Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Сабақтың басы
10
минут
Жаңа білім
10 минут
Бекіту
20 минут
Кері байланыс
Сабақтың соңы.
5 минут
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Психологиялық ахуалды орнату
үшін
«Шаңырақ» жаттығуы
Үй тапсырмасын
тексеру.
1.«Еске
түсіру» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын
қайталаймыз.
https://quizizz.com/
платформасы арқылы тапсырмалар
орындайды.




2. «Есептеймін»
Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады.
Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?
Теңіз суының тығыздығы:
1 030 кг/м3
.
Берілгені:
Талдау: Шешуі:
Һ=9 м р
= ρ
g
Һ
р
=1030кг/м3*10м/с2*9м=92,7
кПа
ρ=1030
кг/м3
g=
10Н/м3

т/к:
р Жауабы: р =92,7 кПа
Жаңа
сабақ. «Мағынаны
тану» әдісі арқылы мына суреттен
тақырыпты ашу.
Осы сурет арқылы нені түсінуге
болады?
Не
себепті бұл ыдыстардағы сұйықтың деңгейі барлық бөліктерінде
бірдей?

Мұғалім түсіндірулер
жүргізеді.(Д)
Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары
жалғасқан ыдыстарды айтады.
Қатынас ыдыстардың
қасиеттері
Кез
келген пішінді қатынас ыдыстардағы тыныш тұрған біртекті сұйықтың
еркін беттері бірдей деңгейде болады.
Қысымдары тең болғанда, тығыздығы үлкен сұйық
бағанының биіктігі тығыздығы аз сұйық бағанының биіктігінен кем
болады.
Сұйықтардың тепе-теңдік
шарты:
p1 =
p2 =
p3 = …=
pn
Қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының
биіктігі олардың тығыздықтарына кері
пропорционал.

Тапсырма: «Теориядан,
тәжірибеге» әдісі жеке жұмыс
(I)
1.Су мен күнбағыс майының қатынас ыдыстардағы
бағанының айырмашылығын анықтау, түсіндіру;
Тапсырма:
Деңгейік есептер
шығару
1.Қатынасты ыдыстарға сынап пен су құйылған
(суретке қарау). Су бағанының биіктігі 68см. Сынап бірдей деңгейде
болу үшін сол жағына қандай биіктікте керосин құю
керек?

2.
Суқұбырының жұмыс істеу
принципін түсіндіріңіз.

3.

4.Аквариум бетіне дейін сумен толтырылған. Ұзындығы
50см және биіктігі 30см аквариум қабырғаларына су қандай күшпен
әсер етеді?
Бүгінгі сабақ
бойынша рефлекция

Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері
бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау
Экперименттік тапсырма
|
Оқушылар алдыңғы сабақты қайталау сұрақтарына
жауап береді
Оқушылар суретке қарап ойларын айтады.Үй
тұрмысындағы ыдыстар.Өйткені қысым барлық ауданға
түседі.
Осы ыдыстарға
құйылған ыдыстағы судың деңгейлері бірдей биіктікте болатынын
айтады.
Оқушылар топта тәжірибелік
тапсырма орындайды.
Қатынас ыдыстың формуласына сүйеніп, деңгейлік
тапсырмалар орындайды
|
Бағалау:
«Білім шыңы»
Дескриптор:
-Паскаль заңының ережесімен мен формуласын,
ХБЖ-дегі өлшем бірлігін біледі
-Формуласын есептер шығаруда
қолданады.
Жалпы балл-2
Дескриптор:
- Қатынас ыдыстарға құйылған бір
түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын
түсінеді-1
Дескриптор: -тәжірибе жасай
алады
-сұйықтардың тығыздықтарын
біледі
-қатынас ыдыстарға құйылған
әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын
түсінеді
-сұйық бағанының айырмашылығын
анықтайды
Жалпы
балл-4
Дескриптор:
-Қатынас ыдыстардың
формуласына сүйеніп, есептер шығара
алады.
-Субырының жұмыс істеу принципін
түсіндіреді
-Қатынас ыдыстардың өмірде қолданылуына мысалдар
келтіреді.
Жалпы
балл-3
Жалпы бағалау критерийлер бойынша
10балл
|
Оқулық
ДК экран
Слайд
https://quizizz.com/admin/quiz/6799c8912eacfb43e5c0c624?searchLocale=
Қатынас ыдыстар, сұйықтық
Слайд
Қатынас ыдыстар,
су,күнбағыс майы
|