Әрі
қарай мұғалім дененің құрысын жазу және денеге түсетін
ауырлыққа ағзаны даярлау үшін түрлі бұлшықет тобына жаттығулар жасауға
Сынып көшбасшысын таңдайды.
жүгіруде, орыныда).
Стратегия дағдыларын қалыптастыру үшін ойындар
құрастыру.
Мұғалім оқушыларды ойын ережелері және
стратегиялармен таныстырады
Алаңда диаметрі 3,10 және 15 м. үш
центрлес
дөңгелектер сызады. Кішкентай шеңбер бойымен алты кесінді, шағын
шоқпар қояды.
Екі команда
ойнайды. Әр қайсында бір капитан мен үш қорғаушы болады. Қалған
ойыншылар беріп тұрушылар.
Капитандар кіші
шеңберге тұрады, қорғаушылар – орташаға, беріп тұрушылар –үлкен
шеңберге орналасады. Мұғалім капитандардың біріне волейбол добын
береді. Ол оны өзінің беріп тұрушына береді, ал ол оны қайтадан
капитанға беруге тырысады. Қарсы команданың қорғаушылары допты алып
қойып, өз беріп тұрушыларына жіберуге тырысады. Капитан допты алып
бір кесіндіні беріп ойынннан шығарады.
Мұғалім допты басқа капитанға береді, ойын
жалғасады.
Тапсырманың дескрипторлары;
- оқушылар ойын ережесін
сақтады
-допты лақтырушы өз капитанына
допты дұрыс берді
-ойыншы өз шеңбер сызығынан
шықпады
ФБ
Смайликтер арқылы
орындалады(өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп тұрған,
жаман- жыламсырап тұрған).
«Ақсүйек»
Бастаушы ақсүйекті басқаларға көрсетпей
жасырады. Ойыншылар қай жаққа жасырғанын көрмей тұрады. Жасырып
болғаннан соң, бастаушы: «Ал, іздеңдер» деп бұйырады. Бәрі
іздейді. Ақ сүйекті тапқаны: «Мен таптым!» деп айқайлайды да, ақ
сүйекті жоғары көтеріп көрсеткеннен кейін сөреге қарай жүгере
жөнеледі. Қарсыластары оны қуып жетіп ұстап алуға тиіс. Ұсталып
қалса, ол ақсүйекті өзін ұстаған ойыншыға береді. Ол әрі қарай
жүгіреді. Сөйтіп ақ сүйекті қай топтың ойыншысы сөреге жеткізсе,
қарсы топтағылар жеңілген есебінде ән салып береді. Ойын
осылайша жалғаса береді
Бүгінгі сабақты қорытындылау
мақсатында ПОПС – формуласын қолдану арқылы оқушылардан кері
байланыс алу, ол ПОПС – формуласындағы белгіленген төрт жағдаят
бойынша оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазу
сұралады
Қосымша
|