|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Т.Рысқұлов м/л Күні: 06.04.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова Р Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Ойындағы қарымқатынас дағдылары |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.4.1. Денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату |
|
Сабақ мақсаттары |
3.3.4.1 - денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету |
|
Тілдік мақсаттар |
Ойын белсенділігі кезінде әлеуметтік дағдыларды түсіну, көрсету және талқылау. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзінің оқуға деген мақсатын дербес анықтап, оқу және танымдық іс-әрекеттер кезінде жаңа міндеттер жүктей және құра білу, өзінің танымдық қызығушылықтарын дамытуды |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ана тілі, математика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару
15 минут |
1. Сапқа тұрғызу |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
(Б, ЖЖ, Тәж) «Йоги». Оқушылар жұпқа бөлініп гимнастикалық төсенішті бір бірнен қашықта орналастырады. Бірінші тапсырма: «Қолмен және баспен бір біріне жабысып тұру». Келесі тапсырма: Мысалы, «иық бел», ескі тапсырма күшінде болса ғана т.б. оқушылар жұппен ұзақ тұру және құлап кетпеу керек. Жаттығуларды дұрыс орындап бір ібрінен алыстамаған жұптар (нағыз «йога») жеңіске жетеді. «Аңшылар» ойыны. Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады. Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар «аңшылар». Қалған ойыншылар «үйрек» болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, «Тоқта!» деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде «аңшылар» қолдарындағы доптарымен «үйректерді» атқылай бастайды. «Аңшылар» атқылаған кезде «үйректерге» доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. «Өлген үйректер» аңшыны алмастырады, ал «үйректерге» тигізе алмаған «аңшылар» доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш «аңшы» орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады. |
Әр қызмет түріне арналған үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық гимнастикалық орындықтар. Гимнастикалық маты
Ысқырық Доп |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қауіпсіздік ережесі. Ойындағы қарымқатынас дағдылары
Қауіпсіздік ережесі. Ойындағы қарымқатынас дағдылары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Т.Рысқұлов м/л Күні: 06.04.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова Р Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Ойындағы қарымқатынас дағдылары |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.4.1. Денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату |
|
Сабақ мақсаттары |
3.3.4.1 - денсаулықты нығайтудағы қиындықтар мен тәуекелдерді ажырату |
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету |
|
Тілдік мақсаттар |
Ойын белсенділігі кезінде әлеуметтік дағдыларды түсіну, көрсету және талқылау. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзінің оқуға деген мақсатын дербес анықтап, оқу және танымдық іс-әрекеттер кезінде жаңа міндеттер жүктей және құра білу, өзінің танымдық қызығушылықтарын дамытуды |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ана тілі, математика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару
15 минут |
1. Сапқа тұрғызу |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы
20 минут
|
(Б, ЖЖ, Тәж) «Йоги». Оқушылар жұпқа бөлініп гимнастикалық төсенішті бір бірнен қашықта орналастырады. Бірінші тапсырма: «Қолмен және баспен бір біріне жабысып тұру». Келесі тапсырма: Мысалы, «иық бел», ескі тапсырма күшінде болса ғана т.б. оқушылар жұппен ұзақ тұру және құлап кетпеу керек. Жаттығуларды дұрыс орындап бір ібрінен алыстамаған жұптар (нағыз «йога») жеңіске жетеді. «Аңшылар» ойыны. Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады. Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар «аңшылар». Қалған ойыншылар «үйрек» болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, «Тоқта!» деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде «аңшылар» қолдарындағы доптарымен «үйректерді» атқылай бастайды. «Аңшылар» атқылаған кезде «үйректерге» доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. «Өлген үйректер» аңшыны алмастырады, ал «үйректерге» тигізе алмаған «аңшылар» доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш «аңшы» орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады. |
Әр қызмет түріне арналған үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық гимнастикалық орындықтар. Гимнастикалық маты
Ысқырық Доп |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу |
||
шағым қалдыра аласыз













