Математика әлемі Сыныбы: 1 қ
Сабақтың тақырыбы Қарапайым түсініктер Иманбаева Г
Мақсаты Білімділік: Оқушылармен бірлесе отырып екі кесіндінің,
олардың ұзындықтарын пайдаланып, қосынды және айырмасын
шығарып алу алгоритмін құру және практикада қолдана білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық ойлау, кесіндіні
өлшеу, салу, өз бетімен жұмыс жасау қабілетін жетілдіру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды еңбекқорлыққа, жылдамдыққа,
ынтымақтастыққа баулу.
Оқыту әдісі Түсіндіру сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік
Сабақтың түрі Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, ауызша.
Сабақтың көрнекілігі Оқулық, кеспе сандар, жеке суреттер
Күтілетін нәтиже Оқушылар кесіндіні қалай, ненің көмегімен сызуды меңгереді.
Олардың ұзындықтарын пайдаланып, қосынды және айырмасын
шығарып алу алгоритмін құру және практикада қолдана білуге
үйренеді
Тапсырмалар №1. Қызыл қаламмен 2 см, жасыл қаламмен 3 см кесінділер
сызу, №2. Суретті ары қарай аяқтау, №3. Суреттерді жалғастыру
керек, № 4. Шайнек қанша болса, сонша кесе салу, №5.
Заттардың жұбын табу керек.
І. Ұйымдастыру Түгелдеу, зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушылар шеңберде
жиналып, мұғаліммен
бірге бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту 1-ден 10-ға дейін тура және кері санау. Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары
оянып, ерекше ынтамен
кіріседі.
Мағынаны тану №1. Қызыл қаламмен 2 см, жасыл қаламмен 3 см кесінділер
сыз. Екеуін салыстыр.
№2. Суретті ары қарай аяқта.
№3. Суреттерді жалғастыр, үшеуі де бірдей болсын.
№4. Шайнек қанша болса, сонша кесе сал.
№5. Заттардың жұбын тап.
Сергіту сәті Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір
Сағатқа қарап ап
Жаттығу оңай-ақ.
Ой сергітеді,
шаршағандары
басылады
Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:
Біз бүгінгі сабақта не үйрендік? Кесінді дегеніміз не? Оны қалай
өлшейміз?
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
Бағалау парақшасын
толтырады.
Кері байланыс Рефлексия
Ұнады
Ұнамады
Оқушыға қай тапсырма
ұнаса, сол тапсырманы
көрсетеді.