Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қатпарлы қамырдан алынатын өнімдер.Наполеон тортын дайындау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өндірістік оқытудан сабақ жоспары
«Теректі колледжі» МКҚК
|
||||
Оқу сабағының жоспары |
||||
Сабақ тақырыбы |
Қатпарлы қамырдан алынатын өнімдер.Наполеон тортын дайындау |
|||
Модуль / пән атауы |
КМ 09.6. Ұннан даярланған кондитерлік өнімдерді безендіру |
|||
Педагог |
Сундетова Сымбат Агадиловна |
|||
1.Жалпы мәліметтер |
||||
Курс |
ІІI |
Топ 74 |
Сабақ нөмірі |
46 |
Сабақтың түрі |
өндірістік |
|||
2.Мақсаты, міндеттері |
Қатпарлы қамырдан жасалынатын өнімдедің дайындалу технологиясымен таныстыру; • Технологиялық карта арқылы, ұн тағамдарын дайындау дағдыларын пысықтау және бекіту • Бұйымдарды қалыптау және ұсыну кезінде шығармашылық көзқарасты қалыптастыру • Болашақ мамандығына қызығушылығын арттыру |
|||
3.Күтілетін нәтижелер |
1.Қатпарлы қамырды жасай алады 2.Қатпарлы қамыр өнімдері туралы біледі |
|||
4.Қажетті ресурстар |
Презентация, технологиялық карта, бейнесабақ |
5.Сабақтың барысы |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
Педагогтың әрекеті |
||
Сабақтың басы 5 мин
Ой қозғау |
Сабақтың жаңа тақырыбы, мақсаты, қауіпсіздік техникасы. І. Ұйымдастыру бөлімі: ІІ. Кіріспе нұсқау: Өткен тақырыпты ой қозғау тәсілі арқылы пысықтау: Қамыр дайындау үшін қолданылатын негізгі азық-түліктерді атаңдар? 2.Ұнды илеу алдында не үшін елеуіштен өткізу керек?
3.
Қамырға ашытқы қосқанда қандай процесс жүреді? 7. Ашытқылы қамырдан қандай тағамдар дайындауға болады? |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу:
Бейнематериал
Қамырдан өнімдер әзірлеу барысында қойылатын СГТ Еңбек қауіпсіздігі туралы сұхбаттасу Блиц сұрақтар |
Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі: Мағынаны ашу арқылы тақырыпты ашу. Қамырдың барлық түрін әзірлеудің негізгі шикізаты - ұн. Ұн өнімдерінен нан тағамдары даярланады, нанды қашан да қастерлеп өскен халықпыз. Нан – жер - ананың адамзатқа беретін баға жетпес азығы. Нан дастарқанға қалай келеді? Жер жырту, тұқым себу, баптау, астык жинау, дүкен, наубайхана, нан өнімі. Тарихқа көз жүгірту. «Наполеон» тортының шығу тарихын баяндау. 1912 жылы пайда болған. Сол жылы Ресей француздардан азат болғанына 100 жыл толуына орай үлкен мерейтойын тойлап жатқан екен. Ал тәтті алғашында дөңгелек торт емес, үшбұрышты тілімше болған. Мерейтойға барша жұрт қатты әзірленіп, арнайы киімдер тігіліп, партиоттық өлеңдер жазылады. Аспаздар да бұл мерекеден тыс қалмай бар тәттіні пісіреді. Арасына крем жағылған көпқабаттан тұратын «Наполеонда» осы кезде пайда болады. Төрт бұрышты етіп пісірілгенімен, үшбұрыш формасында кесіліп, көпшілікке таратылды. Бірақ тортқа Бонапард Наполеонның не қатысы бар деп ойлап тұрған шығарыз? Дәл сондай мерекеде тортқа «Наполеон» атауы жарасып-ақ тұр еді, оның үстіне үшбұрыш формасындағы тортқа қолбасшының қалпағы сәйкес келеді. Қатпарлы қамырды бірнеше тәсілмен әзірлеуге болады, бірақ оны сапалы дайындау үшін төменде көрсетілген ережелерді бұзбай сақтау керек. • Тағамды пісірер алдында міндетті түрде салқындатады (тоңазытқышта), бірақ көп тоңазытпайды. • Әзірленген тағамды суық сумен дымқылданған тақтаға салады, бірақ оған май жақпайды. • Тағамдық бетіне, қабаттардың шетіне жайылмайтындай етіп жұмыртқа жағады, әйтпесе шеті жабысып қалады да, қабат көтерілмейді. • Қатпарлы қамыр нұсқаулық картасы.
«Наполеон» тортын дайындау https://youtu.be/wKy7mZAySYw сілтемеден наполеон тортынын дайындалуын қарайды. 1. Қолды сабынмен мұқият жуу 2. Алжапқышты кию 3. Жұмыс орнын, ыдыс, құралдар мен азық-түліктерді даярлау 4. Жұмыс соңында құрал-жабдықтарды тазарту, жуу және құрғату. Белгілі орынды сақтау 1.Бүгін қандай қауіпті құрал-жабдықтармен жұмыс істейтін боласыңдар? 2.Табамен жұмыс істеген кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? (Табаны плитаға тұтқышпен, басқа да арнайы құралдармен ұстап алу және қою керек) 3. Ыстық заттармен жұмыс кезінде қандай жеке сақтану құралдары қолданылады? (Тұтқыш, қолғап, алжапқыш) 4. Күйіп қалған адамға қандай алғашқы көмек көрсету керек? (Стерильденген таңғыш байлап, дәрігердің көмегіне жүгіну) Топқа бөлініп Наполеон тортын дайындау
1.Қатпарлы қамыр дайындау үшін қандай өнімдер қажет? 2.Қатпарлы өнімдерден не дайындаймыз? 3.Ұнды илеу алдында не үшін елеуіштен өткізу керек? 4. Қамырға ашытқы қосқанда қандай процесс жүреді? (ашу процесі) 5. Қамыр неше топқа бөлінеді? (2) 6. Ұнды пайдаланар алдында нені ескеру керек? 7. Бір жұмыртқа 10 минутта піседі, ал 4 жұмыртқа неше минутта піседі?(10мин) 8. Ашытқылы қамырдан қандай тағамдар дайындауға болады? |
Презентация, технологиялық карта, бейнесабақ
|
Сабақтың соңы Кластер |
Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру: Қатпарлы қамырдан жасалатын өнімдерге кластер құрастыру
Сабақты қортындылау және рефлексия: Сабақты қорытындылау, оқушыны бағалау. Түсінбеген сұрақтарына жауап беру. |
Наубайхана, макарон және кондитер өндірісі технологиясы мен жабдықтары Р.Жылысбаева |
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар: Аспаздық Г.Е. Бесімбаева, Тамақ өнімдерін тану К Күзембаев, Тамақтану физиологиясы, гигиена және санитария негіздері Н Қоспанбетов, Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру . Тамақтандыру кәсіпорындарының жабдықтары Қ Күзембаев, Тағам әзірлеу технологиясы Г.Есіркеп, Тағам даярлау практикумы И.М. Самсаев, Наубайхана, макарон және кондитер өндірісі технологиясы мен жабдықтары Р.Жылысбаева
Аннотация
Бұл сабақ өндірістік сабақ жоспары.Сабақтың негізгі мақсаты оқушыларға ой қозғау,мағынаны ашу , СТО -элементтері ,блиц сұрақтар арқылы жаңа сабақ Наполеон тортын дайындалу тақырыбы түссіндірілді.
Абстрактный
Данный урок представляет собой производственный план урока.Основная цель урока - заставить учащихся задуматься, раскрыть смысл, тема приготовления торта Наполеон была разъяснена учащимся через элементы СТО, блиц-вопросы.
Abstract
This lesson is a production lesson plan. The main purpose of the lesson is to make the students think, to reveal the meaning, the topic of preparation of Napoleon cake was explained to the students through STO elements, blitz questions.