Сабақтың
басы:
1
минут
Негізгі
бөлім:
8
минут
Ортасы:
15минут
Соңы: 15
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сынып оқушыларымен
сәлемдесу.
Қызығушылықты
ояту.
Топқа
бөлу
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақ ән әлемінің падишасы»
Білім алушыларды топқа
бөлу.
Психологиялық ахуал «Сағат»
ойыны арқылы достық климатын туғызу гүлдер арқылы
топтастыру
(«Раушангүл», «Түймедақ»
гүлдері арқылы топқа бөлу)
Топтың атын
қорғау сипаттама 2-минут (неге осы гүлді таңдадыңдар? Неліктен осы
гүл ұнайды? т.б
-Көңіл
күйлерің қандай?
-Жақсы!
-Ендеше,
сабағымыздыдың мақсатын анықтайық.
Кіріспе сөз:
Қазақстан және КСРО халық
әртісі. 1922 жылдың 1-қаңтарында Қызылорда облысының Қазалы
қаласында туған. 1939-1941 жж. Қызылорда педагогика иниститутында
оқыды. 1941-1949 жж. Ташкент филармониясындағы мемлекеттік әйелдер
ән-би ансамблінде әнші-солистік қызмет атқарды. Сол ансамбльмен Ұлы
Отан Соғысы жылдары майданда өнер көрсетіп, 1945 ж. 9 мамырда
Берлиндегі жеңіс концертіне қатысқан. 1947-1949 жж. Қазақ Опера
және балет театрының, 1949 жылдан қазақтың Жамбыл атындағы
мемлекеттік филармониясының, 1960 жылдан Қазақконцерттің
әнші-солисі болып, ұлттық ән өнерін дамытуға өлшеусіз үлес қосты,
ерекше сазды мектептің қалыптасуына ықпал
жасады.
Роза Бағлановағның өнерін
халық өте жоғары бағалаған. Оған арналған ән-жырлар өте көп болған.
Ол Дінмұхамед Қонаев,
жазушылар Шыңғыс Айтматов, Сәбит Мұқанов, Мұхтар Әуезов, Бауыржан
Момышұлы, Жұбан Молдағалиев, авиация генерал-майоры, Кеңес Одағының
екі мәрте Батыры Талғат Бигелдинов секілді әкелер және Сталин,
Брежнев, Ким Ир Сен, Мао Цзэдун секілді әйгілі тұлғалармен таныс
болған.
|
Суреттер
сөйлейді стратегиясы.
Тақтада
қазақтың атақты қыздарының суреттері көрсетіледі.
-Балалар,суреттен не
байқадыңыздар? Кімдерді танисыздар?
Бұл суреттерді немен
байланыстырар едіңіздер?
Жауаптары: ........
«Интервью»
әдісі.
Жалпыға арналған тапсырма:
Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға
ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап
береді.
«Әуенді тап»
ойыны:
Әуен ойнатылады. Әуеннің
атауын, авторы кім екенін айту
керек.
Ш. Қалдаяқов «Арыс
жағасында»
Роза Рымбаева
«Атамекен»
Роза Бағланова «Ах, Самара
городок»
М.Беспаев «Өмір –
өзен»
Е.Хасанғалиев
«Атамекен»
Қорыту.
Мұғалімнің сөзі:бүгін
сабақта......
Кері байланыс
-
Бүгін саған әншінің қандай қасиеттері
ұнады?
-
Бүгін сізге қандай тапсырма оңай
болды?.
-
Бүгінгі сабақта не
ұнамады?
-
Бүгін сіздерді не таң
қалдырды?
-
Бүгінгі сабаққа
ұсынысыңыз?
Қорытынды:
Топтардың бағалауларын жинап,
қорытындысын жасап, қай топ жеңгенін анықтау,
марапаттау.
.
|
«Интервью» әдісі Оқушылар өз
ойларын стикерлерге жазып
жабыстыра-ды.
Топтар жылжиды бірін бірі тексеріп,екі түсті
стикермен бағалайды
Бағалау.
Б үгінгі сабақтан алған
әсерлерін стикермен нота парағына
орналасты-ру
|
|