Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ
Материалдың қысқаша нұсқасы

11-сынып Жаратылыстану-математикалық бағыт

«Табиғат және адам» бөлімі

Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасы бойынша

жиынтық бағалау тапсырмалары


Оқу мақсаты:

11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы

жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Бағалау критерийі:

  • шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;

  • авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Ойлау дағдыларының

деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты: 20 минут


1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.

Shape2 Shape1


Shape4 Shape3

Shape9 Shape10




Shape8 Shape6 Shape12 Shape11 Shape7 Shape5








2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.

  • «Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?

________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Шығармада автордың айтпақ ойы не?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

  • шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;

  • авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.


1


2


3


4



Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелерді анықтайды:

1-мәселе;

2-мәселе;

3-мәселе;

4-мәселе;

5-мәселе;

6-мәселе;




1

1

1

1

1

1

«Кластер» әдісімен тапсырманы орындайды;

1


Поэма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

1-сұрақ;

2-сұрақ;

3-сұрақ.




1

1

1

Барлық балл

10


Дұрыс жауаптар

1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.

Shape14 Shape13

Жануарлар мен өсімдіктерге төнген қауіп

Табиғатты аялау



Shape16 Shape15

Shape21 Shape22

Табиғат пен адам арасындағы үндестік

Қоршаған ортаны қорғаудың

маңыздылығы

Shape20 Shape18 Shape24 Shape23 Shape19 Shape17

Экология

Жер-Ана алдындағы жауапкершілік








2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.

  • «Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?

«Қызыл кітап» сирек кездесетін жануарлардың түрлерінің жоғалып кетуіне назар аударту мақсатында жазылған. __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?

Себебі, бұл түс «тоқта», «жойма» деген мағынаны білдіреді. Бұл түс – қауіп-қатер таңбасы.

________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Шығармада автордың айтпақ ойы не?

Табиғат пен адам арасындағы үндестік, қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығы поэмада жырланады. Ақын саналы адам болғандықтан, табиғатты қорғау парызымыз екенін айта келе ойын былай қорытындылайды:

Одан көріп,

Ақыры бұдан көріп,

Таласқаннан не таппақ құлан, керік?!

Жоғалтқанды жоқтаған жөн болғанмен,

Жоғалтпаған жақсырақ одан гөрі!






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.04.2024
837
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі