Қазақ әдебиеті тжб 10 сынып 4 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиеті тжб 10 сынып 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушыларына Қазақ әдебиеті пәнінен ТЖБ жауаптары
Материалдың қысқаша нұсқасы

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

Ұзақтығы – 40 минут

Түсіну және жауап беру – 10 минут

Анализ және интерпретация – 10 минут

Бағалау және салыстыру – 20 минут

Балл саны – 30


Тапсырмалар түрлері:

Таңдауды қажет ететін сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім – түсіну және жауап беру, екінші бөлім – анализ және интерпретация, үшіншісі – бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.



































Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Тапсырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырма түрлері

Тапсырма

сипаттамасы

Орындау уақыты, минут


Балл

1-5

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен

үндестіру;


Жауап нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

10

5

6-8

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау;

10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау;

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

15

15

9

10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.


Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Берілген тақырыптардың біріне өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазады.

15

10

Барлығы

40

30


«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

1-нұсқа

1-БӨЛІМ


1. «Сталинге хат», «Бесеудің хаты» бір тақырыпты – халықты трагедияны екі тарихи тұлғаның өмірлік шындығы арқылы көрсетуге құрылған драма-дилогия». Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасы туралы пікірдің авторын анықтаңыз.

А) М.Әуезов

В) Б.Майлин

С) Қ.Мұхамеджанов

Д) Ф.Оңғарсынова

[1]

2. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасының прологі кімдердің диалогынан басталатынын табыңыз.

А) Голощекин мен Құрамысов

В)Нұрхан мен Ғ.Мүсірепов

С)Ғ.Мүсірепов пен Т.Рысқұлов

Д) Сталин мен Т.Рысқұлов

[1]

3. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы кімнің сөзі екенін анықтаңыз. «Менен басқалар да Қазақстандағы өрескел бұрмалаушылықты Сізге жеткізуге тырысқан. Бірақ олардың дауысы Сізге жетпей жатыр...Мысалы, жазушы Ғабит Мүсірепов бастаған бес адам Сізге хат жазған. Бірақ...хат ұсталған...»

А) Голощекин

В)Құрамысов

С)Нұрхан

Д)Т.Рысқұлов

[1]

4. Ж.Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасынан берілген үзіндіде ерекшеленген сөздің қандай көркемдегіш құрал екенін табыңыз.

Жалғыз арқар.

Жалғыз оқ.

Жалғыз құздың басында,...

А) анафора

В) метафора

С) символ

Д) эпифора

[1]

5. Ж.Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасынан берілген үзіндіде ерекшеленген сөздің қандай көркемдегіш құрал екенін табыңыз.

Қиял – қыран, ақыл – шың,

Майдансыз қайтпас жау беті.

А) ассонанс

В)аллитерация

С)метафора

Д)синекдоха

[1]

2-бөлім

6.Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасының композициялық ерекшелігіне талдау жасаңыз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]

7. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы Т.Рысқұловтың іс-әрекетін талдап жазыңыз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]

8. Ж.Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасындағы тұлғалардың әдебиеттегі, тарихтағы орнын дәлелдеп жазыңыз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[5]



3-бөлім


9. Берілген тақырыптардың бірін таңдап, әдеби эссе жазыңыз. Шығармалардың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдаңыз.


[10]

1. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы Тұрар Рысқұлов бейнесі арқылы адамгершілік құндылықтарды талдап жазыңыз.

2. Ж.Бөдешұлының «Жалғыз» поэмасының идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап жазыңыз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

С

1

5

2

Д

1

3

Д

1

4

А

1

5

С

1

6


Сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

2

15

Мысалдармен дәлелдейді;

2

Нақты дәлелдер арқылы өз көзқарасын білдіреді.

1

7

Кейіпкер әрекетін көрсетеді;

2

Өз көзқарасын білдіреді;

2

Қорытынды пікір жазады.

1

8

Кейіпкер еңбегін дәлелдеп жазады;

2

Мысалдар келтіреді;

2

Тақырыпқа сай түйін жасайды.

1

9

Тақырыпты ашады;

1

10

өз ойын,көзқарасын білдіреді;

1

шығарма идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдайды;

2

пікіріне дәлел келтіреді;

2

өз ұсынысын, қорытынды шешімін жаза алады;

2

эссе құрылымын сақтайды.

2


Барлығы

30










«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

2-нұсқа

1-БӨЛІМ


1. Қазақстандағы «Асыра сілтеу болмасын, аша тұяқ қалмасын» науқанын ұйымдастырған кім екенін анықтаңыз.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2024
716
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі