Материалдар / Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ

Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
538
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11-сынып Жаратылыстану-математикалық бағыт

«Табиғат және адам» бөлімі

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасы бойынша

жиынтық бағалау тапсырмалары


Оқу мақсаты:

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы

жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Бағалау критерийі:

  • шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;

  • авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Ойлау дағдыларының

деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты: 20 минут


1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.

Shape2 Shape1


Shape4 Shape3

Shape9 Shape10




Shape8 Shape6 Shape12 Shape11 Shape7 Shape5








2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.

  • «Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?

________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Шығармада автордың айтпақ ойы не?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

  • шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;

  • авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.


1


2


3


4



Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелерді анықтайды:

1-мәселе;

2-мәселе;

3-мәселе;

4-мәселе;

5-мәселе;

6-мәселе;




1

1

1

1

1

1

«Кластер» әдісімен тапсырманы орындайды;

1


Поэма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

1-сұрақ;

2-сұрақ;

3-сұрақ.




1

1

1

Барлық балл

10


Дұрыс жауаптар

1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.

Shape14 Shape13

Жануарлар мен өсімдіктерге төнген қауіп

Табиғатты аялау



Shape16 Shape15

Shape21 Shape22

Табиғат пен адам арасындағы үндестік

Қоршаған ортаны қорғаудың

маңыздылығы

Shape20 Shape18 Shape24 Shape23 Shape19 Shape17

Экология

Жер-Ана алдындағы жауапкершілік








2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.

  • «Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?

«Қызыл кітап» сирек кездесетін жануарлардың түрлерінің жоғалып кетуіне назар аударту мақсатында жазылған. __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?

Себебі, бұл түс «тоқта», «жойма» деген мағынаны білдіреді. Бұл түс – қауіп-қатер таңбасы.

________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Шығармада автордың айтпақ ойы не?

Табиғат пен адам арасындағы үндестік, қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығы поэмада жырланады. Ақын саналы адам болғандықтан, табиғатты қорғау парызымыз екенін айта келе ойын былай қорытындылайды:

Одан көріп,

Ақыры бұдан көріп,

Таласқаннан не таппақ құлан, керік?!

Жоғалтқанды жоқтаған жөн болғанмен,

Жоғалтпаған жақсырақ одан гөрі!






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ