11-сынып Жаратылыстану-математикалық бағыт
«Табиғат және адам» бөлімі
Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасы бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаты:
11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы
жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.
Бағалау критерийі:
-
шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;
-
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.
![]()
2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.
-
«Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?
________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Шығармада автордың айтпақ ойы не?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
1 2 3 4
|
Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелерді анықтайды: 1-мәселе; 2-мәселе; 3-мәселе; 4-мәселе; 5-мәселе; 6-мәселе; |
1 1 1 1 1 1 |
|
«Кластер» әдісімен тапсырманы орындайды; |
1 |
||
|
Поэма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды: 1-сұрақ; 2-сұрақ; 3-сұрақ. |
1 1 1 |
||
|
Барлық балл |
10 |
||
Дұрыс жауаптар
1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.
Жануарлар мен өсімдіктерге төнген қауіп
Табиғатты аялау
![]()
Табиғат пен адам арасындағы үндестік
Қоршаған ортаны қорғаудың
маңыздылығы
Экология
Жер-Ана алдындағы жауапкершілік
2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.
-
«Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?
«Қызыл кітап» сирек кездесетін жануарлардың түрлерінің жоғалып кетуіне назар аударту мақсатында жазылған. __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?
Себебі, бұл түс «тоқта», «жойма» деген мағынаны білдіреді. Бұл түс – қауіп-қатер таңбасы.
________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Шығармада автордың айтпақ ойы не?
Табиғат пен адам арасындағы үндестік, қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығы поэмада жырланады. Ақын саналы адам болғандықтан, табиғатты қорғау парызымыз екенін айта келе ойын былай қорытындылайды:
Одан көріп,
Ақыры бұдан көріп,
Таласқаннан не таппақ құлан, керік?!
Жоғалтқанды жоқтаған жөн болғанмен,
Жоғалтпаған жақсырақ одан гөрі!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ
Қазақ әдебиеті 11-сынып БЖБ ЖМБ
11-сынып Жаратылыстану-математикалық бағыт
«Табиғат және адам» бөлімі
Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасы бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаты:
11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы
жанрлық ерекшелігін түсіну;
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.
Бағалау критерийі:
-
шығарманың сюжеттік желілерін анықтайды;
-
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.
![]()
2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.
-
«Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?
________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Шығармада автордың айтпақ ойы не?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
1 2 3 4
|
Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелерді анықтайды: 1-мәселе; 2-мәселе; 3-мәселе; 4-мәселе; 5-мәселе; 6-мәселе; |
1 1 1 1 1 1 |
|
«Кластер» әдісімен тапсырманы орындайды; |
1 |
||
|
Поэма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды: 1-сұрақ; 2-сұрақ; 3-сұрақ. |
1 1 1 |
||
|
Барлық балл |
10 |
||
Дұрыс жауаптар
1-тапсырма. Қызыл кітап туралы не білеміз? Қадыр Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасында көтерілген мәселелер қандай? «Кластер» әдісімен тапсырманы орында.
Жануарлар мен өсімдіктерге төнген қауіп
Табиғатты аялау
![]()
Табиғат пен адам арасындағы үндестік
Қоршаған ортаны қорғаудың
маңыздылығы
Экология
Жер-Ана алдындағы жауапкершілік
2-тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылап жазыңыз.
-
«Қызыл кітап» қандай мақсатта жазылған?
«Қызыл кітап» сирек кездесетін жануарлардың түрлерінің жоғалып кетуіне назар аударту мақсатында жазылған. __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Поэма неліктен «Қызыл кітап» аталған?
Себебі, бұл түс «тоқта», «жойма» деген мағынаны білдіреді. Бұл түс – қауіп-қатер таңбасы.
________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Шығармада автордың айтпақ ойы не?
Табиғат пен адам арасындағы үндестік, қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығы поэмада жырланады. Ақын саналы адам болғандықтан, табиғатты қорғау парызымыз екенін айта келе ойын былай қорытындылайды:
Одан көріп,
Ақыры бұдан көріп,
Таласқаннан не таппақ құлан, керік?!
Жоғалтқанды жоқтаған жөн болғанмен,
Жоғалтпаған жақсырақ одан гөрі!
шағым қалдыра аласыз













