1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Түсіну және жауап беру – 5 минут
Анализ және интерпретация – 15 минут
Бағалау және салыстыру – 20 минут
Балл саны – 30
Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауды қажет ететін сұрақтар
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлім, 5 тапсырмадан тұрады: бірінші бөлім – түсіну және жауап беру, екінші бөлім – анализ және интерпретация, үшіншісі – бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.
1-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
-
*Тапсырма
Қамтылатын мақсаттар
*Сипаттама
*Орындау уақыты, мин
Балл
1
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
Берілген тұжырымдамалар дың шындық/жалған екенін анықтайды
5
5
2
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
15
15
3
4
9.2.4.1 автор стиліне сүйене
отырып, шығармашылық жұмыс жазу
5
9.3.3.1 шығарманың идеясын
ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.
Жазбаша толық
жауапты қажет ететін сұрақтар
20
10
Барлығы:
40
30
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. Берілген тұжырымдамалардың шындық/жалған екенін анықтаңыз
|
№ |
Тұжырымдама |
Шындық |
Жалған |
|
1 |
Ж. Баласағұнның «Құтты білік» шығармасында оқиғаның шиеленісінде автор адам мүмкіндігі шексіз екендігі ,адамның əділетке жете алатындығын, ғылымның таным үдерісіндегі рөлі туралы айтылған |
|
|
|
2 |
«Психологизм» термині адамның сырт келбетін сипаттауға негізделген. |
|
|
|
3 |
Мөңе бидің « Төрт тентек» шығармасындағы тентектер : бай,байтал,бөрік,бала |
|
|
|
4 |
«Біржан-Сара» айтысында әйел теңсіздігі мәселесі көтерілген |
|
|
|
5 |
«Сөз жетім- ынтаменен тыңдалмаса, Бөз жетім –киілместен тозған болса» Қазбек бидің шешендік сөзі |
|
|
[5]
2- БӨЛІМ
2. Берілген үзінділердің жанрын,троп түрін анықтап,автор бейнесіне баға беріңіз.
|
№ |
Үзінді |
Жанры |
Құбылту мен айшықтау түрі |
Автор бейнесі |
|
1 |
-Бұл үйде Сара бар ма,келсін бері. Іздеген келіп тұрмын Біржан сері?! Жолықпай сөзі өктемге жүрген шығар, Ауылы Тұрысбектің өлер жері. |
|
|
|
|
2 |
Бекке уәзір керек ,істің ұйытқысы, Жақсы болса, тыныш бектің ұйқысы. Білігі мол, ойы терең теңіздей, Іс бітірсе, «кешіктірдің» дегізбей. |
|
|
|
|
3 |
Он бірінші тілек тілеңіз: Он бармағы қыналы, Иісі жұпар аңқыған, Даусы қудай саңқыған , Назыменен күлдірген,Құлқыменен сүйдірген Ардақтап жүрген бикешің Жылай да жесір қалмасқа |
|
|
|
[9]
3. Кестедегі үзіндіден автор бейнесін анықтай отырып, пікіріңізді 2 сөйлеммен дәлелдеңіз.
|
Үзінді |
Автор бейнесі |
Пікірім... |
|
Дүниедегі барлық тіршілік атаулының анасы-әйел.Сондықтан оған тіл тигізуге де,қол тигізуге де болмайды.Ал бірлі-екілі ауылдың бейпілауыздары әйел туралы жаман сөз айтар болса, ондайларға тыйым салу керек. |
|
1. 2. |
[3]
4. Төмендегі Ж.Баласағұнның өлең жолдарындағы құбылтудың түрін пайдаланып, ойыңызды 2-3 сөйлеммен жазыңыз немесе өлең жолдарын аяқтаңыз.
Ақыл – шырақ, қара түнді ашатын,
Білім – жарық, нұрын саған шашатын.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
3-БӨЛІМ
5. Тақырыптың бірін таңдап, әдеби эссе жазыңыз. Шығармалардың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдаңыз.
1. «Сырым батыр бейнесін» ғаламдық тұрғыдан талдап, « Елі үшін туған ер» тақырыбына әдеби эссе жазыңыз. 100-150 сөз
2. Әнет бабаның « Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» сөздерінің тәрбиелік мәнін талдап әдеби эссе жазыңыз. 100-150 сөз
[10]
Балл қою кестесі
-
№
Жауабы
Балл
Қосымша ақпараттар
1
1- шындық
2-жалған
3-шындық
4-шындық
5-жалған
5
2
үзіндінің жанр түрін анықтайды
3
үзіндіден құбылту мен айшықтау түрін анықтап жазады
3
автор бейнесіне баға береді
3
3
кестедегі үзіндіден автор бейнесін анықтап, пікірін 2 сөйлеммен дәлелдеп жазады;
3
құбылту түрін пайдаланды;
3
4
автор стилін сақтайды;
өзінің шығармашылығық қырын танытады
шығарма идеясын ғаламдық
тұрғыдан талдайды;
тақырыпты ашады;
1
1
өз ойын, көзқарасын білдіреді;
пікіріне дәлел келтіреді;
2
өз ұсынысын, қорытынды шешімін жаза
5
алады;
1
стильге сай жазады;
2
эссе құрылымын сақтайды.
1
1
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Түсіну және жауап беру – 5 минут
Анализ және интерпретация – 15 минут
Бағалау және салыстыру – 20 минут
Балл саны – 30
Тапсырмалар түрлері:
КТБ – көп таңдауды қажет ететін сұрақтар
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлім, 5 тапсырмадан тұрады: бірінші бөлім – түсіну және жауап беру, екінші бөлім – анализ және интерпретация, үшіншісі – бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.
1-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
-
*Тапсырма
Қамтылатын мақсаттар
*Сипаттама
*Орындау уақыты, мин
Балл
1
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
Берілген тұжырымдамалар дың шындық/жалған екенін анықтайды
5
5
2
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;
9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
15
15
3
4
9.2.4.1 автор стиліне сүйене
отырып, шығармашылық жұмыс жазу
5
9.3.3.1 шығарманың идеясын
ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.
Жазбаша толық
жауапты қажет ететін сұрақтар
20
10
Барлығы:
40
30
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. Берілген тұжырымдамалардың шындық/жалған екенін анықтаңыз
|
№ |
Тұжырымдама |
Шындық |
Жалған |
|
1 |
Ж. Баласағұнның «Құтты білік» шығармасында оқиғаның шиеленісінде автор адам мүмкіндігі шексіз екендігі ,адамның əділетке жете алатындығын, ғылымның таным үдерісіндегі рөлі туралы айтылған |
|
|
|
2 |
«Психологизм» термині адамның сырт келбетін сипаттауға негізделген. |
|
|
|
3 |
Мөңе бидің « Төрт тентек» шығармасындағы тентектер : бай,байтал,бөрік,бала |
|
|
|
4 |
«Біржан-Сара» айтысында әйел теңсіздігі мәселесі көтерілген |
|
|
|
5 |
«Сөз жетім- ынтаменен тыңдалмаса, Бөз жетім –киілместен тозған болса» Қазбек бидің шешендік сөзі |
|
|
[5]
2- БӨЛІМ
2. Берілген үзінділердің жанрын,троп түрін анықтап,автор бейнесіне баға беріңіз.
|
№ |
Үзінді |
Жанры |
Құбылту мен айшықтау түрі |
Автор бейнесі |
|
1 |
-Бұл үйде Сара бар ма,келсін бері. Іздеген келіп тұрмын Біржан сері?! Жолықпай сөзі өктемге жүрген шығар, Ауылы Тұрысбектің өлер жері. |
|
|
|
|
2 |
Бекке уәзір керек ,істің ұйытқысы, Жақсы болса, тыныш бектің ұйқысы. Білігі мол, ойы терең теңіздей, Іс бітірсе, «кешіктірдің» дегізбей. |
|
|
|
|
3 |
Он бірінші тілек тілеңіз: Он бармағы қыналы, Иісі жұпар аңқыған, Даусы қудай саңқыған , Назыменен күлдірген,Құлқыменен сүйдірген Ардақтап жүрген бикешің Жылай да жесір қалмасқа |
|
|
|
[9]
3. Кестедегі үзіндіден автор бейнесін анықтай отырып, пікіріңізді 2 сөйлеммен дәлелдеңіз.
|
Үзінді |
Автор бейнесі |
Пікірім... |
|
Дүниедегі барлық тіршілік атаулының анасы-әйел.Сондықтан оған тіл тигізуге де,қол тигізуге де болмайды.Ал бірлі-екілі ауылдың бейпілауыздары әйел туралы жаман сөз айтар болса, ондайларға тыйым салу керек. |
|
1. 2. |
[3]
4. Төмендегі Ж.Баласағұнның өлең жолдарындағы құбылтудың түрін пайдаланып, ойыңызды 2-3 сөйлеммен жазыңыз немесе өлең жолдарын аяқтаңыз.
Ақыл – шырақ, қара түнді ашатын,
Білім – жарық, нұрын саған шашатын.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
3-БӨЛІМ
5. Тақырыптың бірін таңдап, әдеби эссе жазыңыз. Шығармалардың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдаңыз.
1. «Сырым батыр бейнесін» ғаламдық тұрғыдан талдап, « Елі үшін туған ер» тақырыбына әдеби эссе жазыңыз. 100-150 сөз
2. Әнет бабаның « Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» сөздерінің тәрбиелік мәнін талдап әдеби эссе жазыңыз. 100-150 сөз
[10]
Балл қою кестесі
-
№
Жауабы
Балл
Қосымша ақпараттар
1
1- шындық
2-жалған
3-шындық
4-шындық
5-жалған
5
2
үзіндінің жанр түрін анықтайды
3
үзіндіден құбылту мен айшықтау түрін анықтап жазады
3
автор бейнесіне баға береді
3
3
кестедегі үзіндіден автор бейнесін анықтап, пікірін 2 сөйлеммен дәлелдеп жазады;
3
құбылту түрін пайдаланды;
3
4
автор стилін сақтайды;
өзінің шығармашылығық қырын танытады
шығарма идеясын ғаламдық
тұрғыдан талдайды;
тақырыпты ашады;
1
1
өз ойын, көзқарасын білдіреді;
пікіріне дәлел келтіреді;
2
өз ұсынысын, қорытынды шешімін жаза
5
алады;
1
стильге сай жазады;
2
эссе құрылымын сақтайды.
1
1
1
шағым қалдыра аласыз













