Менің баяндаманың тақырыбы: Қазақ халқының ұлттық киімдері
Жалпы мақсаты:
1.Студенттерге қазақ халқының қолданбалы сәндік өнері туралы түсінік беру.Қазақтың ұлттық киімдерін таныстыру.
2.Студенттердің дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту.Сурет салу дағдысын, логикалық ойлауын арттыру
3.Ұлттық киімдерді құрмет тұту, отаншылдыққа баулып тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелері:
1.Студенттерді қазақ халқының киімдерін дұрыс бейнелеуге үйрету
2.Өз халқының салт-дәстүрін сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Бағалау критерийлері:
1.Топтың шығармашылық жұмыстарын бғалау
2.Жеке жұмыстарға баға беру
3.Кері байланыс арқылы бағалау
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік, шығармашылықты қалыптастру
Пәнаралық байланыстар:Бейнелеу өнері, Қазақстан тарихы, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып түгендеп белгілеу.Назарларын сабаққа аударып,керекті құралдарды дайындау
Сергіту сәті
Оқушылар ортаға шығып шеңбер жасап, атомдар сияқты қозғалыста болады.Белгілі бір санды айтқанда атомдар молекула кұрайды.Мысалы үш дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстап, 3 атомнан тұратын молекула құрайды.
Топтастыру: Оқушыларды әйел адам және ер адам киімдері бейнеленген суреттер арқылы 2 топқа бөлу.Оқушылар өздері таңдап алған суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау:
Оқытушының қызметі:
1.Сұрақ-жауап арқылы үйге берілген тапсырманы тексеріп шығу
2.Жұыстарына салыстырмалы түрде бағалап, қате жіберген жерлерін көрсету
Оқушының қызметі:
1.Сұрақтар арқылы өткен сабақты пысықтайды.
2.Жеке жұмыстарын топ арасында талқылайды.
Жаңа сабақты түсіндіру
«Қазақ халқының ұлттық киімдері»
Қазақ халқының ұлттық киімдерін сәндеп тіккен. Киімдері ашық түсті болған. Көйлектері ұзын жеңді, етектері кең, желбіректер тігілген. Камзол, шапшаңдарын ою-өрнекпен безендірілген.Бас киімдері: үкілі тақия, сәукеле, бөрік, тымақ. Әжелер бастарына кимешек киген. Зергерлік бұйымдарын білезік, алқа, сырға, шопы таққан. Қазақ халқының ұлттық киімдері өте сәнді болған.
Сөзжұмбақ шешейік «Тымақ»
1.Ұлдардың бас киімі (тақия)
2.Хан сұлтандардың киетін бас киімі (айырқалпақ)
3.Ұлттық аяқ киім (мәсі)
4.Әйелдердің киімі (камзол)
5.Әйелдердің аяқ киімі (бешпақ)
Оқушылар топтасып сөзжұмбақтыңжауабын табады.Топ арасында талқылайды.
Практикалық жұмыс
Енді қазақтың ұлттық бас киімін бейнелеп көрейік.
Қауіпсіздік техника ережесін еске түсіреміз.(қайшымен)
1.Қызыл қағазды сәукеле пішініне келтіріп қиып аламыз.
2.Сәукеле етегіне ақ түсті қағазды 3 см етіп қиып аламз
3.Сары түсті қағаздан ою қиып аламыз.
4.Оюды сәукелеге үйлестіріп кілейлеп жапсырамыз.
5.Сары түсті қағаздан сәукеленің үкісін қиып алып жапсырамыз.
6.Сәукелені өз қалауымызша тастармен әсемдейміз
«Кім жылдам» әдісі
Жұмбақтардың дұрыс жауабын табу.
1.Адамның сәні, онсыз жоқ мәні. (киім)
2.Дорбаға тығып бас бағын,
Байлай салдым бас жағын.(тымақ)
3.Іші егіс, сырты тегіс (тон)
4.Аузы бір құбыр (шалбар)
5.Дөңгелек өзі, төртеу көзі
Ұстайды мықтап, тұрғанды сырттан (түйме)
6.Әшекейлі күбіні,
Үюлі тұрған шөмеле,
Кигіздім биік төбеге. (сәукеле)
«Біліміңді сына» әдісі
Бақылау сұрақтары
1.Қазақтың қандай ұлттық киімдерін білесіндер?
2.Қазақтың қандай үлттық бас киімдерін білесіңдер?
3.Киімнің негізгі түрлері нешеге бөлінеді?
4.Қазақ халқының дәстүрлі киімдерін неше тпқа бөлуге болады?
5.Ерлердің бас киімінің қандай түрлерін білесіңдер?
6.Сәукелені кімдер киген?
7.Сәукелені немен әшекейлеген?
Бағалау Рефлесия
Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?





жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қазақ халқының киімдері
қазақ халқының киімдері
Менің баяндаманың тақырыбы: Қазақ халқының ұлттық киімдері
Жалпы мақсаты:
1.Студенттерге қазақ халқының қолданбалы сәндік өнері туралы түсінік беру.Қазақтың ұлттық киімдерін таныстыру.
2.Студенттердің дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту.Сурет салу дағдысын, логикалық ойлауын арттыру
3.Ұлттық киімдерді құрмет тұту, отаншылдыққа баулып тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелері:
1.Студенттерді қазақ халқының киімдерін дұрыс бейнелеуге үйрету
2.Өз халқының салт-дәстүрін сыйлауға, құрметтеуге, мақтан етуге, өркендетуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Бағалау критерийлері:
1.Топтың шығармашылық жұмыстарын бғалау
2.Жеке жұмыстарға баға беру
3.Кері байланыс арқылы бағалау
Құндылықтарға баулу: Ынтымақтастық, жауапкершілік, шығармашылықты қалыптастру
Пәнаралық байланыстар:Бейнелеу өнері, Қазақстан тарихы, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағдылары: Интернет, интерактивті тақта.
Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып түгендеп белгілеу.Назарларын сабаққа аударып,керекті құралдарды дайындау
Сергіту сәті
Оқушылар ортаға шығып шеңбер жасап, атомдар сияқты қозғалыста болады.Белгілі бір санды айтқанда атомдар молекула кұрайды.Мысалы үш дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстап, 3 атомнан тұратын молекула құрайды.
Топтастыру: Оқушыларды әйел адам және ер адам киімдері бейнеленген суреттер арқылы 2 топқа бөлу.Оқушылар өздері таңдап алған суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау:
Оқытушының қызметі:
1.Сұрақ-жауап арқылы үйге берілген тапсырманы тексеріп шығу
2.Жұыстарына салыстырмалы түрде бағалап, қате жіберген жерлерін көрсету
Оқушының қызметі:
1.Сұрақтар арқылы өткен сабақты пысықтайды.
2.Жеке жұмыстарын топ арасында талқылайды.
Жаңа сабақты түсіндіру
«Қазақ халқының ұлттық киімдері»
Қазақ халқының ұлттық киімдерін сәндеп тіккен. Киімдері ашық түсті болған. Көйлектері ұзын жеңді, етектері кең, желбіректер тігілген. Камзол, шапшаңдарын ою-өрнекпен безендірілген.Бас киімдері: үкілі тақия, сәукеле, бөрік, тымақ. Әжелер бастарына кимешек киген. Зергерлік бұйымдарын білезік, алқа, сырға, шопы таққан. Қазақ халқының ұлттық киімдері өте сәнді болған.
Сөзжұмбақ шешейік «Тымақ»
1.Ұлдардың бас киімі (тақия)
2.Хан сұлтандардың киетін бас киімі (айырқалпақ)
3.Ұлттық аяқ киім (мәсі)
4.Әйелдердің киімі (камзол)
5.Әйелдердің аяқ киімі (бешпақ)
Оқушылар топтасып сөзжұмбақтыңжауабын табады.Топ арасында талқылайды.
Практикалық жұмыс
Енді қазақтың ұлттық бас киімін бейнелеп көрейік.
Қауіпсіздік техника ережесін еске түсіреміз.(қайшымен)
1.Қызыл қағазды сәукеле пішініне келтіріп қиып аламыз.
2.Сәукеле етегіне ақ түсті қағазды 3 см етіп қиып аламз
3.Сары түсті қағаздан ою қиып аламыз.
4.Оюды сәукелеге үйлестіріп кілейлеп жапсырамыз.
5.Сары түсті қағаздан сәукеленің үкісін қиып алып жапсырамыз.
6.Сәукелені өз қалауымызша тастармен әсемдейміз
«Кім жылдам» әдісі
Жұмбақтардың дұрыс жауабын табу.
1.Адамның сәні, онсыз жоқ мәні. (киім)
2.Дорбаға тығып бас бағын,
Байлай салдым бас жағын.(тымақ)
3.Іші егіс, сырты тегіс (тон)
4.Аузы бір құбыр (шалбар)
5.Дөңгелек өзі, төртеу көзі
Ұстайды мықтап, тұрғанды сырттан (түйме)
6.Әшекейлі күбіні,
Үюлі тұрған шөмеле,
Кигіздім биік төбеге. (сәукеле)
«Біліміңді сына» әдісі
Бақылау сұрақтары
1.Қазақтың қандай ұлттық киімдерін білесіндер?
2.Қазақтың қандай үлттық бас киімдерін білесіңдер?
3.Киімнің негізгі түрлері нешеге бөлінеді?
4.Қазақ халқының дәстүрлі киімдерін неше тпқа бөлуге болады?
5.Ерлердің бас киімінің қандай түрлерін білесіңдер?
6.Сәукелені кімдер киген?
7.Сәукелені немен әшекейлеген?
Бағалау Рефлесия
Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?





шағым қалдыра аласыз













