Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Қатты денелердегі қысым

    Мұғалімнің аты-жөні: Малкесова Айман

    Күні:

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.3.1.2 – қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау;

    7.3.1.3 – есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқу шылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік

    Қатты денелердегі қысым

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут


    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : Оқушылар «Сиқырлы сандықтан» түрлі-түсті кубиктарды таңдап, сол түстер арқылы бөлініп отырады.



    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

    1-топ:

    «Бақыт» тобы

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» тобы

    3-топ:

    «Жарқын өмір» тобы

    «Қызыл гүлім-ай» би билету. https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY

    Тақырып бойынша сөздік

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Қысым

    давление

    pressure

    Паскаль заңы

    Закон Паскаля

    Pascal’s law

    барометр

    барометр

    barometer

    Күш

    Сил

    Force

    Аудан

    площадь

    area




    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

    Мынадай тәжірибе жасайык. Алақаныңды жоғары қаратып, сол қолынды үстелге қой. Кітапты алаканыңа қырымен қойып, оны оң қолыңмен төмен кысып бас.

    Сол қолың қысымның артуын сезе ме?Енді кітапты алақанға емес, үстелге қой. Бір колыңмен кітапты үстінен ақырын бас,екінші қолыңды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұр. Осы кезде қол косымша кысымды сезе ме?

    Міне, осы тәжірибені жасай отырып, кітаптың өзіне түсірілген қысымды бір ғана бағытта (сыртқы әрекет күшінің бағытында ғана) тарататынына көз жеткізуге болады.

    Мұны қатты денені құрайтын молекулалардың белгілі бір ретпен орналасатыны және олардың кандай да бір нүктенің төңірегінде тербеліп қана қозғалатыны әрі молекулалардың осы нүктеден алыс ұзап кете алмайтыны аркылы түсіндіре аламыз.


    Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

    Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

       

    р-қысым,

    Ғ -бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;

    S-күш түсетін беттің ауданы.



    ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді.  

    гПа=100 Па=102 Па          кПа=1000 Па=103 Па         МПа=100000 Па=106 Па

    Қатты денелер өзіне түсірілген қысымды бір бағытта ғана жеткізеді



    Оқулық,

    мәтіндер.


    VІ. Топтық жұмыс: «Суреттер сөйлейді»  (5 минут) 

    1-топ. Суретте қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме?

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндіреді

    2-топ. Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс? Себебін түсіндіріңіз

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасайды.

    3-топ. Қай күрекпен жер аударған тиімді? Неге?

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасайды.


    2-тапсырма.Кестені толтырыңыз.

    Адам терең қарда тұр, содан кейін шаңғыға тұрды.

    Рюкзакта кең кірістірмелер бар. Бұл............................үшін жасалған.

    Өткір қарапайым қарындаш кейде қағаздың бетін тесіп өтеді. Себебі …

    Дескриптор

    Білім алушы

    - әртүрлі аудандарға түсірілген қысымды салыстырады;

    - рюкзактың кірістірмелерінің кеі болу себебін түсіндіреді.;

    - өткір қарындаштың жұқа қағазға әсерін түсіндіреді.



    Суреттер

    VІІ. Топтық жұмыс: «Ынтымақтастық атмосферасы» (10 минут)   



    Әр топқа оқулықтан және дидактикалық материалдардан деңгейлік есептер беріліп, оқушылар өз топтарында бірге шығарып, дәптерлеріне жазады және әр топтан бір оқушы тақтаға жазып, өз тобының шығарған есебін басқа топтармен алмасады.

    1. 200см2 ауданға түсірілген күш 100Н болса, қысым қандай болар еді?
    2. Бізді қоршап тұрған ауа барлық денеге 100кПа қысым түсіретін болса, өлшемдері 60 смХ 80см болатын үстел бетіне қандай күш түсірер еді?
    3. Шаңғы үстіне тұрған спортшының массасы 78 кг, ал шаңғының әр сыңарының ұзындығы 1,95 м, ал ені 8 см. Шаңғы қарға қандай қысым түсіреді?

    1. Көлемі 6 м3 гранит бағанасының табан ауданы 1,5м2 болса, ол Жер бетіне қандай қысым түсіреді?

    2. Мұз 90 кПа қысымға төтеп береді. Осы мұздың үстімен массасы 5,4 т, шынжыр табанының ауданы 1,5 м2 трактор өте ала ма?

    3. Асфальт төсеуде қолданылатын жол тегістейтін каток тірегінің ауданы 1500 см^2, түсіретін қысымы 300 кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?



    1. 100 см2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымын анықтаңдар.
    2. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 780 Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95 м,ал ені 6 см. Шаңғышының қар бетіне түсіретін қысымын анықтаңдар.
    3. Шынжыр табанды ДТ-75М тракторының массасы 6610 кг, ал оның екі шынжыр табанының тіреу ауданы 1,4м2. Осы трактордың топырақ бетіне түсіретін қысымын анықтаңдар.

    Дескриптор

    Білім алушы

    -Қысымды анықтау формуласын дұрыс қолданады;

    -Белгісіз шаманы табады;

    -ХБЖ-ге келтіреді








    Оқулық, дидактикалық материал

    «Ыстық орындық» әдісі

    10 мин

    «Ыстық орындық» орындық әдісі. Әр топтан 1-2 оқушы ортаға шығады. Қалған топ оқушылары сұрақ қояды. Әр дұрыс жауапқа 10 балл.


    Аяқталуы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Малкесова Айман Салауатқызы
    31 Қазан 2020
    569
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қатты денелердің қысымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қатты денелердің қысымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Қатты денелердегі қысым

    Мұғалімнің аты-жөні: Малкесова Айман

    Күні:

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.3.1.2 – қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау;

    7.3.1.3 – есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Оқу шылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік

    Қатты денелердегі қысым

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланғануақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут


    Сәлемдесу.

    Топқа бөлемін : Оқушылар «Сиқырлы сандықтан» түрлі-түсті кубиктарды таңдап, сол түстер арқылы бөлініп отырады.



    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

    1-топ:

    «Бақыт» тобы

    2-топ:

    «Сүйіспеншілік» тобы

    3-топ:

    «Жарқын өмір» тобы

    «Қызыл гүлім-ай» би билету. https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY

    Тақырып бойынша сөздік

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Қысым

    давление

    pressure

    Паскаль заңы

    Закон Паскаля

    Pascal’s law

    барометр

    барометр

    barometer

    Күш

    Сил

    Force

    Аудан

    площадь

    area




    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

    Мынадай тәжірибе жасайык. Алақаныңды жоғары қаратып, сол қолынды үстелге қой. Кітапты алаканыңа қырымен қойып, оны оң қолыңмен төмен кысып бас.

    Сол қолың қысымның артуын сезе ме?Енді кітапты алақанға емес, үстелге қой. Бір колыңмен кітапты үстінен ақырын бас,екінші қолыңды кітаптың қырына тигізіп ұстап тұр. Осы кезде қол косымша кысымды сезе ме?

    Міне, осы тәжірибені жасай отырып, кітаптың өзіне түсірілген қысымды бір ғана бағытта (сыртқы әрекет күшінің бағытында ғана) тарататынына көз жеткізуге болады.

    Мұны қатты денені құрайтын молекулалардың белгілі бір ретпен орналасатыны және олардың кандай да бір нүктенің төңірегінде тербеліп қана қозғалатыны әрі молекулалардың осы нүктеден алыс ұзап кете алмайтыны аркылы түсіндіре аламыз.


    Белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы қысым деп атайды.

    Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады:

       

    р-қысым,

    Ғ -бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күш немесе қысым күші;

    S-күш түсетін беттің ауданы.



    ХБЖ-да қысым паскальмен өлшенеді.  

    гПа=100 Па=102 Па          кПа=1000 Па=103 Па         МПа=100000 Па=106 Па

    Қатты денелер өзіне түсірілген қысымды бір бағытта ғана жеткізеді



    Оқулық,

    мәтіндер.


    VІ. Топтық жұмыс: «Суреттер сөйлейді»  (5 минут) 

    1-топ. Суретте қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме?

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндіреді

    2-топ. Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс? Себебін түсіндіріңіз

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасайды.

    3-топ. Қай күрекпен жер аударған тиімді? Неге?

    Дескриптор

    Білім алушы

    - қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасайды.


    2-тапсырма.Кестені толтырыңыз.

    Адам терең қарда тұр, содан кейін шаңғыға тұрды.

    Рюкзакта кең кірістірмелер бар. Бұл............................үшін жасалған.

    Өткір қарапайым қарындаш кейде қағаздың бетін тесіп өтеді. Себебі …

    Дескриптор

    Білім алушы

    - әртүрлі аудандарға түсірілген қысымды салыстырады;

    - рюкзактың кірістірмелерінің кеі болу себебін түсіндіреді.;

    - өткір қарындаштың жұқа қағазға әсерін түсіндіреді.



    Суреттер

    VІІ. Топтық жұмыс: «Ынтымақтастық атмосферасы» (10 минут)   



    Әр топқа оқулықтан және дидактикалық материалдардан деңгейлік есептер беріліп, оқушылар өз топтарында бірге шығарып, дәптерлеріне жазады және әр топтан бір оқушы тақтаға жазып, өз тобының шығарған есебін басқа топтармен алмасады.

    1. 200см2 ауданға түсірілген күш 100Н болса, қысым қандай болар еді?
    2. Бізді қоршап тұрған ауа барлық денеге 100кПа қысым түсіретін болса, өлшемдері 60 смХ 80см болатын үстел бетіне қандай күш түсірер еді?
    3. Шаңғы үстіне тұрған спортшының массасы 78 кг, ал шаңғының әр сыңарының ұзындығы 1,95 м, ал ені 8 см. Шаңғы қарға қандай қысым түсіреді?

    1. Көлемі 6 м3 гранит бағанасының табан ауданы 1,5м2 болса, ол Жер бетіне қандай қысым түсіреді?

    2. Мұз 90 кПа қысымға төтеп береді. Осы мұздың үстімен массасы 5,4 т, шынжыр табанының ауданы 1,5 м2 трактор өте ала ма?

    3. Асфальт төсеуде қолданылатын жол тегістейтін каток тірегінің ауданы 1500 см^2, түсіретін қысымы 300 кПа екені белгілі. Катоктың салмағы қандай?



    1. 100 см2 ауданға 50 Н күш әрекет етеді. Қысымын анықтаңдар.
    2. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 780 Н. Оның әр шаңғысының ұзындығы 1,95 м,ал ені 6 см. Шаңғышының қар бетіне түсіретін қысымын анықтаңдар.
    3. Шынжыр табанды ДТ-75М тракторының массасы 6610 кг, ал оның екі шынжыр табанының тіреу ауданы 1,4м2. Осы трактордың топырақ бетіне түсіретін қысымын анықтаңдар.

    Дескриптор

    Білім алушы

    -Қысымды анықтау формуласын дұрыс қолданады;

    -Белгісіз шаманы табады;

    -ХБЖ-ге келтіреді








    Оқулық, дидактикалық материал

    «Ыстық орындық» әдісі

    10 мин

    «Ыстық орындық» орындық әдісі. Әр топтан 1-2 оқушы ортаға шығады. Қалған топ оқушылары сұрақ қояды. Әр дұрыс жауапқа 10 балл.


    Аяқталуы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    31.10.2020
    569
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Малкесова Айман Салауатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации