Материалдар / Қатынас ыдыстар сабағының жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қатынас ыдыстар сабағының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қатынас ыдыстар сабағының қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
648
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді:
Пәні: Физика Мектеп: Майбұлақ ЖОМ
Күні: 29.01.2019Мұғалімнің аты-жөні: Ташимбетова Балжан
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Қысым
Сынып: 7 «А»Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы: Қатынас ыдыстар
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 7.3.1.6 қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру
Сабақ мақсатыҚатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру
Бағалау критериіҚатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіре алады
Тілдік мақсаттарқатынас ыдыстар - сообщающиеся сосуды - сommunicating bulbs
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбек өнімділігін арттыру.
Пәнаралық байланысМатематикамен байланыс арқылы математикалық есептеулерді дұрыс жүргізуді, график салуда масштаб сақтауды жүзеге асыру Химия – сұйықтықтарға тәжірибе жасау;Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау.Тарих Ең алғашқы қарапайым су құбырлары бiрнеше мың жылдар бұрынсалынған болатын.
Алдыңғы білімҚатты денелердің және газдардағы қысымы
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы















Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру кезеңі.1.Сәлемдесу. Жағымды ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» әдісі. Оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтады. «Өрмекшінің торы» әдісімен үй тапсырмасын тексеру. Әрбір оқушы келесі оқушыға сұрақ қою арқылы жіптің ұшын ұстады. Осылайша үй тапсырмасын қайталап, сұрақтарға жауап береді. Жіптің көмегімен өрмекшінің торы пайда болады. «Bilim Land.kz» сайтынан бейне ролик көрсету. Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары жалғасқан ыдыстарды айтады.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Топтық жұмысҚызығушылықты ояту, тәжірибе жасауПрактикалық тапсырмаҚатынас ыдыстардағы сұйықтың деңгейiн бақылауТапсырма
  • Суретте берілген ыдыстарды жалғастыратын құбырдың краны 1 ашық тұр. Егер сол жақ ыдыстағы қысым 0,02 кПа болса, оң жақ ыдыстағы қысымның неге тең екенін анықтаңыз.
  • 0,1кПа
  • 10 Па
  • 20 Па
  • 200 Па


  • Қатынас ыдыстарға су мен керосин құйылған.
  • Егер су бағанының биіктігі 8 см болса, керосин бағанының биіктігі неге тең? Судың тығыздығы 1000 кг/м3, керосиннің тығыздығы 800 кг/м3Дескриптор: шамаларды ХБЖ келтіреді ыдыстың қысымын анықтайды. Керосин бағанының биіктігін есептейді









    «Bilim Land.kz» сайты АКТ слайд, монометр,


    Сабақтың аяғы







    Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрағың бар ма? Тағы не білгің келеді?) 3 сөзбен бүгінгі сабақтан алған әсеріңді жазып бер.

    «Табыс сатысы» кері байланысы
    Саралау – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау
    Аквариум бетіне дейін сумен толтырылған. Ұзындығы 50см және биіктігі 30см аквариум қабырғаларына су қандай күшпен әсер етеді?

    Қалыптастырушы бағалау кезінде оқушыларды демеп,қолдау көрсету үшін смайликтер, математикалық фигуралар арқылы бағалаймын. Оқушыларды қалыптастырушы және жиынтық бағалай критерийлері арқылы бағалаймын.Қауіпсіздік техника ережелерін қатаң сақтау
    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

    Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:2:Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 12:Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!