Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні |
30.01.2023 |
|
Сынып жетекші: |
Алтынбекова |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Рәміздерді құрметтейік |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға туған жерін, туған елін, халқын
ардақтап жүруді үйрету; |
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
мақал – мәтелдер жазылған плакаттар |
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
Ұйымдастыру кезеңі Сабақ басы |
Мұғалім:Даламның кеңдігіндей жүрегім бар,
Адам шыр етіп дүниеге келгенде, кіндік қаны
тамған жерін, туып – өскен жерін – Отан дейді. Әрбір адамда туған
жерге деген ыстық сезім, үлкен махаббат болады. Қандай қияға,
алысқа кетсе де сол сезімі сағынышқа ұласып, жүрегімен мәңгілік
жіпсіз байланыста болады. Адамзаттың парызы – туған Отанын
гүлдендіріп, сақтап ұрпақтан ұрпаққа жеткізу. Ата – бабаларымыз
ұрпағым осы жерде еркін өссін деп, келген жауға таптатпай,
босағадан аттатпай, Отаны үшін айқасып, қанын төккен. Сол үшін де
біз жерімізді қасиетті дейміз. |
Қазақстан Республикасының өз рәміздеі бар Иә, егеменді еліміз жер бетіндегі басқа мемлекеттермен терезесі тең өркениетті ел ретінде танылып 1992 жылдың 4-маусымында мемлекеттік рәміздерін белгіледі Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз «Рәміздерді құрметтейік» деп аталады. |
1 слайд
|
Ортасы |
Топқа бөлу: /суреттер арқылы/ 1-топ: «Ту» 2-топ: «Елтаңба»
|
ІІ. Мағынаны тану кезеңі /Әр топ өз тақырыптарын қорғайды/ ЕЛТАҢБА Жұлдызы жанған өршіл халықтың өзіне тән, басқаға ұқсамайтын дара болмысын бойына сіңірген бедер. Төбемізге көтеріп, төрімізге іліп, төсімізге қадап жүрер ұлттық нақышымыз.ҚР мемлекеттік елтаңбасының негізі – шаңырақ, мемлекеттің түп негізі – отбасының бе йнесі. Елтаңбадағы мүйіздің нышандық мәні: ол – айбын, айбат ақжолтайдың белгісі. Мемлекеттік елтаңбада қос бірдей ай мүйізді әпсаналық арғымақтар белгіленген. Олар киелі шаңырақты қос қапталынан орап, пәле – жаладан, қауіп – қатерден қызғыштай қорып тұрғандай әсер қалдырады. Отанымызға қалтқысыз қызмет ету идеясын білдіреді. Елтаңбада бес бұрышты жұлдыз бар. Ол тәуелсіз мемлекетіміздің құшағы бес құрлыққа бірдей айқара ашық, әлемдік өркениет көшіне өз болмысымызды сақтай отырып ілеспек ниетіміз бар деген ойға меңзейді. Жұлдыз – билік белгісі, бағытты айқындайтын жарық сәуле, асқақтық пен мәңгілікке құштарлық символы. Ту Күнді құшқан қыранмен қалықтап, тұтастық пен бірліктің, ынтымақ пен адалдықтың ізгі ниетімен ұштасып, біз деген бірегей ұғым, көгілдір көзін көнеден тартқан құдіретті белгі. Тек сенің егемендігіңді дүниеге паш етіп тұрар байрақ.
Тудың түсі – көк. Көк түс –
судың түсі. Су жоқ жер де өмір де жоқ. Егер су тартылып қалса, онда
жерді жапқан жасыл шөп қурап кетіп, бүкіл дала бос мекенге айналар
еді. |
6 слайд 7 сла 8 слайд |
Соңы |
- Балалар, Қазақстанныңболашағысендердіңқолдарыңда. Болашақ депутат та, премьер де, президент те сендерсіңдер. Қазақстанныңқарыштапдамуынаүлесқосатын да сендерсіңдер. Бүгінгітәрбиесағатынан не түйдіңдер? - Білімді, Патриот, Еңбексүйгіш, Ұлтын, тарихын, мәдениетінжетікбілетіназамат болу керек. |
Ой-толғаныс
|
9 слайд |
Пән:Тәрбие сабағы Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: М. Шаханов
Күні:25,10,2019ж Мұғалімнің аты-жөні:Спатаева Алима
Сынып: 4 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Менің қымбатты және сүйіктілерім
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушыларды ынтымақ пен ұжымдыққа тәрбиелеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, Көптеген оқушылар: отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады.
Жетістік критерийлері Отбасы құндылықтарын біледі.
Тілдік мақсаттар Отбасы, бәйтерек , нақыл сөздер: 1. « Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық.» 2. « Бала - өмірдің жалғасы , отбасының жеміс берер гүлі »
Құндылықтарды дарыту
Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, әдебиеттік оқу
АКТ қолдану дағдылары Ноутбук, үнтаспа
Бастапқы білім
Отбасы мүшелері туралы, олардың арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру керек екені туралы біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
Уйымдастыру. Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сабақтың ортасы Құрметті балалар , біз бүгін керемет бір ғажайып әлемге саяхатқа бара-мыз. Қалай ойлайсыздар, ол қандай әлем болуы мүмкін? Ол бір өзі кіш-кентай ғана шағын мемлекет. Ол - мемлекеттің аты қалай аталуы мүмкін? Суретке қараңдаршы (отбасы). Топпен жұмыс Бұл мемлекет қандай болуы керек? Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйлас-тық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, ке-шіре түсіне білгенде отбасы мықты, берік болады. - Балалар, қалай ойлайсыздар,отбасы мықты, берік отбасын неге теңеуге болады. Алып құсқа ма, әлде алып бәйтерекке ме? - Дұрыс айтасыздар, менің ойымша да отбасын бәйтерекке теңесек, бала-ларды жапырақтарына теңейміз. Жапырақтар қайда бекиді? - Бұтақтарында. - Олай болса, бұтақтарын ата - анаға теңейміз. Бұтақтары қайдан тарайды? - Ағаштың діңінен. - Олай болса, олар ата - әжелеріміз. Алып бәйтерек ненің арқасында жақсы өсіп жайқалады. - Дұрыс, тамырының. -Қалай ойлайсыздар, егер ағаштың діңін ата - әжеле-рімізге теңесек, тамырын кімге теңейміз. - Ата - бабаларымызға . Міне, балалар , осылай үлкен отбасы қалыптасады. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Тәртіпті де, тәрбиелі ұрпақ - отбасы мен мектеп-тен алған үлгі - өнеге жиынтығының жемісі. 1. «Мынау кімнің отбасы?» ойыны (Балалар оз отбасыларының фото суреттерін тауып, таныстырады 2. Сергіту жаттығуы«Өз үйіңді тұрғыз!» Үлкен дөңгелек, шаршы, үшбұрыш пішіндерді дайындалып алынады. Балалар музыка ырғағымен билеп жүреді, музыка тоқтағанда мұғалім нұсқауымен «Өз үйіңді тұрғыз !» дегенде, балалар қолдарындағы пішіндермен өз үйлерін тауып жүгіреді. 3. «Ойлан, тап» тапсырмасын орындау -Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар. - Қатал көрінгенмен өте мейірімді. Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Түрлі-түсті қағаз,қалам, А3 парақ Оқушылардың отбасы фотосуреттері
оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі. Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады. - Кім бұл? (ата) - Ал сендердің аталарың қандай? (балалардың жауаптары). - Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар, тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді. -Бұл кім? (әже) - Оны қалай білдіңдер? - Ал сендердің әжелерің не істей алады? (балалардың жауаптары, тәрбиеші толық жауап беруін талап етеді ) -Ол салмақты да, байсалды, барлық бос уақытын сендермен өткізеді, сендерді циркке апарады, демалыс кезінде барлық отбасын табиғатқа алып шығады. -Бұл кім? (әке) -Дұрыс. Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, футбол ойнайды, т.б.). - Ал сендердің әкелерің қандай? Толықтыру: (күшті, батыл, мықты,...) -Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды. Ол сен үшін ең қымбат адам? -Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы) -Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай мейірімді сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым). -Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары) - Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз?-Аға, апке. - Сенің аға, апкең бар ма? (балалардың жауабы) - Саған апкешім , ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз? - Іні, қарындас Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың соңы Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың « Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туысқандарына деген сүйіспеншілікпен басталады »,- дегендей мемлекетіміздің іргетасын қалаушы - әр отбасы - жеке мемлекет. Әке алақаны мен ана жүрегінің жылуы бар сендер тәуелсіз еліміздің тірегі болатындарыңа сенемін. Бойларыңда от бар екен байқадым, Жүректерде шоқ бар екен байқадым Әрқашанда осы шоқты өшірмей, Жалындатып шарықтаңдар әрдайым! , деп әдемі әнмен аяқтасаам деймін Нутбуктан ән тыңдау
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту т
Күні |
20.02.2023 |
|
Сынып жетекші: |
Алтынбекова |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
«Менің қымбатты және сүйіктілерім» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасды, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптасады, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғынады |
|
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға, өз отбасының тарихын білге, отбасы маңызды рөлге ие екенін айту |
|
Үлестірмелі материалдар |
мақал – мәтелдер жазылған плакаттар |
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
Ұйымдастыру кезеңі Сабақ басы |
Шаттық шеңбері: «Анамның жылы сөзі» деп аталады -Оқушылар өз анасының жылы сөздерін айтып шығады. Топқа бөлу 1: Ботақандар 2. Балапандар
|
|
1 слайд
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |