Қазақ әдебиетінен қосымша материалдар жинағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиетінен қосымша материалдар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Аяз би» ертегісі

  1. Төмендегі кестені пайдаланып, оқыған үзіндідегі кейіпкерлерге мінездеме беріңіз.

Ертегі кейіпкерлері

Автордың сипаттауы

Іс-әрекеттері

Сенің мінездемең

Жаман




Жаманның әйелі




Хан




Уәзірлері






  1. Төмендегі кестені пайдаланып, берілген үзіндіге өз дәлелдеріңді ұсын.

Ертегіден үзінді

Метафоралар

Астарлы мағыналы ой

Уәзірлер шығарып салған соң, бір аш арыстан соңымнан қалмады. Мен: «Барсакелмеске барып жауды мұқатқанша, мына жауды мұқатайын»,-деп қылышымды суырып алып қуып кеттім.





  1. Ертегідегі Жаманның тапқырлығын үлгі-кесте арқылы көрсет.

Жаманның тапқырлығы

Қандай уәж айтты?

1

Шөптің, құстың жаманын табуы


2



3




  1. «Аяз би»ертегісін 5-сыныпта оқыған «Керқұла атты Кендебай» ертегісімен салыстыр.

Салыстыру аймағы

Ертегінің түрі

Кейіпкер ерекшелігі: мінезі,ақылы, ерлігі т.б

Ерекше әсер еткен тұстары

Өмірмен байланысы


















Ежелгі дәуір әдебиеті. «Алып Ер Тұңға» жыры.



DrawObject1




2. «Алып Ер Тұңға өмірде болған адам ба, әлде мифтік бейне ме?» тақырыбын дәлелдеп, эссе жаз.


3. Жырдағы заман келбеті мен бүгінгі заманды салыстыра отырып, әр заманның өзіне тән сипаттамасын жазайық.

DrawObject2


1 үлестірме


Сабақтың мақсаты

Кейіпкерлердің іс-әрекетін салыстырып, жырдың тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесін салыстырады

  • Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді


2 үлестірме


ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... »

Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын . »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .

Үлестірме №3

1-тапсырма

Портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті








Қолдауды қажет сінетін оқушыларға :

Портреттеуге:

Келбетті, ешімге бас имейтін, батыл, мықты;

Қу, жағымпаз, айлакер;

Ақылы аз, сенгіш, қатыгез

Іс-әрекетке: Патшаға жамандау, құтылу жолын ұсыну, дәрі қосу

Ақылына құлақ асу, үміттену, ұйықтап қалу

Мықты, қуанышты, тосқауылдан құтылу, тұлпарына сенім арту



Үлестірме №4

Тәңір сүйіп жаратқан,

Әлемді өзіне қаратқан.

Қаһарын жауға таратқан,

Көк Тәңірінің ұлы еді.



Түркі бектерінің ішіндегі ең мәртебесі биік тұрғаны,

Елге құт болғаны - Алып Ер Тоңға.

Оның күші мен ерлігіне ешкім тең келмес,

Ал ақыл мен даналығы бәрінен де астам.

Жүсіп Баласағұн

Ол әрі данышпан әрі ақылды болуға міндетті еді,

Өйткені билікті онсыз нығайту мүмкін емес.


Шығарманың тарихи құндылығын берілген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып бағалаңыз

Тәңір сүйіп жаратқан,

Әлемді өзіне қаратқан.

Елге құт болған, Көк Тәңірі, Қаһарлы

Шығарманың көркемдік құндылығын бағалаңыз

(арыстандай айбарлы, жолбарыстай жүректі, көк бөрідей тәкаббар, ең мәртебесі биік, даналығы бәрінен де астам,)





























Тапсырма




Жыр мазмұнынан 4 бейнелеу құралын анықтап, мағынасын өз сөзіңізбен түсіндіріңіз.


Бейнелеу құралы кездесетін тармақтар

Бейнелеу құрал түрі

Мағынасы

Алып Ер Тұңға келеді,

Жүз мың әскер ереді,


Жүз мың жебе кереді,

Жер қайысқан қол еді.




Көк тәңірінің ұлы еді.



«тау қойнауы жыртылар», «атса оны кезеп», «атын болдыртты», «қайғы тойдыртты», «жүз сарғайды», «запыран жаққандай»





Ислам дәуіріндегі әдебиет.

  1. Төменде берілген үлгі-кестені толтыр.




DrawObject3














Ислам дәуіріндегі әдебиет.

  1. Төменде берілген үлгі-кестені толтыр.



DrawObject4


2.Әл-Фараби айтқан жағымды және жағымсыз қасиеттерді санамалап көрсет.




DrawObject5 DrawObject6




  1. АDrawObject8 DrawObject7 қынның екі өлеңін салыстырып, оларға тән ортақ ойлар мен ерекшеліктер туралы дәлелді пікірлер айт.

DrawObject9



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.02.2019
1329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі