Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қазақ жерінің даңқты хандары" 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Дүниетану Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқанова Л.А. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Атақты тұлғалар Қатысқандар саны: Мектеп:Шәріптоғай негізгі мектебі Қатыспағандар саны: Күні: Сынып: 3 |
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақ жерінің даңқты хандары |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Қазақстанның мемлекет болып құрылу жолындағы билер, батырлар, хандардың рөлін айтады. Көптеген оқушылар: Тарихи мысалдар негізінде хандардың кезеңдерін салыстырып, картадан қазақ хандығының жерлерін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Тарихи мысалдар негізінде хандардарға лайықтап рәміздер мен шумақтар құрастырады. |
Бағалау критерийлері |
|
Онуғло ғцуо((еререрирТілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту : Қазақстанның мемлекет болып құрылу жолындағы билер, батырлар, хандардың рөлін түсіндіреді. Пәнге тән лексика мен терминология: Хан, «Жеті жарғы», «Алтын ғасыр», «төре тұқымы» Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. «Хан» сөзін естігенде, көз алдарыңа не келеді? Хандар қандай міндеттер атқарды? Хандардың ең маңызды қандай ісін сен алдыңғы орынға шығарар едін? |
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышы – Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа беру. |
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу пәнінен ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары. |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Бастапқы білім |
Қазақ хандығының қалай және қай уақытта құрылғанын біледі. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 7мин |
I.Ұйымдастыру кезеңі. /1мин/ Сыныпта бірлескен оқу ортасы мен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеп, жақсы көңіл- күй тілейміз. ІІ. Үй жұмысын тексеру: /4 мин/ (Ж) «Шағын тест» әдісі. Оқушылардың Қазақ хандығының құрылғандығы жайлы білімдерін тексермек үшін мұғалім бір бет парақта шағын тестті орындауды ұсынады (орындалу уақыты – 5 минут):
1.Қазақ хандығы қашан
құрылды?
А) Шу мен Талас өзендерінің арасында; В) Еділ мен Жайықтың арасында; С) Сырдария өзенінің алқабында.
3.Қазақ хандығын қандай сұлтандар
құрды: 4.Жәнібек пен Керей қай ханнан бөлек шығып, ірге аударды: А) Жәңгір; В) Тақыр; С) Әбілқайыр. 5.Қазақ хандығы Қазақстанның қай бөлігінде құрылды: А) Батыс; В) Солтүстік; С) Оңтүстік шығыс (Жетісу). ҚБ: «Карусель» әдісі Оқушылар бір-біріннің жұмыстарын тексереді.
Жаңа тақырыпқа шығу тапсырмасы. /2мин/ Оқушыларды кір қыстырғышта ілінген мозайка жинау арқылы 3 топқа біріктіреміз.
Оқушылар сурет қиындыларын жинап, ол туралы өз ойын айтады, топтарға бірігеді. |
Қосымша1 Қосымша2 Қосымша3 1. 2. 3. |
||||||||
Сабақтыңортасы 28мин |
ІІІ. Сабақ мақсатын анықтау Бейнежазба көреді. Бейнежазба бойынша бағыттаушы сұрақтар қойылады. Тақырып ашу. -Балалар, бейнежазба не туралы? -Қай хандардың есімдері аталды? -Хандар немен айналысты деп ойласындар? - Сонда бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсындар? Сабақ мақсаты ұсынылады:
/5 мин/ Дәптермен жұмыс: Сөздік /2мин/ Хан, «Жеті жарғы», «Алтын ғасыр», «төре тұқымы» Тындалымнан кейін тапсырма. (Т) 1-тапсырма: «Шындық- жалған» әдісімен бейнежазбада көрсетілген ақпаратты қаншалықты түсінгенін анықтау. 1 топ: -Қасым хан қазақтардың Жайықтан Алатауға дейінгі ежелгі жерлерін біріктіріп, билік жүргізді.(жалған) - Жәңгір хан Орбұлақ шайқасында 600 жауынгермен және жалаңтөс батырдың әскерлерінің көмегімен өзінен күші басым жаудың 50 мың қолын жеңді.(шындық) - «Жеті жарғы» заңдар жинағын Шыңғыс хан құрастырды. (жалған) 2 топ: -Тәуке ханның билігін қазақ тарихындағы «алтын ғасыр» деп атайды. (шындық) - Қасым хан орыс жерінің іргесін бекітті. (жалған) - Жәңгір хан – өз Отанын қорғаған батыр. (шындық) 3 топ: -Жәңгір хан батыстан шапқыншылық жасаған жоңгарларға қарсы ерлікпен соғысып, жеңіске жетеді. (жалған) - Тәуке хан Орбұлақ шайқасында жеңіске жетті. (жалған) -Қасым хан –қазақ жерінің іргесін бекітті. (шындық) ҚБ: «Ауызша мадақтау» (Жақсы, Тамаша, Талпын) Бағалау критерийлері :
3.(Т) «Картамен жұмыс» тапсырмасы Оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа карталар таратылады. Оқушылар топта Керей мен Жәнібек хандар және Қасым хан заманындағы қазақ жерлерін көрсетіп, қорытынды жасауы қажет. Өзін-өзі бағалау мұғалімнің дұрыс нұсқасымен салыстыру арқылы жүзеге асырылады.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Бағалау критерийлері:
4.(Ж) Тапсырма. «Сәйкестендіру кестесі» әдісі /5мин/
Жауаптары:_ 1___________2____________3__________ Дескриптор:
ҚБ: «Досынды бағала» әдісі . Мұғалімнің дұрыс нұсқасымен салыстыру арқылы жүзеге асады. Бағалау критерийлері :
5.(Ж) «Сенің таңдауың» тапсырмасы Оқушыларға екі тапсырманың біреуін таңдау ұсынылады: Қасым, Жәңгір және Тәуке хандарының билік жүргізу кезеңдеріне лайықты сурет не таңба түріндегі рәмізді ойлап табу керек.
ҚБ: «Айлар» әдісі Толық ай- тапсырма толық орыналды . Жарты ай -тапсырма жартылай орындалды . Жаңа туған ай-тапсырма толық орындалмаған.. Бағалау критерийлері :
|
Бейнежазба сілтеме
Дәптер
оқулық
Қосымша 4
Оқулық
Айлар суреті |
||||||||
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Рефлексия: «Нысана»
Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды…» Қызыл түстң шеңбер «маған бәрі түсінікті болды…» Көк түсті шеңбер « маған көмек қажет…»
Үй жұмысы: /1мин/ Сөйлемді жалғастырып аяқтайды: «Мен өз ата-бабамды мақтан тұтамын, себебі ....»
|
Нысана парақтары |
||||||||
Саралау– оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы |
||||||||
Сыныптағы саралау жұмысының
келесі тәсілдерді қолдандым:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |