Қашықтықтықтан оқыту кезіндегі онлайн сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтықтықтан оқыту кезіндегі онлайн сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Математика әлемі Сыныбы: 1 қ
Сабақтың тақырыбы Қарапайым түсініктер Иманбаева Г
Мақсаты Білімділік: Оқушылармен бірлесе отырып екі кесіндінің,
олардың ұзындықтарын пайдаланып, қосынды және айырмасын
шығарып алу алгоритмін құру және практикада қолдана білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық ойлау, кесіндіні
өлшеу, салу, өз бетімен жұмыс жасау қабілетін жетілдіру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды еңбекқорлыққа, жылдамдыққа,
ынтымақтастыққа баулу.
Оқыту әдісі Түсіндіру сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік
Сабақтың түрі Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, ауызша.
Сабақтың көрнекілігі Оқулық, кеспе сандар, жеке суреттер
Күтілетін нәтиже Оқушылар кесіндіні қалай, ненің көмегімен сызуды меңгереді.
Олардың ұзындықтарын пайдаланып, қосынды және айырмасын
шығарып алу алгоритмін құру және практикада қолдана білуге
үйренеді
Тапсырмалар №1. Қызыл қаламмен 2 см, жасыл қаламмен 3 см кесінділер
сызу, №2. Суретті ары қарай аяқтау, №3. Суреттерді жалғастыру
керек, № 4. Шайнек қанша болса, сонша кесе салу, №5.
Заттардың жұбын табу керек.
І. Ұйымдастыру Түгелдеу, зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушылар шеңберде
жиналып, мұғаліммен
бірге бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту 1-ден 10-ға дейін тура және кері санау. Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары
оянып, ерекше ынтамен
кіріседі.
Мағынаны тану №1. Қызыл қаламмен 2 см, жасыл қаламмен 3 см кесінділер
сыз. Екеуін салыстыр.




Page 2



№2. Суретті ары қарай аяқта.



№3. Суреттерді жалғастыр, үшеуі де бірдей болсын.

№4. Шайнек қанша болса, сонша кесе сал.

№5. Заттардың жұбын тап.


Page 3



Сергіту сәті Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір
Сағатқа қарап ап
Жаттығу оңай-ақ.
Ой сергітеді,
шаршағандары
басылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:
Біз бүгінгі сабақта не үйрендік? Кесінді дегеніміз не? Оны қалай
өлшейміз?
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау

Бағалау парақшасын
толтырады.
Кері байланыс Рефлексия

Ұнады



Ұнамады




Оқушыға қай тапсырма
ұнаса, сол тапсырманы
көрсетеді.


Page 4




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
17.10.2020
676
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі