Материалдар / Қазақ әлебиеті 7-сынып КТЖ

Қазақ әлебиеті 7-сынып КТЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
6889
89 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақ әдебиеті» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7-сыныпЖылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсатыCағат саныМерзімі
1-тоқсан 16 сағат



1Кіріспе сабақ.Көне күндерден жеткен жәдігерлерәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1).15.09


2Лиро-эпостық жырлартарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1);

17.09
1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер3«Қыз Жібек» жырыәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1).112.09


4«Жібектің жайын сұрасаң»көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3).114.09


5Сұлулық пен парасаттың жыршысыкейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1).119.09


6«Ғашықтық жөні бір бөлек»тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1); кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1).121.09


7Орхон-Енисей ескерткіштеріәдеби эссе (Б/С3); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).126.09


8 «Күлтегін» жазуыәдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2).128.09


9«Күлтегін» жырыкөркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3).13.10


10«Күлтегін» жырының идеялық мазмұны, композициялық құрылысышығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4).15.10


11Ғажайып туынды- «Күлтегін».Жиынтық бағалаукейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1)110.10


12Жыраулар поэзиясы. Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауыкөркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (Т/Ж3)112.10


13«Әмірің қатты Есім хан...»Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу117.10


14Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауыЖиынтық бағалаукөркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).119.10


15№1 Тоқсандық жиынтық бағалау

124.10


16Атамекен – қонысымкейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1).126.10
2-тоқсан 16 сағат

2.Толғауы тоқсан қызыл тіл1Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауыТ/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау17.11


2«Мына заман,қай заман?»көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (7. Т/Ж3)19.11


3«Зар заман» толғауы- дәуір шындығыЭпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2)114.11


4Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» өлеңішығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).116.11


5«Зар заман – тар заман»әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).121.11


6«Зар заман» өлеңінің тақырыбы мен идеясышығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).123.11


7«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»әдеби шығарманың тұжырымдамасы (Т/Ж2);әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).128.11


8Сөздің пірі – Сүйінбайшығарма үзінділерімен жұмыс (Т/Ж4);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін (айтыскер) ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).130.11


9Cүйінбай – достық дәнекері

эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2)
15.12


10Сөз бастаған хас жүйрікШығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау (7.А/И3)17.12


11Айтыстың ақиығы.Жиынтық бағалаушығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7 Б/С3).112.12


12Жыр тұлпары – СүйінбайЖиынтық бағалаушығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7 Б/С3).114.12


13Ж.Жабаевтің өмірі мен шығармашылығы Жиынтық бағалау.эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2)1

19.12


14Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің тарихи сипаты. әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4).121.12


15№2 Тоқсандық жиынтық бағалау

126.12


16Азаттық үшін күрес

шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3.).128.12
3-тоқсан 20 сағат

3. Балалар мен үлкендер1М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасыәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1).111.01


2«Баянның батырлы-ғы Алашқа аян»көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (Т/Ж3).116.01


3Ашу түбі – кейісәдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4).118.01


4«Күңіреніп көкірегі нар қобыздай»кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3).123.01


5«Батыр Баян» поэмасының көркемдік ерекшілігішығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (А/И3)

25.01


6М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесіәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1).130.01


7Үйірін тапқан Көксерекәдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2).11.02


8Ақ қасқыр мен Көксерекшығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (А/И1).16.02


9Аты шулы тоғыз қасқыршығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (А/И3)18.02


10Жалғыз жортуыл.шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4)113.02


11Көксерек пен Аққасқаның айқасыЖиынтық бағалауәдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (Б/С2)115.02


12Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесікөркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)120.02


13Сұрапыл соғыс азабышығарма үзінділерімен жұмыс (Т/Ж4);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).122.02


14Қазақ баласының тағдырыавтор бейнесі (А/И2); эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).127.02


15Барлаушы Серік. Әңгіменің тақыры -бы, идеясышығармашылық жұмыс (А/И4);шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7. А/И4).• тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1); • кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1). 11.02


16С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесіәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).16.03


17Әдеппен сөйлеп әдеттенкөркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3)18.03


18Досы көпті жау алмайды. Жиынтық бағалаушығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).113.03


19№ 3 Тоқсандық жиынтық бағалау

115.03


20Атымды адам қойған соң...шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3); әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4).120.03
4-тоқсан 16 сағат

4. Ұрпақ тәрбиесі1М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасыкөркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). 13.04


2Әке – балаға сыншыавтор бейнесі (А/И2); эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2) 15.04


3Әке үкімікөркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3) 110.04


4Қайсарлық пен өр рухтың символытарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1);кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1)112.04


5Махамбеттің соңғы сөзіәдеби эссе (Б/С3);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3)117.04


6Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңіәдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4).119.04


7<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ