«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)
І БӨЛІМ
|
Тапсыр-ма |
Қамтылатын мақсаттар |
*Сипаттама |
Орындау уақыты, мин |
Балл |
|
1-5 |
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; |
Жауап нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар |
10 |
5 |
|
6-8 |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; 10.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау. |
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар |
15 |
15
|
|
9 |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
20 |
10 |
|
Барлығы |
45 минут |
30 |
||
1. «Бесеудің хаты» драмасындағы бесеу: /1/
-
Ғ.Мүсірепов, Ғ.Мұстафин, Т.Рысқұлов, О.Исаев, Қ.Қуанышев
-
Т.Рысқұлов, Е.Алтынбеков, Ғ.Мұстафин, М.Ғатаулин, О.Исаев
-
О.Исаев, Ғ.Мүсрепов, Ш.Мұртаза, М.Дәулетқалиев, М.Әуезов
-
Ғ.Мүсірепов, М.Ғатаулин, Е.Алтынбеков, М.Дәулетқалиев, Қ.Қуанышев
-
Ғ.Мүсірепов, Ғ.Мұстафин, Ш.Мұртаза, Т.Рысқұлов, Е.Алтынбеков
2. «Бесеудің хатының» Сталиннің қолына түспеуінің себебі /1/
-
Жол қиындығынан
-
Хат жарты жолда ұрланады
-
Сталлин кез келген хатты қабылдай бермейді
-
Рысқұлов хатты Сталиннің оқығанын қаламады
-
Голощекин кедергі болады
3. «Асыра сілтеу болмасын, ашатұяқ қалмасын» науқанын Қазақстанда жүзеге асырып отырған тұлға. /1/
-
Сталлин
-
Т.Рысқұлов
-
Голощекин
-
Құрамысов
-
Ғ.Мүсірепов
4. Жәркен Бөдешұлының туындысын көрсет /1/
-
«Бесеудің хаты» драмасы
-
«Қызыл жебе» романы
-
«Батыр Баян» поэмасы
-
«От пен су» дастаны
-
«Мұнара» романы
5. «Жалғыз» поэмасының басталуында суреттелген оқ тисе де бірден жантәсілім етпей, оқтың уы денесіне жайылып бітпейінше сағаттап тұра беретін жануар. /1/
-
Арқар
-
Киік
-
Қасқыр
-
Арыстан
ІІ БӨЛІМ
6. Ш.Мұртаза«Бесеудің хаты» драмасын сатылай кешенді талдау. /5/
-
Авторы: Ш.Мұртаза
-
Тақырыбы: Қасіретті қолдан жасап отырған Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына жеткізуі,қуғын-сүргін.
-
Әдеби жанр: драмалық тарихи туынды.
-
Эпикалық жанр түрі: пьеса
-
Негізгі идеясы: ел басына түскен азапты күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың тағдыры.
7. Шығармадағы кейіпкелер. Оқушылар «Т» кестесі арқылы шығармадағы жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды. /5/
-
-
Жағымды кейіпкерлер
Жағымсыз кейіпкерлер
Тұрар Рысқұлов
Нұрхан ақын
Балым
Хұсни
Ғабит Мүсірепов,
Мансұр Ғатаулин,
Мұташ Дәулетқалиев
Қадыр Қуанышев
Емберген Алтынбеков
И.В. Сталин
Ф.И. Голощекин
Құрамысов
Иванов
Жантоқов
Елеусіз
Қарабаев
Исаев
Цербер
-
8. Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы бойынша кестені толтырыңыз. /5/
|
Поэмада кім суреттеледі? |
Не суреттеледі? /оқиға, әрекет, зат/ |
Шығармада қандай көңіл күй суреттеледі? |
Автордың тілі |
|
Тарихи тұлғалар: ... |
Жалғыздық, арқар ... |
Өкініш, ...
|
Жалғыз арқар. Жалғыз оқ, Мұңлы қоңыр жанары – эпитет; Жалғыздыққа сүйенген, Мен де жалғыз арқармын. Жалғыз өлең дарыса, жүректегі тарқар мұң. Жырдың уы бойыма жайылғанда өлермін, Өзі айтады үкімін келер ұрпақ, келер күн. - Аллитерация Ақ борықтай Ай жалғыз – теңеу. т.б. |
ІІІ БӨЛІМ
9. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы маңызды оқиғаларды растайтын тарихтан деректер келтіріңіз. Оларды байланыстыра пікір білдіріңіз. /10/
Бесеудің хаты – республикадағы мал шаруашылығының күйрегендігі салдарынан болған ашаршылық жайлағандығы туралы жазылған жазбаша көтеріліс. Хатта қазақ ауылындағы социологиялық қайта құрылулар,ұжымдастыру саясаты бүкіл халықтық қасіретке айналып, барлық әлеуметтік топтарды қамтып,жұрттың жаппай аштық пен індетке әкеліп соққандығы баяндалады.Қазақ өлке комитетінің ауыл шаруашылығын басқару жөнінде жүргізген қатыгез саясаты сынға алынады.Бұл сынның рас екенін қайдан білеміз?Голощекин айтпақшы «асыра сілтеушілік емес пе?» Жоқ.Хатта жазылғанның бәрі шынайы.1926 жылғы бірінші санақ бойынша,Қазақ АКСР-і аумағында 3 миллион 628 мың тұрғылықты халық мекендеген.Бірақ 12 жылдан соң 1938 жылғы санақта халық саны 1 миллион 321 мың адамды көрсетті.Бұл дегеніміз халықтың 36,7%-ға азайғанын айқындап тұр.Бірақ тарихшы-демографтардың айтуы бойынша тіпті осы цифралардың өзі азайтылып көрсеиілген,демек ол факторлық талдау аясында елеулі түрде түзетуді қажет етеді деген сөз. 1930 жылдың ортасында республика аумағындағы тұрғылықты халық саны 4 миллион 120 мың адамды құраса,ашаршылық уақытынан кейін 2 миллионға жуыө адамнан айырылған.Ал Қазақ халық шаруашылығы есеп басқармасы есептері бойынша 1933 жылда халық саны 3,4 миллион адамға кеміп,қала тұрғындары 766,8 мыңға өскен.Және ескере кететін жайт,өлген адамдар себептерінде індет,жер аудару құрбандары көрсетілмеген.Ол келіп ашаршылыққа алып келеді.
Жан түршігерлік статистика мәліметтерін көріп,халқымыздың түбегейлі жойылу қаупінде болғанын көресің.Одан қорытынды шығарсақ, «Болар елдің баласы бірін-бірі батыр дейді» деген сөзді айтқың келеді.Себебі:қазіргі бірлігімізді жоғалтып,бір-бірімізді артқа сүйреп жүрсек,көп ұзамай-ақ отыз екінші жылдардың кебін киюіміз әбден мүмкін.Сондықтан да өз болашағымыз үшін,арттағы қиындықтардан сабақ ала үйренуіміз керек!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ақпараттар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
В |
1 |
5 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Ә |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Б |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
В |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
А |
1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
•Шығарманың авторын анықтайды; •Шығарманың тақырыбын анықтайды; •Әдеби жанрына талдайды; •Эпикалық жанр түріне талдайды; •Шығарманың негізгі идеясын анықтайды. |
1 1 1 1 1
|
15 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шығармадағы жағымды кейіпкерлерді анықтайды; |
2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Шығармадағы жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды.; |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойын дәлелдейді. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нұралиева АйгерімШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қазақ әдебиеті ТЖБ 10-сынып ЖМБ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақ әдебиеті ТЖБ 10-сынып ЖМБМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті ТЖБ 10-сынып ЖМБ
Материалдың қысқаша нұсқасы «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 10-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт) І БӨЛІМ
1. «Бесеудің хаты» драмасындағы бесеу: /1/
2. «Бесеудің хатының» Сталиннің қолына түспеуінің себебі /1/
3. «Асыра сілтеу болмасын, ашатұяқ қалмасын» науқанын Қазақстанда жүзеге асырып отырған тұлға. /1/
4. Жәркен Бөдешұлының туындысын көрсет /1/
5. «Жалғыз» поэмасының басталуында суреттелген оқ тисе де бірден жантәсілім етпей, оқтың уы денесіне жайылып бітпейінше сағаттап тұра беретін жануар. /1/
ІІ БӨЛІМ 6. Ш.Мұртаза«Бесеудің хаты» драмасын сатылай кешенді талдау. /5/
7. Шығармадағы кейіпкелер. Оқушылар «Т» кестесі арқылы шығармадағы жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды. /5/
8. Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы бойынша кестені толтырыңыз. /5/
ІІІ БӨЛІМ 9. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы маңызды оқиғаларды растайтын тарихтан деректер келтіріңіз. Оларды байланыстыра пікір білдіріңіз. /10/ Бесеудің хаты – республикадағы мал шаруашылығының күйрегендігі салдарынан болған ашаршылық жайлағандығы туралы жазылған жазбаша көтеріліс. Хатта қазақ ауылындағы социологиялық қайта құрылулар,ұжымдастыру саясаты бүкіл халықтық қасіретке айналып, барлық әлеуметтік топтарды қамтып,жұрттың жаппай аштық пен індетке әкеліп соққандығы баяндалады.Қазақ өлке комитетінің ауыл шаруашылығын басқару жөнінде жүргізген қатыгез саясаты сынға алынады.Бұл сынның рас екенін қайдан білеміз?Голощекин айтпақшы «асыра сілтеушілік емес пе?» Жоқ.Хатта жазылғанның бәрі шынайы.1926 жылғы бірінші санақ бойынша,Қазақ АКСР-і аумағында 3 миллион 628 мың тұрғылықты халық мекендеген.Бірақ 12 жылдан соң 1938 жылғы санақта халық саны 1 миллион 321 мың адамды көрсетті.Бұл дегеніміз халықтың 36,7%-ға азайғанын айқындап тұр.Бірақ тарихшы-демографтардың айтуы бойынша тіпті осы цифралардың өзі азайтылып көрсеиілген,демек ол факторлық талдау аясында елеулі түрде түзетуді қажет етеді деген сөз. 1930 жылдың ортасында республика аумағындағы тұрғылықты халық саны 4 миллион 120 мың адамды құраса,ашаршылық уақытынан кейін 2 миллионға жуыө адамнан айырылған.Ал Қазақ халық шаруашылығы есеп басқармасы есептері бойынша 1933 жылда халық саны 3,4 миллион адамға кеміп,қала тұрғындары 766,8 мыңға өскен.Және ескере кететін жайт,өлген адамдар себептерінде індет,жер аудару құрбандары көрсетілмеген.Ол келіп ашаршылыққа алып келеді. Жан түршігерлік статистика мәліметтерін көріп,халқымыздың түбегейлі жойылу қаупінде болғанын көресің.Одан қорытынды шығарсақ, «Болар елдің баласы бірін-бірі батыр дейді» деген сөзді айтқың келеді.Себебі:қазіргі бірлігімізді жоғалтып,бір-бірімізді артқа сүйреп жүрсек,көп ұзамай-ақ отыз екінші жылдардың кебін киюіміз әбден мүмкін.Сондықтан да өз болашағымыз үшін,арттағы қиындықтардан сабақ ала үйренуіміз керек! ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Балл қою кестесі
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













