Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникаларын толық орындайды және басқаларына көрсетіп үйретеді және қауіпсіздік техникасын сақтай біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қыска мерзімді жоспар

САБАҚ:Жүгіру,секіру,лақтыру дағдыларын қалыптастыру(150 г допты алыс қашықтыққа лақтыру)

Күні: 07.09.2017

СЫНЫП: 5аҚатысқандар: 8Қатыспағандар:0
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : Әр түрлі снарядтарды нысанаға,қашықтыққа лақтыру техникасы.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.1.1.1. Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын білу және орындай алу.







Сабақ мақсаттары











Барлық оқушылар орындай алады:150 г допты алыс қашықтыққа лақтыру аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын біледі және орындай алады.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушылар 150г допты алыс қашықтыққа лақтыру кезінде спорттық техникаларды орындау реттілігін түсінеді






Қабілеті жоғары оқушылар:150 г допты алыс қашықтыққа лақтырудың техникасын біледі және де басқа оқушыларға үйрете алады.


Жетістік критерийлер

150 г допты қимыл қозғалыс комбинацияларын реттімен орындай алады.
ДескрипторларБілім алушы:-150г допты лақтыру бағытына қарап лақтырады;-оңға жартылай бұрылып лақтырады;-лақтыру бағытына бүйірін қаратып тұрып лақтырады;-лақтыру бағытына бір қырымен тұрып ,сол аяқтан оң аяққа жеңіл секіріп ауысу арқылы лақтырады;-лақтыру кезеңдерінің реттілігіне сай лақтырадың;-жіберілген қателіктерін талқылап айтады.








Тілдік мақсатПəнге қатысты сөздікқор мен терминдер:
  • Доп-мячь- boll
  • Лақтыру – метания – throw
  • Қашықтық – дальность - distanse
  • Пән аралық байланыс:,Математика, орыс тілі, ағылшын тілі, жаратылыстану.
    Алдыңғы оқу:

    5.1.2.2Қимыл қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардығы реттілігін білу және орындай алу.


    Сабақ барысы
    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

    Басы

    Сәлемдесу, Оқушыларды түгелдеу, Спорттық киіміне көңіл бөлу. -Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік критерилермен таныстыру.- Саптық жаттығулар- Жүру жаттығулары

    - Жүгіру жаттығулары- Жалпы дамыту жаттығулары:- Бір орнында орындалатын жаттығулар
    1.Спорт алаңы , 150г доптар

    Ортасы

    Орындау техникасы: - екпін алу;- итерілу;- ұшу;- жерге түсу.

    150г допты үш қадамнан лақтыруОқушыларды сапқа тұрғызып сабақ барысын түсіндіріп көрсетуАлдымен орында тұрып лақтыру әдісін орындау:сол аяқ алда, оң аяқ арта сәл бүгілген қалыпта. Сол қол кеуде алдында бүгілген, оң қол арта түзу сәл төмен созылады. Осы қалыптан алға бұрылып дене иіледі (садақ құсап), артағы оң қол бүгіледі, ең соңында денені алға еңкейтіп қолды созып тығыз допты лақтырамыз. Осы жаттығудан кейін 150г допты үш қадамнан лақтыруАлдымен бірінші оқушы лақтырады, тығыз допты жерге түскеннен кейін, екінші оқушы 150 г доптарды жинап алып, лақтыру алаңына барып тұрады. Лақтыру техникасын жақсы орындаған оқушыларды бағалау.



    Лактыру.150 г допты алыс қашықтыққа лақтыру.Сергіту сәті. Қозғалмалы ойын.
    2. Жалаушалар.

























































































    Соңы

    Тыныс алу жаттығулары.

    Оқушылармен сабақтың рефлексиясын өткіземін.Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын бас бармақ тәсілі арқылы бағалай алады
    Смайликтер.
    Дифференциалды оқытубарлық оқушылар орындай алады: лақтырудың әдіс – тәсілдерін орындай біледі.Көпшілік оқушылар орындай алады: 150г допты лақтыруды орындай алады.Кейбір оқушылар орындай алады: алыс қашықтыққа лақтыра аладыҚабілеті жоғары оқушылар 150г алысқа лақтыруды орындай алады.Басқа оқушыларға да үйрете алады.Сапқа тұрғызып демді қалпына келтіру.Қателерін айтып түсіндіруҮйге тапсырма беру









    Бағалау





    Оқушылар әр топта бір-бірін бағалайды.
    Жеңіл атлетика сабағындағы қауіпсіздік ережесін қайталау.

    Қауіпсіздік ережесін қадағалау.
    Сабақ бойынша рефлексия:Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма?Оқушыларға қойылатын сұрақтар:- нені білдім, нені үйрендім ?- нені толық орындай алмаймын?

    Өзіме қойылатын сұрақтар:-уақытты қалай пайдаландым ?-сабақтың тығыздылығы қандай болды?- сабақтың құрылымы сақталдыма?


    Қорытынды:

    Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 12Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 12Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?1





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ