Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қазақ әдебиет (ЖМБ) ҚМЖ 4-токсан 11- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді» _______Директордың бейіндік оқу жөніндегі орынбасары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
САБАҚ: 1 Бөлім: 4-бөлім: Табиғат және адам |
Мектеп: |
||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қадыр Мырза Әлі |
||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; |
||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды. Шығармада көтерілген ғаламдық мәселелерді идеясымен байланыстыра талдайды. Әлем жазушылары шығармаларымен үндестігін салыстырады. Автордың қорытынды ойларына өзіндік қөзқарасын білдіреді. |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша ..., автордың ойынша ..., мен ... ойлаймын т.б. |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:
Жалпы адамзат құндылығы:
Сабақ мазмұны арқылы жеке/жұпта/топта жұмыс жасау, өзінің, өзгенің оқуына жауапкершілікпен қарау, сонымен бірге адамгершілік, отбасылық, ұлттық құндылықтар оқушы бойына сіңіріледі. |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
||||||||||||
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|||||||||||
Сабақтың басы 5 минут
Сабақтың ортасы
30 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Қосымша дереккөздер ұсынады.
Зерттеу |
Қымбатты жас дос, бүгінгі сабақты көтеріңкі көңіл күймен бастау үшін «Жүректен жүрекке» ойынымен бастайық. Барлығымыз шеңбер бойымен тұрып, бір-бірімізбен алақандарымызды түйістіреміз. Әр оқушы жанында тұрған сыныптасына қарап, есімінің бас әрпінен басталатын игі тілегін айтады 1-тапсырма. 1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын мұқият оқып шығыңдар.155-156 беттер. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Орындаңыз. Берілген кестені толтырыңыз.
|
ҚБ. Бірін-бірі бағалау
ҚБ.Өзара бағалау «Екі жұлдыз,бір тілек»
Дескриптор.
|
||||||||||
Сабақты бекіту
Сабақтың соңы 5 минут |
3-2-1» Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Қиындық тудырған 2 мәселе Сабақ барысында ұнаған 1 іс-әрекет
|
«Тексерілді» _______Директордың бейіндік оқу жөніндегі орынбасары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары