Материалдар / қазақ әдебиет ҚМЖ 4-токсан 10-сынып ЖМБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қазақ әдебиет ҚМЖ 4-токсан 10-сынып ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиет ҚМЖ 4-токсан 10-сынып ЖМБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
99
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 4-бөлім:Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні: 02-03.04.2024 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 «Б» «В»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ш. Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау

Сабақтың мақсаты

автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды

Жоспар

Сабақтың кезеңі

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау



Сабақтың басы

5 минут





















Сабақтың ортасы



30 минут
























І. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру


Қосымша дереккөздер ұсынады.










Мұғалім жетекшілігімен хронологиялық кесте толтыртады




Зерттеу



Шығарманы сюжеттік -композициясына талдатады.

Қымбатты жас дос, бүгінгі сабақты көтеріңкі көңіл күймен бастау үшін «Жүректен жүрекке» ойынымен бастайық. Барлығымыз шеңбер бойымен тұрып, бір-бірімізбен алақандарымызды түйістіреміз. Әр оқушы жанында тұрған сыныптасына қарап, есімінің бас әрпінен басталатын игі тілегін айтады

1-тапсырма.

1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын мұқият оқып шығыңдар.87-89 беттер.


Сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Ш. Мұртаза өзінің еңбек жолын қайдан, қай саладан бастаған?

  2. Жазушу қазақ әдебиетінің қоржынын қандай шығармалармен толықтырды?

  3. Ш.Мұртаза Әлем әдебиеті өкілдерінен кімдердің шығармаларын қазақ тіліне аудар?

Орындаңыз. Берілген кестені толтырыңыз.

Туған жері, өскен ортасы

Шерха н өмір сүрген кезеңдегі өкіметтің саясаты

Басылып шыққан кітаптары

шығармалары





2-тапсырма.Ш.Мұртаза шығармаларын жанырға бөліп топтастырыңдар. Үлгі:

















ҚБ. Бірін-бірі бағалау

















ҚБ.Өзара бағалау

«Екі жұлдыз,бір тілек»





Дескриптор.



  • шығармаларын жанырға бөліп топтастырады;

  • сұрақтарға жауап береді.







Сабақты бекіту



Сабақтың соңы

5 минут

3-2-1»

Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Қиындық тудырған 2 мәселе

Сабақ барысында ұнаған 1 іс-әрекет

























































«Тексерілді» _______Директордың бейіндік оқу жөніндегі орынбасары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: 2

Бөлім: 4-бөлім:Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар Ш.Мұртазаның өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек біледі. Қазақ халқының ашаршылық жылдарындағы қайғылы кезеңдері мен тарихи бастан кешкен қасіретін таныйды. Оқушылардың өз бетімен ізденіп оқу, шығармашылық дағдыларын қалыптасады.

Тілдік мақсаттар

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология:

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша ..., автордың ойынша ..., мен ... ойлаймын т.б.

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

  • Тіл мен мәдениет

Жалпы адамзат құндылығы:

  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

  • Ынтымақтастық;

  • Жауапты азаматтық позиция;

  • Отбасы мүшелеріне, құндылықтарға деген құрмет;

  • Өмір бойы білім алу.

Сабақ мазмұны арқылы жеке/жұпта/топта жұмыс жасау, өзінің, өзгенің оқуына жауапкершілікпен қарау, сонымен бірге адамгершілік, отбасылық, ұлттық құндылықтар оқушы бойына сіңіріледі.

Жоспар

Сабақтың кезеңі

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау




Сабақтың басы

5 минут





















Сабақтың ортасы



30 минут












І. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру




(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау




Мұғалім жетекшілігімен




Зерттеу



шығарманы сюжеттік -композициясына талдатады.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

1. . Бір-біріне шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

2.

Шығарманың идеялық мазмұнын анықта. Сюжет бойынша кестені толтыр.

Композициялық жүйе.

Негізгі оқиғасы



3-тапсырма.

1.Ш.Мұртаза шығармалары қай жанырларды қамтидыы?


2.Жазушының пьесаларын атаңдар.


3. «Жалғыз үйлік зілзала» пьесасында қандай мәселелер қозғалған?



1125тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!