Оқушының аты -жөні:...........................................Күні;.............................
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 6-сынып
1.«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің идеясына сай қатарды белгілеңіз. [1]
А) өзіндік ойымен бөлісу
В) әдемі сөздерді көп қолдану
С) айшықты сөздермен өлең жазу
Д) өлең арқылы үлгі-өнеге көрсету
-
Бұл сөзді тасыр ұқпас,талапты ұғар.
Қарамен берілген сөздің мағынасын анықтаңыз. [1]
А) Көңілі ашық,сезімді
В) Ойы терең,көкірегі ояу
С) Тарс-тұрс еткен дыбыс.
Д) Топас,дөкір,сезімсіз.
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі “нәфрәтлі”сөзінің мағынасын табыңыз? [1]
А) кедейлік,жағдайы нашар
В) мал табу,мал шашпақ
С) үлгілі,өнегелі,тәрбиелі
Д) жеккөрінішті,жиіркенішті
4. Абайдың қай қарасөзінде ой кеселдерінен аулақ болу керектігі айтылатынын ажыратыңыз. 1]
А) 1 В) 17 С) 31 Д) 29
5. Абайдың «Жетінші қара сөзіндегі» білсем екен демекке тән қатарды белгілеңіз. [1]
А) дүниені тану
В) оқумен айналысу
С) музыкаға құмарту
Д) айналаны қызықтау
-
Абай қарасөздеріндегі адам бойындағы жағымды және теріс әрекеттерді салыстырып жазыңыз. [4]
|
Жағымды әрекет |
Теріс әрекет |
|
1. |
1. |
|
2. |
2. |
7. Абайдың “Ғылым таппай мақтанба”өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табыңыз. [4]
|
Мысалдар |
Эпитет |
Мета- фора |
Мето- нимия |
Аллитерация |
Бес дұшпаның білсеңіз |
|
|
|
|
Біреу білмес,сен білсең, Білгеніңнің бәрі-тұл. |
|
|
|
|
Қанағат,рақым,ойлап қой- Бес асыл іс көнсеңіз. |
|
|
|
|
Ғылымға көңіл бөлсеңіз. |
|
|
|
|
9. Абай “Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін”өлеңінде жастарға қандай талап қойғанын белгілеңіз.(астын сызыңыз) [2]
-
Сыртын ғана білетін,ішін ұқпайтын;
-
Сергек,түзу ниетті;
-
Талапты,көңілі,көзі ашық,көкірегі сезімді;
-
Қызыл сөзге үйір болатын,даңғой
11. Абайдың жастарды оқу-білімге шақыруы қазіргі заманда өзекті ме? Ақынның шығармаларын талдай отырып, өз ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.
...............................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ү.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиетінен 6-сыныптарға 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау,ТЖБ,6-сынып, 2-тоқсан
Қазақ әдебиетінен 6-сыныптарға 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау,ТЖБ,6-сынып, 2-тоқсан
Оқушының аты -жөні:...........................................Күні;.............................
«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 6-сынып
1.«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің идеясына сай қатарды белгілеңіз. [1]
А) өзіндік ойымен бөлісу
В) әдемі сөздерді көп қолдану
С) айшықты сөздермен өлең жазу
Д) өлең арқылы үлгі-өнеге көрсету
-
Бұл сөзді тасыр ұқпас,талапты ұғар.
Қарамен берілген сөздің мағынасын анықтаңыз. [1]
А) Көңілі ашық,сезімді
В) Ойы терең,көкірегі ояу
С) Тарс-тұрс еткен дыбыс.
Д) Топас,дөкір,сезімсіз.
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі “нәфрәтлі”сөзінің мағынасын табыңыз? [1]
А) кедейлік,жағдайы нашар
В) мал табу,мал шашпақ
С) үлгілі,өнегелі,тәрбиелі
Д) жеккөрінішті,жиіркенішті
4. Абайдың қай қарасөзінде ой кеселдерінен аулақ болу керектігі айтылатынын ажыратыңыз. 1]
А) 1 В) 17 С) 31 Д) 29
5. Абайдың «Жетінші қара сөзіндегі» білсем екен демекке тән қатарды белгілеңіз. [1]
А) дүниені тану
В) оқумен айналысу
С) музыкаға құмарту
Д) айналаны қызықтау
-
Абай қарасөздеріндегі адам бойындағы жағымды және теріс әрекеттерді салыстырып жазыңыз. [4]
|
Жағымды әрекет |
Теріс әрекет |
|
1. |
1. |
|
2. |
2. |
7. Абайдың “Ғылым таппай мақтанба”өлеңіндегі көркемдегіш құралдарды табыңыз. [4]
|
Мысалдар |
Эпитет |
Мета- фора |
Мето- нимия |
Аллитерация |
Бес дұшпаның білсеңіз |
|
|
|
|
Біреу білмес,сен білсең, Білгеніңнің бәрі-тұл. |
|
|
|
|
Қанағат,рақым,ойлап қой- Бес асыл іс көнсеңіз. |
|
|
|
|
Ғылымға көңіл бөлсеңіз. |
|
|
|
|
9. Абай “Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін”өлеңінде жастарға қандай талап қойғанын белгілеңіз.(астын сызыңыз) [2]
-
Сыртын ғана білетін,ішін ұқпайтын;
-
Сергек,түзу ниетті;
-
Талапты,көңілі,көзі ашық,көкірегі сезімді;
-
Қызыл сөзге үйір болатын,даңғой
11. Абайдың жастарды оқу-білімге шақыруы қазіргі заманда өзекті ме? Ақынның шығармаларын талдай отырып, өз ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.
...............................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ү.
шағым қалдыра аласыз













