Кіріспе. Қорқыт. «Қорқыт ата кітабының» мазмұны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кіріспе. Қорқыт. «Қорқыт ата кітабының» мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптарға арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар. Бұл "Атамұра" баспасы бойынша жасалған 1-тоқсан материалдар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ әдебиеті

1-сабақ


Бөлім:

1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кіріспе. Қорқыт. «Қорқыт ата кітабының» мазмұны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут



















5 минут












Сабақтың ортасы


5 минут



































7 минут







































6 минут











5 минут








Сабақтың соңы

5 минут













Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Гүлмен тілек» Гүлді алақанға ұстап тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар және гүлдің артында жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы топқа бөлініңдер.

1. Жақсы ана үшін бала – екі көздің сыңары.
2. Ақылсыз балаға ата дәулетінен қайран жоқ.

(сергіту және топқа біріктіру)

2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ой шақыру

Қорқыт ата туралы не білесіңдер? Қорқыт кім?

Сызбаның алғашқы бөлігіне білетін ақпараттарыңды жазыңдар. Екінші бөлігіне не үйренгілерің келетіндігі жөнінде ой толғаңдар.


Білемін

Білгім келеді



Үйренгенім







Тақырыптық ақпарат

Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер көп сақталған.
Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қатарына «Қор қыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады

Қорқыт туралы аңыздар «Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырла нады. «Қорқыт
ата» кіта бын дағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»

«Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбө рі
ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз
ба ласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз

дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы
Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секі рек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты тақырыптарды қамтиды


1-тапсырма.

«Ел аузында Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер көп сақталған.
Ертегі, дастан түрінде де кездеседі. Олардың қатарына «Қорқыттың өлімге қарсы тұруы», «Қорқыттың өлімі», «Қорқыт күйі», «Қорқыт сарыны», «Қорқыт және қырық қыз» және т.б. жатады.
Қорқыт туралы аңыздар
«Қорқыт ата кіта бы» деп аталатын
әдеби мұрада жинақ талған. Он екі жырдан тұратын «Қорқыт ата
кі табында» туған жерін, Отанын сыртқы жаулардан қорғау үшін
қан майданға шыққан алыптардың ерлігі жырланады. «Қорқыт
ата» кітабындағы он екі жыр «Дерсеханұлы Бұқаш туралы жыр»,
«Қазан Салардың ауылын жау шапқаны туралы жыр», «Байбөрі
ба ласы Бамсы Байрақ туралы жыр», «Қазан баласы Ораздың
жауға тұтқын болуы», «Ержүрек Домрул батыр», «Қаңлы оғыз баласы Қан Төрәлі», «Қазылық оғыз баласы Игенек», «Төбе көз дәуді өлтірген Бисат», «Бекілұлы Әмран», «Ұшан оғыз баласы Секірек», «Қазан Салардың екіншілей жауға тұтқын болуы», «Сыртқы оғыздардың ішкі оғыздарға қарсы бас көтеруі» атты
тақырыптарды қамтиды
» деген ойды өрбітіп жазыңыз. Өз көзқарасыңызды дәлелдеуде үзінділерді қолданыңыз.

3-тапсырма

Сұрақтарға жауап беріңіз

1.Қорқыт ата туралы не білдіңдер? Қорқыт кім?

2. «Қорқыт ата кітабы» қандай жырлардан тұрады?

3. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды білесіңдер?

4. «Қорқыт ата кітабына» енген жырлар мазмұны қандай?

5. «Қорқыт ата кітабы» қандай жыр лардан тұрады?
6. «Қорқыт ата кітабын» зерттеген қандай қазақстандық ғалымдарды бі лесіңдер?
7. «Қорқыт ата кітабына» енген жыр лар мазмұны қандай?


Қорытындылау

Сызбаның үшіні бөлігіне білетін ақпараттарыңды жазыңдар. Үшінші бөлігіне не үйренгдіңдер. Ойтолғаңдар.


Білемін

Білгім келеді



Үйренгенім






Психологиялық ахуал


Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің артына жазылған Қорқыттың нақыл сөздерін құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.







Қорқыт туралы не білетіндіктерін топтастыру әдісі арқылы жинақтайды.





































Сұрақтарға жауап береді.





















Өз ойларын жеткізеді.


Ойды өрбітіп жазады. Өз көзқарастарын дәлелдеуде үзінділерді қолданады.






















Сұрақтарға жауап береді













Сызбаның үшінші бөлігіне не үйренгеніңді жа3ады.





«Плюс-минус-қызықты» әдісі бойынша реялексия жасайды.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!










Дескриптор

Білім алушы

-автор шеберлігіне қатысты өз көзқарасын білдіреді,

- ойын дәлелдеу үшін үзінділерді қолданады,

- сөздің мағынасын ашады,

-ойын жүйелі талдайды







Бағалау

«Жапондық бағалау» әдісі бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын жеткізеді.






























Дескриптор

Білім алушы

-сұраққа жауап береді,

-не үйренгеніңді қалайды

Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл



Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

8-сынып




















Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
304
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі