|
МАД |
Тәрбиеші: |
|
күні: 07.11.2018ж |
||
|
Тақырыбы |
Қатарға тұрамыз. Алдыңғы кейінгі. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жаң білімді түсіндіру, алған білімін өмірде қолдана алуға бейімдеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері. Ұйымдастыру
кезеңінде балалар шеңбер бойымен тұрады. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Балалар математика
Патшайымнан хат келді, оны Патшайымның достары Дөңгелек пен Үшбұрыш
әкеп менің қолыма берді.(тақтайға пішіндердің бейнесін ілу) |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
«Күн мен түн». Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту, қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра білу. Мазмұны: педагог сөз айтады, балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті – ащы және т.б.». |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
3-тапсырма: «Пішінді тап» ойыны. Мақсаты: 1 - 2 -
3 сипаттама арқылы және сипаттаманы терістеуімен керекті пішінді
табу. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қатарға тұрамыз
Қатарға тұрамыз
|
МАД |
Тәрбиеші: |
|
күні: 07.11.2018ж |
||
|
Тақырыбы |
Қатарға тұрамыз. Алдыңғы кейінгі. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жаң білімді түсіндіру, алған білімін өмірде қолдана алуға бейімдеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері. Ұйымдастыру
кезеңінде балалар шеңбер бойымен тұрады. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Балалар математика
Патшайымнан хат келді, оны Патшайымның достары Дөңгелек пен Үшбұрыш
әкеп менің қолыма берді.(тақтайға пішіндердің бейнесін ілу) |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
«Күн мен түн». Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту, қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра білу. Мазмұны: педагог сөз айтады, балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті – ащы және т.б.». |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
3-тапсырма: «Пішінді тап» ойыны. Мақсаты: 1 - 2 -
3 сипаттама арқылы және сипаттаманы терістеуімен керекті пішінді
табу. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
шағым қалдыра аласыз













