Қазақ әдебиеті,Тоқсандық жиынтық бағалау,8-сынып,2-тоқсан,жауаптарымен бірге

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиеті,Тоқсандық жиынтық бағалау,8-сынып,2-тоқсан,жауаптарымен бірге

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті,Тоқсандық жиынтық бағалау,8-сынып,2-тоқсан,жауаптарымен бірге
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 8-сынып

1-БӨЛІМ

1. «Кебектің аңға шығуы, Еңлікпен кездесуі» бұл.... [1]

А) Экспозиция

В) Оқиғаның басталуы

С) Оқиғаның шиеленісуі

Д) Оқиғаның шешімі


2. Шығармадағы прологты анықтаңыз. [1]


А) Кебектің Нысан абызға бал ашқызуы

В) Кебектің аңға шығуы

С) Еңлікпен кездесуі

Д) Екі жастың өлімі, сәбидің тауда қалуы

3. Берілген үзіндінің мазмұнына жақын мақалды анықтаңыз. [1]


Бір күн біреу жалғанмен жүр құтылып,

Біреу жүр айламенен үзіп-жұлып.

Ертең көрсең,екеуі қолға түсіп,

Кескектеген түлкідей тұр тұтылып.


А)Біреуге ор қазба,өзің түсесің

В)Өтіріктің құйрығы бір-ақ тұтам

С)Айран ішкен құтылады,шелек жалаған тұтылады.

Д) Заманың түлкі болса,тазы боп шал.


4. “Үш қиян”толғауындағы көркемдегіш қөұралды анықтаңыз. [1]

Ерні төмен салпиған,

Құйрығы гүлдей малынған.

Күдері бел,күшпек сан,

Бедеу атқа мінген жер.

А)Метафора

В)Эпитет

С)Теңеу

Д)пролог

5. Берілген үзінді қай ақынның шығармасынан алынғанын анықтаңыз.[1]


Қайырсыз неге десеңіз,

Асанқайғы, Қазтуған,

Орақ, Мамай, Телағыс –

Қалған екен солардан.

Біз де бір сондай болармыз,

Артық па едік олардан?! (Сілтеме:қазақ әдебиеті оқулығы, 8-сынып 46 бет)

А) Доспамбет жырау, «Қоғалы көлдер қом сулар»;

В) Ақтамберді жырау, «Балаларыма өсиет»;

С) Шәкәрім, «Жастарға»;

Д) Мұрат Мөңкеұлы, «Үш қиян»;


2-БӨЛІМ

6. «Еңлік –Кебек» поэмасының композициялық жүйесін анықтап, сәйкестендіріңіз. [5]



1.Кебек пен Еңліктің арасындағы кездесулер


А)Шарықтау шегі

2.Кебектің аңға шығуы.Еңлікпен кездесуі.


В)Басталуы


3.Еңліктің Кебекке сөз айтуы.Кебектің сынауы


С)Оқиғаның дамуы

4.Кебектің Нысан абызға бал ашқызуы


Д)Оқиғаның шиеленісуі

5.Екі рудың келісімге келмеуі. Оқиғаның өршуі


Е)Эпилог

6.Кебектің Еңлікті алып қашуы. Сәбилерінің дүниеге келуі


Ж)Байланысы

7.Екі жастың өлімі. Сәбидің тауда қалуы


З)Шешімі



7. «Жастарға» өлеңінен берілген үзіндіден автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне тілдік көрінісіне талдаңыз. [5]



Үзінді

Автор бейнесі

Кейіпкер бейнесі

Қарым-қатынасының тілдік көрінісі

Кел,жастар, біз біртүрлі жол табалық,

Арам айла,зорлықсыз мал табалық.

Өшпес өмір,таусылмас мал берерлік

Бір білімді данышпан жан табалық,




Бұл Абай саудагер ғой ақыл сатқан,

Әртүрлі асылы көп өтпей жатқан.

Тегін білсең – аласың,бос береді,

Тұстасынан ешкім жоқ мұны тапқан...

(Сілтеме:қазақ әдебиеті оқулығы, 8-сынып 65 бет)




[5]

  1. Жастарға”өлеңі бойынша төмендегі сөздердің мағынасын ашып жазыңыз.[5]

  • Арам айла,зорлықсыз мал табу............................................................

  • Данышпан жан табу................................................................................

  • Екі шоқып,бір қарау..............................................................................

  • Ақылын көрсету..................................................................................

  • Өлсе де ұмтылу.....................................................................................

  1. БӨЛІМ

Екі пікірдің бірін таңдаңыз.

9.1. Сыни -пікір жазыңыз.Өзіңізді М.Мөңкеұлымен жүздесетіндей сезініңіз.Ақынмен кездескенде,”Үш қиян”өлеңіндегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,жаңашылдығына баға беретіндей сұхбат сұрақтарын құрастырыңыз.

9.2.Берілген әдеби сын-пікірге сүйене отырып,өзіндік сыни пікір жазыңыз.

Бұл жыр бізден кейін де жырлана береді.Әр кездің жаңа ақыны өзінше өрнектейді,бірақ осы Еңлік-Кебек махаббатының жаршысы боп Шәкәрім тұрады, келер ұрпақтың жадында.......” (Т.Молдағалиев)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[10]


Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпараттар

1

В

1

5

2

А

1

3

Д

1

4

В

1

5

Д

1

6


Композициялық жүйесін анықтайды,сәйкестендіреді

5

15





7

Автордың тілдік қолданысын талдайды

2

Көркемдегіш құралдарды теріп жазады.

2

Автор бейнесін талдайды

1

8

Берілген сөздердің мағынасын ашады.(еңбекпен мал табу,білімді,ғұлама адамдармен бірге жүру,.............)

5

9

Берілген сын-пікірді негізге алады;

2

10

Сыни пікір жазады;

2

Халқымыздың шешендік өнерінің рухани құндылықтарына баға береді;

2

Өзіндік көзқарасын,сыни пікірін танытады.

2

Сыни –пікірдің стилін сақтайды.

2



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2024
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі