Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 мин | Ұйымдасытру кезеңі: Қолайлы психологиялық көңіл-күй қалыптастыру.
Топқа бөлу: | Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздер тілеу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Түстер атауларымен топқа бөлінеді. |
|
|
| 3 мин | Үй тапсырмасын сұрау. Өткен тақырыптан сұрақтар қою.1.Тоқудың қандай түрлері бар?2.Тоқу үшін қандай құралдар қажет?
| Қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын бекітеді. | Ауызша жарайсың деп мадақтау арқылы бағалау.
| Бағалау парақшасы |
Жаңа сабақтың таныстырылымы |
10 мин | «Мозайка» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу. | Қима қағаздарды құрастырып, сөздерді құрау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
| Ауызша жарайсың деп мадақтау арқылы бағалау.
| Бағалау парақшасы
|
|
| «Түйінді сөздер»
Мұғалім жаңа тақырыптың ішінен түйінді сөздерді әр топқа бөліп береді. «Камзол» «Кемеурін»
| Оқушылар топ болып бірігіп сол сөздердің анықтамасын, мағынасын ашып, басқа топтарға түсіндіреді.
|
|
|
Жаңа сабақты қолдану | 5 мин | «Кім жылдам» ойыны.Оқушыларға жылдам сұрақтар қою. | Интербелсенді тақтадан көрсетілген сұрақтарға жылдам жауап беру
| Өзін-өзі бағалау
| Бағалау парақшасы |
|
| Тақырыпқа байланысты ведиоролик көру |
Ведиоролик көру.
|
|
|
Прктикалық жұмыс | 10мин | Оқушыларға өлшем алып және оны кағазға түсіріп үйрету. | Мұғалімнің айтқанын тыңдап, бірге жұмыс жасау. |
| Сантиметрлік лента, бор, карандаш, канфа немесе А3. |
Жаңа сабақты қорытындылау
| 5 мин | Қорытындылау: «Фиш Боун» әдісі.Оқушыларға балықтың бейнесі бар қағаздар таратады. Тақырыптан не түсінгеніне байланысты суреттегі балықтың жоғарғы сүйектеріне сұрақ, астыңғы сүйектеріне жауап, басына тақырып, құйрығына қорытынды ой жазу керектігін түсіндіру
|
Фишбоун (балық сүйегі): басы – негізгі тақырыпты, жоғарғы сүйектері – тақырыптың негізгі сұрақтары, төменгі сүйектері – сұрақтарға жауап, құйрығы-қортынды ойды жазады. |
| |
| 2 мин | Рефлексия: «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.
| Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады. |
| Стикер |
| 2 мин | Бағалау:.
|
|
|
|
| 1 мин | Үйге тапсырма беру: |
|
|
|