«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 11-сынып ҚГБ
«Пайым мен парасат» бөлімі
Шығармалар: Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі,
С. Елубай «Жалған дүние» романы
1-БӨЛІМ
1. «Жалған дүние» романында көтерілген мәселені белгілеңіз.
A. ашаршылық, сталиндік қуғын-сүргін жылдарының басталуы
B. екінші дүниежүзілік соғыстың зардабын кешкен қазақ тарихы
C. қазақтың киіз үйінің тарихы мен колхоздастыру кезеңі туралы
D. «тоқырау заманы» мен «ұлтсыздану» дәуірінің басталуы
[1]
2. “Жалған дүние”романында Балқия мен Бұлыштан қалған жалғыз тұяқты белгілеңіз.
А. Түгелхан
В. Ждақай
С. Едіге
D. Бөпенай
[1]
3. «Жалған дүние» шығармасында Маусымжанның әкесінің Едігеге қатысты өтінішін анықтаңыз.
А. Жоғарғы партия мектебіне түс дегені;
В. Жазушылықты тастауын қалағаны;
С. Балаларының қазақ мектепте оқығанын қаламауы;
D. Жауаптардың барлығы дұрыс
[1]
4. ...Қасыммын, сол баяғы бір қасыммын,
Бақытын ойламаймын құр басымның.
Тымырсық түнек болсаң – дұшпаныңмын,
Ақ көңіл адал болсаң – сырласыңмын....
Үзіндіде қандай ғаламдық мәселе көтерілген?
А. жаһандық азаматтық
В. ұлтжандылық
С. рухани құндылық
D. адамгершілік
[1]
5. Дүние, жалт-жұлт еткен кең мекенім,
Көре алмай көп жеріңді мен кетемін.
Арпалыс ала құйын заманалар
Арбасып тұрып алды, мен не етемін, - деген өлең жолдарында қолданылған троптың түрін көрсетіңіз.
А. метафора
В. эпитет
С. теңеу
D. синекдоха
[1]
2-БӨЛІМ
6. Берілген үзіндінің қай кейіпкерге тән екенін анықтап , кейіпкердің арман-тілегін,мақсатмүддесін, қоғамға көзқарасын анықтап, өз ойларыңызды жазыңыз.[6]
|
Үзінділер |
Қай кейіпкерге тән? |
Арман-тілегі,мақсат-мүддесі |
Қоғамға көзқарасы |
|
1.Алматыға әзірше беттегім келмейді....Алматыға барсам......Әйел,бала-шаға,жақын-жуық достарым,жолдастарымды көремін.Олар менің соңғы жылдары көз майымды тауысып жазған кітабымның жолы кесілгенін естіп-біліп отыр. |
|
|
|
|
2.”О,Жасаған! Қызының қатарға қосылғанын көретін де күн бар екен ғой! Жаным-ай! Құлыным-ай! Енді өліп кетсем де арманым жоқ! |
|
|
|
|
3.О,ұқсамасаң тумағыр!....Шақырылмаған қонақ бүгежектеп келіп,төрге домалаң етіп отыра кетті.Төмен қарап тұқшиып,шоқша сақалын тұтамдап,біраз үнсіз қалды. |
|
|
|
7. “Өзім туралы”өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды анықтап,қолданысына талдау жасаңыз.
[4]
|
Өлеңнен үзінділер |
Көркемдегіш құралдар |
Қолданысы |
Ізімді табарсыңдар әзер іздеп |
А)метафора |
|
|
2.Тымырсық түнек болсаң-дұшпаныңмын, Ақ көіл адал болсаң-сырласыңмын. |
В)метонимия |
|
|
3.Бір күні от өмірім қалса өшіп, Қайран ел,туған жерден кетпес көшіп. |
С) теңеу |
|
|
4.Серінің семсеріндей сертке таққан, Өлеңнің өткірін бір алшы менен |
Д)эпитет |
|
8.Берілген мақал-мәтелдердің қай кейіпкерге сәйкес келетінін анықтаңыз.( 5)
|
Мақал-мәтелдер |
Тоқтасын |
Үміт |
Едіге |
Маусым жан |
Хансұлу |
|
1.Қол сынса-жең ішінде |
|
|
|
|
|
|
2.Жерден жік шықты,екі құлағы тік шықты. |
|
|
|
|
|
|
3.Үйреніскен жау атыспаққа жақсы |
|
|
|
|
|
|
4.Қырық күн қырғын болса да,ажалды өледі. |
|
|
|
|
|
|
5.Көрмес-түйені де көрмес |
|
|
|
|
|
3-БӨЛІМ
9. Екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын әдеби сын жазыңыз.
-
“Өзім туралы”өлеңіндегі негізгі ойды ақын өмірінің түрлі кезеңдерімен байланыстырып,ақын бейнесіне талдау жасаңыз.Өлеңдегі ең маңызды үш мәселені қарастырып,әдеби сын жазыңыз.
-
«Жалған дүние» шығармасында “Елу жылда-ел жаңа,жүз жылда-қазан”Шеге өлгеннен кейін Хансұлудың өмірінде қандай өзгерістер орын алды?Заман қалай өзгерді?Осы аралықтағы өзгерісті сипаттап, әдеби сын жазыңыз.
[10]
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиетінен 11-сынып бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,2-тоқсан,11-сынып,қоғамдық-гуманитарлық бағыт
Қазақ әдебиетінен 11-сынып бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,2-тоқсан,11-сынып,қоғамдық-гуманитарлық бағыт
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 11-сынып ҚГБ
«Пайым мен парасат» бөлімі
Шығармалар: Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі,
С. Елубай «Жалған дүние» романы
1-БӨЛІМ
1. «Жалған дүние» романында көтерілген мәселені белгілеңіз.
A. ашаршылық, сталиндік қуғын-сүргін жылдарының басталуы
B. екінші дүниежүзілік соғыстың зардабын кешкен қазақ тарихы
C. қазақтың киіз үйінің тарихы мен колхоздастыру кезеңі туралы
D. «тоқырау заманы» мен «ұлтсыздану» дәуірінің басталуы
[1]
2. “Жалған дүние”романында Балқия мен Бұлыштан қалған жалғыз тұяқты белгілеңіз.
А. Түгелхан
В. Ждақай
С. Едіге
D. Бөпенай
[1]
3. «Жалған дүние» шығармасында Маусымжанның әкесінің Едігеге қатысты өтінішін анықтаңыз.
А. Жоғарғы партия мектебіне түс дегені;
В. Жазушылықты тастауын қалағаны;
С. Балаларының қазақ мектепте оқығанын қаламауы;
D. Жауаптардың барлығы дұрыс
[1]
4. ...Қасыммын, сол баяғы бір қасыммын,
Бақытын ойламаймын құр басымның.
Тымырсық түнек болсаң – дұшпаныңмын,
Ақ көңіл адал болсаң – сырласыңмын....
Үзіндіде қандай ғаламдық мәселе көтерілген?
А. жаһандық азаматтық
В. ұлтжандылық
С. рухани құндылық
D. адамгершілік
[1]
5. Дүние, жалт-жұлт еткен кең мекенім,
Көре алмай көп жеріңді мен кетемін.
Арпалыс ала құйын заманалар
Арбасып тұрып алды, мен не етемін, - деген өлең жолдарында қолданылған троптың түрін көрсетіңіз.
А. метафора
В. эпитет
С. теңеу
D. синекдоха
[1]
2-БӨЛІМ
6. Берілген үзіндінің қай кейіпкерге тән екенін анықтап , кейіпкердің арман-тілегін,мақсатмүддесін, қоғамға көзқарасын анықтап, өз ойларыңызды жазыңыз.[6]
|
Үзінділер |
Қай кейіпкерге тән? |
Арман-тілегі,мақсат-мүддесі |
Қоғамға көзқарасы |
|
1.Алматыға әзірше беттегім келмейді....Алматыға барсам......Әйел,бала-шаға,жақын-жуық достарым,жолдастарымды көремін.Олар менің соңғы жылдары көз майымды тауысып жазған кітабымның жолы кесілгенін естіп-біліп отыр. |
|
|
|
|
2.”О,Жасаған! Қызының қатарға қосылғанын көретін де күн бар екен ғой! Жаным-ай! Құлыным-ай! Енді өліп кетсем де арманым жоқ! |
|
|
|
|
3.О,ұқсамасаң тумағыр!....Шақырылмаған қонақ бүгежектеп келіп,төрге домалаң етіп отыра кетті.Төмен қарап тұқшиып,шоқша сақалын тұтамдап,біраз үнсіз қалды. |
|
|
|
7. “Өзім туралы”өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды анықтап,қолданысына талдау жасаңыз.
[4]
|
Өлеңнен үзінділер |
Көркемдегіш құралдар |
Қолданысы |
Ізімді табарсыңдар әзер іздеп |
А)метафора |
|
|
2.Тымырсық түнек болсаң-дұшпаныңмын, Ақ көіл адал болсаң-сырласыңмын. |
В)метонимия |
|
|
3.Бір күні от өмірім қалса өшіп, Қайран ел,туған жерден кетпес көшіп. |
С) теңеу |
|
|
4.Серінің семсеріндей сертке таққан, Өлеңнің өткірін бір алшы менен |
Д)эпитет |
|
8.Берілген мақал-мәтелдердің қай кейіпкерге сәйкес келетінін анықтаңыз.( 5)
|
Мақал-мәтелдер |
Тоқтасын |
Үміт |
Едіге |
Маусым жан |
Хансұлу |
|
1.Қол сынса-жең ішінде |
|
|
|
|
|
|
2.Жерден жік шықты,екі құлағы тік шықты. |
|
|
|
|
|
|
3.Үйреніскен жау атыспаққа жақсы |
|
|
|
|
|
|
4.Қырық күн қырғын болса да,ажалды өледі. |
|
|
|
|
|
|
5.Көрмес-түйені де көрмес |
|
|
|
|
|
3-БӨЛІМ
9. Екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын әдеби сын жазыңыз.
-
“Өзім туралы”өлеңіндегі негізгі ойды ақын өмірінің түрлі кезеңдерімен байланыстырып,ақын бейнесіне талдау жасаңыз.Өлеңдегі ең маңызды үш мәселені қарастырып,әдеби сын жазыңыз.
-
«Жалған дүние» шығармасында “Елу жылда-ел жаңа,жүз жылда-қазан”Шеге өлгеннен кейін Хансұлудың өмірінде қандай өзгерістер орын алды?Заман қалай өзгерді?Осы аралықтағы өзгерісті сипаттап, әдеби сын жазыңыз.
[10]
шағым қалдыра аласыз













