«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Оқылатын шығарма С.Аронұлы «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»
Оқу мақсаты 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;
7.Б/С3. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
1-тапсырма. Берілген өлең жолдарындағы автор ойына заманауи тұрғыдан баға беріңіз.
Кәнеки бетке қарашы!
Көппін деген Қазақтан,
Қатағанның жоқ қой санасы!
Толып жатқан көп қазақ, Көк пенен жердің арасы!
Манаптары Қырғыздың,
Қатағанды ақын деп,
Алып келдің ұялмай.
Қатаған ақын сөйлесе,
Күлесің езу жия алмай,
Енді міне отырсың,
Орыныңнан тұра алмай!
Мына отырған Қатаған,
Қайта қайта мақтанып,
Жантайдың шенін қоймайды.
Аңға шыққан тазыға,
Оған да қарғы байлайды!
Еменнен күшті ағашпын,
Еселесең сынбаймын!
Алдаспанға жолықтың,
Түбіңе жетпей тынбаймын!
Топ бастаған бұлбұлмын,
Сөз бастаған жүйрікпін,
Судан шыққан сүйрікпін,
Бәйгеден озған дүлділмін,
Шығарма Қатаған үніңді!
Есіңе сақта бүгінгі,
Қанатың сынған күніңді!
Жардағы өскен жапалақ,
Келтіріп менің жынымды!
Қырғыз, Қазақ қосылып,
Қырғыз, Қазақ қосылып,
Жалтылдатпа мұныңды!
|
Туысқан ел |
Эконоикалық серіктестік |
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтар жөнінде мысалдар келтіре отырып, «Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар» тақырыбында әдеби эссе жазу. (көлемі 100-110 сөз)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді. |
1 |
әдеби жанр түрлерінің даму барысына баға береді; |
1 |
|
Жаңашылдығына баға береді; |
1 |
||
|
Жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді. |
2 |
||
|
Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынын атлдап,әдеби эссе жазады. |
2 |
Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды анықтайды |
1 |
|
шығармадан нақты мысалдар келтіреді. |
1 |
||
|
Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды |
2 |
||
|
«Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар» тақырыбында сөз көлемін ескереді |
1 |
||
|
әдеби эссе жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиет БЖБ№2 7-сынып ІІ тоқсан
Қазақ әдебиет БЖБ№2 7-сынып ІІ тоқсан
«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Оқылатын шығарма С.Аронұлы «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»
Оқу мақсаты 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;
7.Б/С3. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
1-тапсырма. Берілген өлең жолдарындағы автор ойына заманауи тұрғыдан баға беріңіз.
Кәнеки бетке қарашы!
Көппін деген Қазақтан,
Қатағанның жоқ қой санасы!
Толып жатқан көп қазақ, Көк пенен жердің арасы!
Манаптары Қырғыздың,
Қатағанды ақын деп,
Алып келдің ұялмай.
Қатаған ақын сөйлесе,
Күлесің езу жия алмай,
Енді міне отырсың,
Орыныңнан тұра алмай!
Мына отырған Қатаған,
Қайта қайта мақтанып,
Жантайдың шенін қоймайды.
Аңға шыққан тазыға,
Оған да қарғы байлайды!
Еменнен күшті ағашпын,
Еселесең сынбаймын!
Алдаспанға жолықтың,
Түбіңе жетпей тынбаймын!
Топ бастаған бұлбұлмын,
Сөз бастаған жүйрікпін,
Судан шыққан сүйрікпін,
Бәйгеден озған дүлділмін,
Шығарма Қатаған үніңді!
Есіңе сақта бүгінгі,
Қанатың сынған күніңді!
Жардағы өскен жапалақ,
Келтіріп менің жынымды!
Қырғыз, Қазақ қосылып,
Қырғыз, Қазақ қосылып,
Жалтылдатпа мұныңды!
|
Туысқан ел |
Эконоикалық серіктестік |
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтар жөнінде мысалдар келтіре отырып, «Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар» тақырыбында әдеби эссе жазу. (көлемі 100-110 сөз)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді. |
1 |
әдеби жанр түрлерінің даму барысына баға береді; |
1 |
|
Жаңашылдығына баға береді; |
1 |
||
|
Жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді. |
2 |
||
|
Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынын атлдап,әдеби эссе жазады. |
2 |
Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды анықтайды |
1 |
|
шығармадан нақты мысалдар келтіреді. |
1 |
||
|
Шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды |
2 |
||
|
«Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар» тақырыбында сөз көлемін ескереді |
1 |
||
|
әдеби эссе жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
шағым қалдыра аласыз













