Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ әлебиеті 7-сынып КТЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Қараша 2018
6889
89 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ әдебиеті» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7-сыныпЖылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Оқу мақсаты | Cағат саны | Мерзімі | |
1-тоқсан 16 сағат | |||||
1 | Кіріспе сабақ.Көне күндерден жеткен жәдігерлер | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1). | 1 | 5.09 | |
2 | Лиро-эпостық жырлар | тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1); | 1 | 7.09 | |
1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер | 3 | «Қыз Жібек» жыры | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1). | 1 | 12.09 |
4 | «Жібектің жайын сұрасаң» | көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3). | 1 | 14.09 | |
5 | Сұлулық пен парасаттың жыршысы | кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1). | 1 | 19.09 | |
6 | «Ғашықтық жөні бір бөлек» | тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1); кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1). | 1 | 21.09 | |
7 | Орхон-Енисей ескерткіштері | әдеби эссе (Б/С3); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | 26.09 | |
8 | «Күлтегін» жазуы | әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2). | 1 | 28.09 | |
9 | «Күлтегін» жыры | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). | 1 | 3.10 | |
10 | «Күлтегін» жырының идеялық мазмұны, композициялық құрылысы | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4). | 1 | 5.10 | |
11 | Ғажайып туынды- «Күлтегін».Жиынтық бағалау | кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1) | 1 | 10.10 | |
12 | Жыраулар поэзиясы. Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (Т/Ж3) | 1 | 12.10 | |
13 | «Әмірің қатты Есім хан...» | Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу | 1 | 17.10 | |
14 | Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауыЖиынтық бағалау | көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). | 1 | 19.10 | |
15 | №1 Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 24.10 | ||
16 | Атамекен – қонысым | кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1). | 1 | 26.10 | |
2-тоқсан 16 сағат | |||||
2.Толғауы тоқсан қызыл тіл | 1 | Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы | Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | 7.11 |
2 | «Мына заман,қай заман?» | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (7. Т/Ж3) | 1 | 9.11 | |
3 | «Зар заман» толғауы- дәуір шындығы | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2) | 1 | 14.11 | |
4 | Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» өлеңі | шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). | 1 | 16.11 | |
5 | «Зар заман – тар заман» | әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2). | 1 | 21.11 | |
6 | «Зар заман» өлеңінің тақырыбы мен идеясы | шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | 23.11 | |
7 | «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» | әдеби шығарманың тұжырымдамасы (Т/Ж2);әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2). | 1 | 28.11 | |
8 | Сөздің пірі – Сүйінбай | шығарма үзінділерімен жұмыс (Т/Ж4);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін (айтыскер) ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | 30.11 | |
9 | Cүйінбай – достық дәнекері | эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2) | 1 | 5.12 | |
10 | Сөз бастаған хас жүйрік | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау (7.А/И3) | 1 | 7.12 | |
11 | Айтыстың ақиығы.Жиынтық бағалау | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7 Б/С3). | 1 | 12.12 | |
12 | Жыр тұлпары – СүйінбайЖиынтық бағалау | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7 Б/С3). | 1 | 14.12 | |
13 | Ж.Жабаевтің өмірі мен шығармашылығы Жиынтық бағалау. | эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2) | 1 | 19.12 | |
14 | Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің тарихи сипаты. | әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4). | 1 | 21.12 | |
15 | №2 Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 26.12 | ||
16 | Азаттық үшін күрес | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3.). | 1 | 28.12 | |
3-тоқсан 20 сағат | |||||
3. Балалар мен үлкендер | 1 | М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1). | 1 | 11.01 |
2 | «Баянның батырлы-ғы Алашқа аян» | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (Т/Ж3). | 1 | 16.01 | |
3 | Ашу түбі – кейіс | әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4). | 1 | 18.01 | |
4 | «Күңіреніп көкірегі нар қобыздай» | кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3). | 1 | 23.01 | |
5 | «Батыр Баян» поэмасының көркемдік ерекшілігі | шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (А/И3) | 25.01 | ||
6 | М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1). | 1 | 30.01 | |
7 | Үйірін тапқан Көксерек | әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2). | 1 | 1.02 | |
8 | Ақ қасқыр мен Көксерек | шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (А/И1). | 1 | 6.02 | |
9 | Аты шулы тоғыз қасқыр | шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (А/И3) | 1 | 8.02 | |
10 | Жалғыз жортуыл. | шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4) | 1 | 13.02 | |
11 | Көксерек пен Аққасқаның айқасыЖиынтық бағалау | әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (Б/С2) | 1 | 15.02 | |
12 | Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі | көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1) | 1 | 20.02 | |
13 | Сұрапыл соғыс азабы | шығарма үзінділерімен жұмыс (Т/Ж4);көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | 22.02 | |
14 | Қазақ баласының тағдыры | автор бейнесі (А/И2); эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | 27.02 | |
15 | Барлаушы Серік. Әңгіменің тақыры -бы, идеясы | шығармашылық жұмыс (А/И4);шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7. А/И4).• тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1); • кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1). | 1 | 1.02 | |
16 | С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | 6.03 | |
17 | Әдеппен сөйлеп әдеттен | көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3) | 1 | 8.03 | |
18 | Досы көпті жау алмайды. Жиынтық бағалау | шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). | 1 | 13.03 | |
19 | № 3 Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 15.03 | ||
20 | Атымды адам қойған соң... | шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3); әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4). | 1 | 20.03 | |
4-тоқсан 16 сағат | |||||
4. Ұрпақ тәрбиесі | 1 | М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы | көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | 3.04 |
2 | Әке – балаға сыншы | автор бейнесі (А/И2); эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2) | 1 | 5.04 | |
3 | Әке үкімі | көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3) | 1 | 10.04 | |
4 | Қайсарлық пен өр рухтың символы | тарихи және көркемдік құндылығы (Б/С1);кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1) | 1 | 12.04 | |
5 | Махамбеттің соңғы сөзі | әдеби эссе (Б/С3);шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3) | 1 | 17.04 | |
6 | Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі | әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (Т/Ж1); көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (Т/Ж4). | 1 | 19.04 | |
7<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |