|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Т.Рысқұлов м/л
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова Р Сабақ №1 Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.6. Оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесін сақтау |
|
Сабақ мақсаттары |
3.1.6.1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету |
|
Тілдік мақсаттар |
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүние жүзі тарихы |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару 15 минут |
Бой сергіту жаттығулары. Біреуден сапқа тұру. Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру. Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру. Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру. Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады. |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы техникалық қауіпсіздік ережелері (Ж, Т, К, Ф) Жерде түрлі пішіндегі сызықтар жүргізіледі ол – жолдар. Ойнаушылар олардың үстінен бірінен соң бірі жүгіріп, тепе-теңдік сақтай отыра күрделі бұрылыстар жасайды. Бір-біріне кедергі жасамай, алда жүгіріп келе жатқанға соқтығыспай, дәл сызыққа басып, жолмен жүгіру керек. Ойынға қатысушылар саны әртүрлі болуы мүмкін. Жолдың ұзындығы суретте көрсетілгендей кез келген ұзындықта болуы мүмкін, бірақ 5 м кем болмауы тиіс. Бұл ойынды жарыс түрінде өткізуге болады. Пішіні бірдей бірнеше сызық сызылып, әр қайсысының соңына жалаушалар қойылады. Ойнаушылардың бірінші жалаушаға жеткені тез басынан жоғары көтеруі керек. Командалық ойын түрінде өткізуге болады. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Арқан
тарту. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.
Ұзын, қысқа арқандар
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Т.Рысқұлов м/л
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова Р Сабақ №1 Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.6. Оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесін сақтау |
|
Сабақ мақсаттары |
3.1.6.1 - оқытудың әр түрлі кезеңдерінде қауіпсіздік ережесінің дағдылары мен қабілеттерін тану |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету |
|
Тілдік мақсаттар |
Жеңіл атлетикаға байланысты физикалық қасиеттер туралы түсініктерін көрсету және талқылау |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқу-үйренуге жауапкершілікпен қарау |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүние жүзі тарихы |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару 15 минут |
Бой сергіту жаттығулары. Біреуден сапқа тұру. Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру. Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру. Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру. Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады. |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы техникалық қауіпсіздік ережелері (Ж, Т, К, Ф) Жерде түрлі пішіндегі сызықтар жүргізіледі ол – жолдар. Ойнаушылар олардың үстінен бірінен соң бірі жүгіріп, тепе-теңдік сақтай отыра күрделі бұрылыстар жасайды. Бір-біріне кедергі жасамай, алда жүгіріп келе жатқанға соқтығыспай, дәл сызыққа басып, жолмен жүгіру керек. Ойынға қатысушылар саны әртүрлі болуы мүмкін. Жолдың ұзындығы суретте көрсетілгендей кез келген ұзындықта болуы мүмкін, бірақ 5 м кем болмауы тиіс. Бұл ойынды жарыс түрінде өткізуге болады. Пішіні бірдей бірнеше сызық сызылып, әр қайсысының соңына жалаушалар қойылады. Ойнаушылардың бірінші жалаушаға жеткені тез басынан жоғары көтеруі керек. Командалық ойын түрінде өткізуге болады. СЕРГІТУ СӘТІ. Еркiн ұста денеңдi, Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш. Арқан
тарту. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар.
Ұзын, қысқа арқандар
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу |
||
шағым қалдыра аласыз













