

Аэробикалық жаттығудың пайдасы

4.3.1.1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну

3

4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру

3

Қашықтықтан өту тапсырмалары

4.1.5.1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып, өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу

3

4.1.3.1 қимылдыорындаудыңуақыт, кеңістікжәнебірқалыптылықтуралытүсініктерінкөрсететінбірқатартиімдімашықтардыжәнежүйеліліктердітүсінужәнеқолданабілу

3

6-бөлім
Бірлескенжәнешытырмантапсырмаларарқылыоқыту

Басқалармен ынтымақтастық және көшбасшылық

4.3.4.1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

1

4.2.2.1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу

2

Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту

4.2.8.1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау

2

4.1.4.1 денежаттығуларыншеберорындауүшінәлеуеттіанықтап, қозғалыстыңкүштіжәнеәлсізжақтарынсалыстыру

2

Ойындардағы қиялды дамыту

4.​2.​3.​1 түрліденежаттығуларыорындаудақолайлыоқытуортасынқұрумаңыздылығынмойындайотырып, идеяларды, ресурстаркеңістікайрмашылығынбілу

2

4.​2.​5.​1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру

1

Баскетбол элементтері бар ойындар

4.​2.​1.​1 баламалардыанықтапжәнежасапқозғалысидеяларын, стратегиялардыжәнежоспарлардыанықтаужәнеұйымдастыру

2

4.​2.​6.​1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау

2

4-тоқсан


7-бөлім
Қарым-қатынасорнатуүшінойындар

Қауіпсіздікережесі.
Доптыигерудағдыларындамыту

4.​3.​4.​1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

2

4.​2.​8.​1 түрліәрекеттердіорындаукезіндетүрлірөлдерменэкспериментжасайдыжәнеорындауғакірісу, олардыңайырмашылықтарынбағалау

1

Доппенжасалатынжаттығулардықұрастыру

4.​2.​6.​1 белгілібіртақырыптарды, көңілкүйлерменэмоциялардыжеткізуүшінбірқатаркомпозициялықидеялардыанықтаужәнеқұрау

2

4.​2.​4.​1 түрліденежаттығуларынорындаукезіндеережелерменқұрылымдықтәсілдердіжасайдыжәнеқолдану

2

Ойындардағытоптықіс-әрекеттер

4.​2.​5.​1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру

2

4.​1.​2.​1 денедамуынаықпалететінтүрліжүйеліжаттығуларменқозғалыстардыорындаусапасынарттырудытүсінужәнекөрсету

2

Доппентүрлендірілгенойындар

4.​1.​6.​1 жаттығулардыңәртүрінорындаукезіндетәуекелдердіқысқартужәнетуындайтынқиындықтардыеңсеруқабілеттілігінкөрсетіп, орындалатынжаттығулардыңкүрделілігініңдеңгейінтанибілу

3

8-бөлім
Денсаулықтуралыбілімалужәнепрактикаарқылымашықтандыру

Қозғалмалыойындарденешынықтырудыңкомпонентіретінде

4.​3.​4.​1 денсаулықтынығайтуғаықпалететінденежаттығуларынорындаукезіндеқиындықтарментәуекелдердіеңсеруүшінтиістіреакциялардытаңдаужәнеқолдану

1

4.​3.​1.​1 денежаттығуларыүшінденсаулықжәнесалауаттыөмірсалтынмаңыздылығынталдаужәнетүсіну

2

Жүгірудағдыларыменденсаулықтынығайту

4.​1.​3.​1 қимылдыорындаудыңуақыт, кеңістікжәнебірқалыптылықтуралытүсініктерінкөрсететінбірқатартиімдімашықтардыжәнежүйеліліктердітүсінужәнеқолданабілу

2

4.​1.​5.​1 қолданылатынбірқатаріс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканыжәнебайланыстардыкөрсетежәнетүсіндіреотырып, өзініңжәнебасқаларыныңіс-қимылдардыорындауынаортақтасу

1

Денсаулықтынығайтуғаарналғанойындарменэстафеталар

4.​2.​5.​1 орындаушыларғаконструктивтікұсыныстаржасауүшіншығармашылықтапсырмаларғақатыстыөзініңсынитұрғыданкөзқарасыменбасқаларыныңкөзқарастарынбіріктіру

2

4.​2.​2.​1 көшбасшылықрөлдеріменкезектесеалмасып, әрекетмақсаттарынақолжеткізуүшінөзбетіншежәнетоптажұмысістейбілу

2



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2021
466
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі