Мақала тақырыбы:
«Қазақ әдебиеті – шығармашылыққа жол ашар пән»
Арқалық педагогикалық университеті
4 курс студенті: Батаева Ақгүл
Жетекшісі: Абильдина Айгүл Нағашыбайқызы
Қазақ әдебиеті – оқушының ой-қиялын тербеп, шығармашылығын шарықтататын пәндердің бірі. Әдеби туындыларды оқыту – тек мазмұнды жеткізу емес, оқушыны рухани байытып, еркін ойлауға, көркем сөзбен сөйлеуге, шынайы сезіммен жазуға баулудың тиімді жолы.
Әдебиеттің әр сабағында кейіпкер мінезі, оқиға өрбіген орта, автордың көркемдік шешімі терең талданса, оқушы сол әлемге еніп, өзін кейіпкердің орнына қойып, ой түйе бастайды. Жақсы ұйымдастырылған талдау – шығармашылық қабілетті дамытудың берік іргетасы.
Қазіргі цифрлы ғасырда әдебиетті де жаңаша әдіспен жеткізу маңызды. Интерактивті платформа, бейне-талдау, подкаст форматындағы пікірлер, көркем оқудың TikTok/YouTube алаңындағы шағын форматтары – бұлар оқушыны қызықтырып қана қоймай, әдебиетке деген жеке көзқарасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
«Ұлан», «Ақжелкен» сияқты республикалық басылымдарда әдеби шығармалармен қатар, жас қаламгерлердің туындылары да жиі жарияланып жүр. Оқушылар бұл журналдардағы шығармашылық байқауларға қатысып, өз өнерін сынап, алғашқы жетістіктеріне мектеп қабырғасында қол жеткізуде. Мұның барлығы – мектептегі әдебиет пәнінен алған білім мен шабыттың нәтижесі.
Қазақ әдебиеті сабағы – құрғақ мазмұн жаттау емес, ойлану, толғану, тебірену мен шабыт алу алаңы. Әдебиетті жаңашыл әдіспен өткізу арқылы біз оқушыны тек оқырман ғана емес, шығармашыл тұлға ретінде тәрбиелей аламыз. Ертеңгі ақын, жазушы, журналист осы сабақта бой көтеруі мүмкін. Тек сол шабытты тұтандыра білу – ұстаздың қолында.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақ әдебиеті – шығармашылыққа жол ашар пән»
«Қазақ әдебиеті – шығармашылыққа жол ашар пән»
Мақала тақырыбы:
«Қазақ әдебиеті – шығармашылыққа жол ашар пән»
Арқалық педагогикалық университеті
4 курс студенті: Батаева Ақгүл
Жетекшісі: Абильдина Айгүл Нағашыбайқызы
Қазақ әдебиеті – оқушының ой-қиялын тербеп, шығармашылығын шарықтататын пәндердің бірі. Әдеби туындыларды оқыту – тек мазмұнды жеткізу емес, оқушыны рухани байытып, еркін ойлауға, көркем сөзбен сөйлеуге, шынайы сезіммен жазуға баулудың тиімді жолы.
Әдебиеттің әр сабағында кейіпкер мінезі, оқиға өрбіген орта, автордың көркемдік шешімі терең талданса, оқушы сол әлемге еніп, өзін кейіпкердің орнына қойып, ой түйе бастайды. Жақсы ұйымдастырылған талдау – шығармашылық қабілетті дамытудың берік іргетасы.
Қазіргі цифрлы ғасырда әдебиетті де жаңаша әдіспен жеткізу маңызды. Интерактивті платформа, бейне-талдау, подкаст форматындағы пікірлер, көркем оқудың TikTok/YouTube алаңындағы шағын форматтары – бұлар оқушыны қызықтырып қана қоймай, әдебиетке деген жеке көзқарасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
«Ұлан», «Ақжелкен» сияқты республикалық басылымдарда әдеби шығармалармен қатар, жас қаламгерлердің туындылары да жиі жарияланып жүр. Оқушылар бұл журналдардағы шығармашылық байқауларға қатысып, өз өнерін сынап, алғашқы жетістіктеріне мектеп қабырғасында қол жеткізуде. Мұның барлығы – мектептегі әдебиет пәнінен алған білім мен шабыттың нәтижесі.
Қазақ әдебиеті сабағы – құрғақ мазмұн жаттау емес, ойлану, толғану, тебірену мен шабыт алу алаңы. Әдебиетті жаңашыл әдіспен өткізу арқылы біз оқушыны тек оқырман ғана емес, шығармашыл тұлға ретінде тәрбиелей аламыз. Ертеңгі ақын, жазушы, журналист осы сабақта бой көтеруі мүмкін. Тек сол шабытты тұтандыра білу – ұстаздың қолында.
шағым қалдыра аласыз













