Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні

    30.01.2023

    Сынып жетекші:

    Алтынбекова

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Рәміздерді құрметтейік


    Сабақтың мақсаты:

     Оқушыларға туған жерін, туған елін, халқын ардақтап жүруді үйрету;
    Бақытқа жетер даңғыл жолдың бірі – туған Отанды сүюден басталатынын түсіндіру;
    Отанға деген патриоттық сезімдерін ояту, Ата Заңын, рәміздерін қастерлеп, құрметтеуге тәрбиелеу.

    Құндылықтарды дарыту


    Үлестірмелі материалдар

    мақал – мәтелдер жазылған плакаттар

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ басы


    Мұғалім:Даламның кеңдігіндей жүрегім бар,
    Мөп – мөлдір елге арнаған тілегім бар.
    Қатардағы қазақтың перзентімін,
    Отаныма, еліме, берерім бар.

    Адам шыр етіп дүниеге келгенде, кіндік қаны тамған жерін, туып – өскен жерін – Отан дейді. Әрбір адамда туған жерге деген ыстық сезім, үлкен махаббат болады. Қандай қияға, алысқа кетсе де сол сезімі сағынышқа ұласып, жүрегімен мәңгілік жіпсіз байланыста болады. Адамзаттың парызы – туған Отанын гүлдендіріп, сақтап ұрпақтан ұрпаққа жеткізу. Ата – бабаларымыз ұрпағым осы жерде еркін өссін деп, келген жауға таптатпай, босағадан аттатпай, Отаны үшін айқасып, қанын төккен. Сол үшін де біз жерімізді қасиетті дейміз.
    Егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең, өркениетті ел ретінде танылып, өзінің елтаңбасын, әнұранын, туын белгіледі. Осы бір қасиетті белгілердің мәнін әрбір ұрпақ терең түсініп, оны қастерлей білуі керек. Қазақ халқының асыл арманы әнге айналды.


    Қазақстан Республикасының өз рәміздеі бар

    Иә, егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең өркениетті ел ретінде танылып 1992 жылдың 4-маусымында мемлекеттік рәміздерін белгіледі

    Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз «Рәміздерді құрметтейік» деп аталады.


    1 слайд





    Ортасы


    Топқа бөлу: /суреттер арқылы/

    1-топ: «Ту»

    2-топ: «Елтаңба»




    ІІ. Мағынаны тану кезеңі /Әр топ өз тақырыптарын қорғайды/

    ЕЛТАҢБА

    Жұлдызы жанған өршіл халықтың өзіне тән, басқаға ұқсамайтын дара болмысын бойына сіңірген бедер. Төбемізге көтеріп, төрімізге іліп, төсімізге қадап жүрер ұлттық нақышымыз.ҚР мемлекеттік елтаңбасының негізі – шаңырақ, мемлекеттің түп негізі – отбасының бе йнесі. Елтаңбадағы мүйіздің нышандық мәні: ол – айбын, айбат ақжолтайдың белгісі. Мемлекеттік елтаңбада қос бірдей ай мүйізді әпсаналық арғымақтар белгіленген. Олар киелі шаңырақты қос қапталынан орап, пәле – жаладан, қауіп – қатерден қызғыштай қорып тұрғандай әсер қалдырады. Отанымызға қалтқысыз қызмет ету идеясын білдіреді.

    Елтаңбада бес бұрышты жұлдыз бар. Ол тәуелсіз мемлекетіміздің құшағы бес құрлыққа бірдей айқара ашық, әлемдік өркениет көшіне өз болмысымызды сақтай отырып ілеспек ниетіміз бар деген ойға меңзейді. Жұлдыз – билік белгісі, бағытты айқындайтын жарық сәуле, асқақтық пен мәңгілікке құштарлық символы.


    Ту

    Күнді құшқан қыранмен қалықтап, тұтастық пен бірліктің, ынтымақ пен адалдықтың ізгі ниетімен ұштасып, біз деген бірегей ұғым, көгілдір көзін көнеден тартқан құдіретті белгі. Тек сенің егемендігіңді дүниеге паш етіп тұрар байрақ.

    Тудың түсі – көк. Көк түс – судың түсі. Су жоқ жер де өмір де жоқ. Егер су тартылып қалса, онда жерді жапқан жасыл шөп қурап кетіп, бүкіл дала бос мекенге айналар еді.
    Тудағы күн – ол да бекер бейнеленбеген. Күн - тіршіліктің қуат көзі. Ол жердегі барлық нәрсеге өмір сыйлап тұр, күннің шапағы тамшыға ұқсатып салынған. Күннің шапағы дәнге де ұқсайтын сияқты. Дән байлықты білдіреді. Дән болса, астық та көп, халық та тоқ.
    Нан болса ән де болады.


    6 слайд







    7 сла







    8 слайд







    Соңы







    - Балалар, Қазақстанныңболашағысендердіңқолдарыңда. Болашақ депутат та, премьер де, президент те сендерсіңдер. Қазақстанныңқарыштапдамуынаүлесқосатын да сендерсіңдер. Бүгінгітәрбиесағатынан не түйдіңдер?

    - Білімді, Патриот, Еңбексүйгіш, Ұлтын, тарихын, мәдениетінжетікбілетіназамат болу керек.


    Ой-толғаныс

    • 1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне нелер жатады?

    • 2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туында қандай түстер кездеседі?

    • 3. Қазақстан Республикасының Гимн неше рет ауысты?

    • 4. Мемлекеттік Елтаңбада кездесетін аспан денесі?

    • 5. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері қабылданған жыл?

    • 6. Мемлекеттік рәміздер күні?

    • 7. Мемлекеттік Туда бейнеленген, еркіндікті білдіретін құс?

    • 8. Мемлекеттік Елтаңбада бейнеленген жануар?

    • 9. Қазақстан Республикасының жаңа Гимн алғаш рет қандай жиында орындалды?

    • 10. МемлекеттікТудың авторы кім?


    9 слайд









    Пән:Тәрбие сабағы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: М. Шаханов

    Күні:25,10,2019ж Мұғалімнің аты-жөні:Спатаева Алима

    Сынып: 4 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы Менің қымбатты және сүйіктілерім

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу

    мақсаттары Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушыларды ынтымақ пен ұжымдыққа тәрбиелеу

    Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, Көптеген оқушылар: отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады.

    Жетістік критерийлері Отбасы құндылықтарын біледі.

    Тілдік мақсаттар Отбасы, бәйтерек , нақыл сөздер: 1. « Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық.» 2. « Бала - өмірдің жалғасы , отбасының жеміс берер гүлі »

    Құндылықтарды дарыту

    Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту

    Пәнаралық байланыстар Дүниетану, әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары Ноутбук, үнтаспа

    Бастапқы білім

    Отбасы мүшелері туралы, олардың арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру керек екені туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

    Сабақтың басы

    Уйымдастыру. Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сабақтың ортасы Құрметті балалар , біз бүгін керемет бір ғажайып әлемге саяхатқа бара-мыз. Қалай ойлайсыздар, ол қандай әлем болуы мүмкін? Ол бір өзі кіш-кентай ғана шағын мемлекет. Ол - мемлекеттің аты қалай аталуы мүмкін? Суретке қараңдаршы (отбасы). Топпен жұмыс Бұл мемлекет қандай болуы керек? Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйлас-тық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, ке-шіре түсіне білгенде отбасы мықты, берік болады. - Балалар, қалай ойлайсыздар,отбасы мықты, берік отбасын неге теңеуге болады. Алып құсқа ма, әлде алып бәйтерекке ме? - Дұрыс айтасыздар, менің ойымша да отбасын бәйтерекке теңесек, бала-ларды жапырақтарына теңейміз. Жапырақтар қайда бекиді? - Бұтақтарында. - Олай болса, бұтақтарын ата - анаға теңейміз. Бұтақтары қайдан тарайды? - Ағаштың діңінен. - Олай болса, олар ата - әжелеріміз. Алып бәйтерек ненің арқасында жақсы өсіп жайқалады. - Дұрыс, тамырының. -Қалай ойлайсыздар, егер ағаштың діңін ата - әжеле-рімізге теңесек, тамырын кімге теңейміз. - Ата - бабаларымызға . Міне, балалар , осылай үлкен отбасы қалыптасады. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Тәртіпті де, тәрбиелі ұрпақ - отбасы мен мектеп-тен алған үлгі - өнеге жиынтығының жемісі. 1. «Мынау кімнің отбасы?» ойыны (Балалар оз отбасыларының фото суреттерін тауып, таныстырады 2. Сергіту жаттығуы«Өз үйіңді тұрғыз!» Үлкен дөңгелек, шаршы, үшбұрыш пішіндерді дайындалып алынады. Балалар музыка ырғағымен билеп жүреді, музыка тоқтағанда мұғалім нұсқауымен «Өз үйіңді тұрғыз !» дегенде, балалар қолдарындағы пішіндермен өз үйлерін тауып жүгіреді. 3. «Ойлан, тап» тапсырмасын орындау -Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар. - Қатал көрінгенмен өте мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Түрлі-түсті қағаз,қалам, А3 парақ Оқушылардың отбасы фотосуреттері

    оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады. - Кім бұл? (ата) - Ал сендердің аталарың қандай? (балалардың жауаптары). - Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді. -Бұл кім? (әже) - Оны қалай білдіңдер? - Ал сендердің әжелерің не істей алады? (балалардың жауаптары, тәрбиеші толық жауап беруін талап етеді ) -Ол салмақты да, байсалды, барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады, демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып шығады. -Бұл кім? (әке) -Дұрыс. Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды, т.б.). - Ал сендердің әкелерің қандай? Толықтыру: (күшті, батыл, мықты,...) -Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды. Ол сен үшін ең қымбат адам? -Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы) -Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай мейірімді сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым). -Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары) - Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?-Аға, апке. - Сенің аға, апкең бар ма? (балалардың жауабы) - Саған апкешім , ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз? - Іні, қарындас Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың « Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туысқандарына деген сүйіспеншілікпен басталады »,- дегендей мемлекетіміздің іргетасын қалаушы - әр отбасы - жеке мемлекет. Әке алақаны мен ана жүрегінің жылуы бар сендер тәуелсіз еліміздің тірегі болатындарыңа сенемін. Бойларыңда от бар екен байқадым, Жүректерде шоқ бар екен байқадым Әрқашанда осы шоқты өшірмей, Жалындатып шарықтаңдар әрдайым! , деп әдемі әнмен аяқтасаам деймін Нутбуктан ән тыңдау

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау

    көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

    оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап

    отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған

    ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту т



    Күні

    20.02.2023

    Сынып жетекші:

    Алтынбекова

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Менің қымбатты және сүйіктілерім»


    Сабақтың мақсаты:

    Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады

    Құндылықтарды дарыту

    Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту

    Үлестірмелі материалдар

    мақал – мәтелдер жазылған плакаттар

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ басы


    Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар




    1 слайд





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алтынбекова Назгуль Муратовна
    21 Ақпан 2023
    221
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ халқының салт-дәстүрлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні

    30.01.2023

    Сынып жетекші:

    Алтынбекова

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Рәміздерді құрметтейік


    Сабақтың мақсаты:

     Оқушыларға туған жерін, туған елін, халқын ардақтап жүруді үйрету;
    Бақытқа жетер даңғыл жолдың бірі – туған Отанды сүюден басталатынын түсіндіру;
    Отанға деген патриоттық сезімдерін ояту, Ата Заңын, рәміздерін қастерлеп, құрметтеуге тәрбиелеу.

    Құндылықтарды дарыту


    Үлестірмелі материалдар

    мақал – мәтелдер жазылған плакаттар

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ басы


    Мұғалім:Даламның кеңдігіндей жүрегім бар,
    Мөп – мөлдір елге арнаған тілегім бар.
    Қатардағы қазақтың перзентімін,
    Отаныма, еліме, берерім бар.

    Адам шыр етіп дүниеге келгенде, кіндік қаны тамған жерін, туып – өскен жерін – Отан дейді. Әрбір адамда туған жерге деген ыстық сезім, үлкен махаббат болады. Қандай қияға, алысқа кетсе де сол сезімі сағынышқа ұласып, жүрегімен мәңгілік жіпсіз байланыста болады. Адамзаттың парызы – туған Отанын гүлдендіріп, сақтап ұрпақтан ұрпаққа жеткізу. Ата – бабаларымыз ұрпағым осы жерде еркін өссін деп, келген жауға таптатпай, босағадан аттатпай, Отаны үшін айқасып, қанын төккен. Сол үшін де біз жерімізді қасиетті дейміз.
    Егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең, өркениетті ел ретінде танылып, өзінің елтаңбасын, әнұранын, туын белгіледі. Осы бір қасиетті белгілердің мәнін әрбір ұрпақ терең түсініп, оны қастерлей білуі керек. Қазақ халқының асыл арманы әнге айналды.


    Қазақстан Республикасының өз рәміздеі бар

    Иә, егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең өркениетті ел ретінде танылып 1992 жылдың 4-маусымында мемлекеттік рәміздерін белгіледі

    Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз «Рәміздерді құрметтейік» деп аталады.


    1 слайд





    Ортасы


    Топқа бөлу: /суреттер арқылы/

    1-топ: «Ту»

    2-топ: «Елтаңба»




    ІІ. Мағынаны тану кезеңі /Әр топ өз тақырыптарын қорғайды/

    ЕЛТАҢБА

    Жұлдызы жанған өршіл халықтың өзіне тән, басқаға ұқсамайтын дара болмысын бойына сіңірген бедер. Төбемізге көтеріп, төрімізге іліп, төсімізге қадап жүрер ұлттық нақышымыз.ҚР мемлекеттік елтаңбасының негізі – шаңырақ, мемлекеттің түп негізі – отбасының бе йнесі. Елтаңбадағы мүйіздің нышандық мәні: ол – айбын, айбат ақжолтайдың белгісі. Мемлекеттік елтаңбада қос бірдей ай мүйізді әпсаналық арғымақтар белгіленген. Олар киелі шаңырақты қос қапталынан орап, пәле – жаладан, қауіп – қатерден қызғыштай қорып тұрғандай әсер қалдырады. Отанымызға қалтқысыз қызмет ету идеясын білдіреді.

    Елтаңбада бес бұрышты жұлдыз бар. Ол тәуелсіз мемлекетіміздің құшағы бес құрлыққа бірдей айқара ашық, әлемдік өркениет көшіне өз болмысымызды сақтай отырып ілеспек ниетіміз бар деген ойға меңзейді. Жұлдыз – билік белгісі, бағытты айқындайтын жарық сәуле, асқақтық пен мәңгілікке құштарлық символы.


    Ту

    Күнді құшқан қыранмен қалықтап, тұтастық пен бірліктің, ынтымақ пен адалдықтың ізгі ниетімен ұштасып, біз деген бірегей ұғым, көгілдір көзін көнеден тартқан құдіретті белгі. Тек сенің егемендігіңді дүниеге паш етіп тұрар байрақ.

    Тудың түсі – көк. Көк түс – судың түсі. Су жоқ жер де өмір де жоқ. Егер су тартылып қалса, онда жерді жапқан жасыл шөп қурап кетіп, бүкіл дала бос мекенге айналар еді.
    Тудағы күн – ол да бекер бейнеленбеген. Күн - тіршіліктің қуат көзі. Ол жердегі барлық нәрсеге өмір сыйлап тұр, күннің шапағы тамшыға ұқсатып салынған. Күннің шапағы дәнге де ұқсайтын сияқты. Дән байлықты білдіреді. Дән болса, астық та көп, халық та тоқ.
    Нан болса ән де болады.


    6 слайд







    7 сла







    8 слайд







    Соңы







    - Балалар, Қазақстанныңболашағысендердіңқолдарыңда. Болашақ депутат та, премьер де, президент те сендерсіңдер. Қазақстанныңқарыштапдамуынаүлесқосатын да сендерсіңдер. Бүгінгітәрбиесағатынан не түйдіңдер?

    - Білімді, Патриот, Еңбексүйгіш, Ұлтын, тарихын, мәдениетінжетікбілетіназамат болу керек.


    Ой-толғаныс

    • 1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне нелер жатады?

    • 2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туында қандай түстер кездеседі?

    • 3. Қазақстан Республикасының Гимн неше рет ауысты?

    • 4. Мемлекеттік Елтаңбада кездесетін аспан денесі?

    • 5. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері қабылданған жыл?

    • 6. Мемлекеттік рәміздер күні?

    • 7. Мемлекеттік Туда бейнеленген, еркіндікті білдіретін құс?

    • 8. Мемлекеттік Елтаңбада бейнеленген жануар?

    • 9. Қазақстан Республикасының жаңа Гимн алғаш рет қандай жиында орындалды?

    • 10. МемлекеттікТудың авторы кім?


    9 слайд









    Пән:Тәрбие сабағы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: М. Шаханов

    Күні:25,10,2019ж Мұғалімнің аты-жөні:Спатаева Алима

    Сынып: 4 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы Менің қымбатты және сүйіктілерім

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу

    мақсаттары Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушыларды ынтымақ пен ұжымдыққа тәрбиелеу

    Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, Көптеген оқушылар: отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады.

    Жетістік критерийлері Отбасы құндылықтарын біледі.

    Тілдік мақсаттар Отбасы, бәйтерек , нақыл сөздер: 1. « Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық.» 2. « Бала - өмірдің жалғасы , отбасының жеміс берер гүлі »

    Құндылықтарды дарыту

    Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту

    Пәнаралық байланыстар Дүниетану, әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары Ноутбук, үнтаспа

    Бастапқы білім

    Отбасы мүшелері туралы, олардың арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру керек екені туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

    Сабақтың басы

    Уйымдастыру. Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сабақтың ортасы Құрметті балалар , біз бүгін керемет бір ғажайып әлемге саяхатқа бара-мыз. Қалай ойлайсыздар, ол қандай әлем болуы мүмкін? Ол бір өзі кіш-кентай ғана шағын мемлекет. Ол - мемлекеттің аты қалай аталуы мүмкін? Суретке қараңдаршы (отбасы). Топпен жұмыс Бұл мемлекет қандай болуы керек? Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйлас-тық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, ке-шіре түсіне білгенде отбасы мықты, берік болады. - Балалар, қалай ойлайсыздар,отбасы мықты, берік отбасын неге теңеуге болады. Алып құсқа ма, әлде алып бәйтерекке ме? - Дұрыс айтасыздар, менің ойымша да отбасын бәйтерекке теңесек, бала-ларды жапырақтарына теңейміз. Жапырақтар қайда бекиді? - Бұтақтарында. - Олай болса, бұтақтарын ата - анаға теңейміз. Бұтақтары қайдан тарайды? - Ағаштың діңінен. - Олай болса, олар ата - әжелеріміз. Алып бәйтерек ненің арқасында жақсы өсіп жайқалады. - Дұрыс, тамырының. -Қалай ойлайсыздар, егер ағаштың діңін ата - әжеле-рімізге теңесек, тамырын кімге теңейміз. - Ата - бабаларымызға . Міне, балалар , осылай үлкен отбасы қалыптасады. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Тәртіпті де, тәрбиелі ұрпақ - отбасы мен мектеп-тен алған үлгі - өнеге жиынтығының жемісі. 1. «Мынау кімнің отбасы?» ойыны (Балалар оз отбасыларының фото суреттерін тауып, таныстырады 2. Сергіту жаттығуы«Өз үйіңді тұрғыз!» Үлкен дөңгелек, шаршы, үшбұрыш пішіндерді дайындалып алынады. Балалар музыка ырғағымен билеп жүреді, музыка тоқтағанда мұғалім нұсқауымен «Өз үйіңді тұрғыз !» дегенде, балалар қолдарындағы пішіндермен өз үйлерін тауып жүгіреді. 3. «Ойлан, тап» тапсырмасын орындау -Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар. - Қатал көрінгенмен өте мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Түрлі-түсті қағаз,қалам, А3 парақ Оқушылардың отбасы фотосуреттері

    оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады. - Кім бұл? (ата) - Ал сендердің аталарың қандай? (балалардың жауаптары). - Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді. -Бұл кім? (әже) - Оны қалай білдіңдер? - Ал сендердің әжелерің не істей алады? (балалардың жауаптары, тәрбиеші толық жауап беруін талап етеді ) -Ол салмақты да, байсалды, барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады, демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып шығады. -Бұл кім? (әке) -Дұрыс. Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды, т.б.). - Ал сендердің әкелерің қандай? Толықтыру: (күшті, батыл, мықты,...) -Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды. Ол сен үшін ең қымбат адам? -Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы) -Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай мейірімді сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым). -Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары) - Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?-Аға, апке. - Сенің аға, апкең бар ма? (балалардың жауабы) - Саған апкешім , ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз? - Іні, қарындас Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың « Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туысқандарына деген сүйіспеншілікпен басталады »,- дегендей мемлекетіміздің іргетасын қалаушы - әр отбасы - жеке мемлекет. Әке алақаны мен ана жүрегінің жылуы бар сендер тәуелсіз еліміздің тірегі болатындарыңа сенемін. Бойларыңда от бар екен байқадым, Жүректерде шоқ бар екен байқадым Әрқашанда осы шоқты өшірмей, Жалындатып шарықтаңдар әрдайым! , деп әдемі әнмен аяқтасаам деймін Нутбуктан ән тыңдау

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау

    көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

    оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап

    отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған

    ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту т



    Күні

    20.02.2023

    Сынып жетекші:

    Алтынбекова

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Менің қымбатты және сүйіктілерім»


    Сабақтың мақсаты:

    Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады

    Құндылықтарды дарыту

    Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту

    Үлестірмелі материалдар

    мақал – мәтелдер жазылған плакаттар

    Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

    Презентация

    Дайындыққа арналған әдебиет

    Интернет материалдары


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары


    Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ басы


    Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар




    1 слайд





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Мақала Мектепке дейінгі балалар
    21.02.2023
    221
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алтынбекова Назгуль Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации