Материалдар / Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ Орда - Алтын Орданың шығысындағы протоқазақтық ұлыс, кейіннен тәуелсіз мемлекет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2020
691
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.3A XIII – XV ғғ. ІҚазақстан.

Мектеп:

Күні:04.02.2020

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

  • XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.

  • Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің билік жүйесінің ерекшеліктерін анықтау

  • Тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын талдау.

Сабақ мақсаттары

-Ақ Орда мемлекетінің пайда болуын біледі;

-саяси картаны қолданып мемлекеттің аумағын мен астанасын көрсетеді;

-Ақ Орданың билік жүйесі мен қоғамдық құрылымын анықтайды;

-Ақ Орда хандарының саясатын талдайды;

-Ақ Орданың ыдырау себептерін түсінеді.



Бағалау критерийлері

  • Ақ Орданың пайда болуына байланысты екі нақты сұраққа жауап береді;

  • Саяси картада Ақ Орда мемлекетінің территориясын көрсете алады.

  • Сызба арқылы Ақ Орданың билік жүйесі мен қоғамдық құрылымын талдайды;

  • Ақ Орданың кемінде үш ханының саясатына баға береді;

  • Ақ Орда мемлекетінің ыдырауының кемінде екі себебін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Орда, хан, сұлтан, уәзір, империя, жасақ.

Құндылықтардыдарыту




- патриотизм

- батылдылық

- көшбасшылық

- төзімділік

- бостандық

Пәнаралықбайланыстар

География, Дүниежүзітарихы

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларындамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта)

Бастапқы білім

Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы































Сергіту сәті



























Сабақтың

ортасы






































Сәлемдесу,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу: оқушыларды төрт топқа бөлеміз.

1 топ-Жошы, 2 топ-Шағатай, 3 топ-Үгедей, 4 топ-Төле.

Үй тапсырмасы: «Сұрақ жауап» әдісі арқылы әр топтан 5 сұрақтан қойып үй тапсырмасын сұрау.



Жошы тобы

1)Шыңғыс хан қай жылы дүниеге келді ?

2)Алтын Ордада исламды мемлекеттік дін деп жарияланған хан ?

3)Беклербек сөзі қандай мағына білдіреді ?

4)Алтын Орда мемлекетінің алғашқы астанасы қалай аталған ?

5)Шыңғыс ханның құрастырған заңының аты қалай ?


Шағатай тобы

1)Шыңғыс хан қай жылы бүкіл моңғол мемлекетінің әміршісі деп жарияланды ?

2)Диуан дегеніміз не ?

3)Қай жылы Шыңғыс хан толықтай Қазақстанды жаулап алды ?

4)Батысқа жорық қай жылдары болды ?

5) Алтын Орда мемлекетінің қай мемлекеттермен дипломатиялық қарым-қатынастары жақсы болған ?


Үгедей тобы

1)Отырар апаты қай жылы болды ?

2)Алтын Орда мемлекетінің қай ханы ислам дінің қабылдады ?

3)Түмен дегеніміз не ?

4)Тоқтамыс хан қай жылы Мәскеу қаласын өртеді ?

5)Қай жылы Жошы хан қайтыс болды ?


Төле тобы

1)Әмір Темір Алтын Орда мемлекетіне қай жылдары шабуылдады ?

2)Қай жылы Тоқтамыс хан қайтыс болды ?

3)Уәзір дегеніміз не ?

4)Отырар қаласы моңғолдарға берілмей, қанша ай шыдады ?

5)Басқақ дегеніміз не ?


Deve cüze  ойыны


1-тапсырма

Алдын ала бейнефильмді көріп, содан соң аналитикалық жұмыс орындайды.


1. Кинофильм түрі:

2. Не сезіндің?

2. Не естідің?

3. Не көрдің?

4. Бейнебаян арқылы тақырыпты болжап көріңіз.



2-тапсырма

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Төрт топқа мәтіндер беріледі. «Постер» арқылы жаңа тақырыпты түсіндіреді.

1 топ- «Ақ Орданың құрылуы мен оның жер аумағы» зерттеу

(Қосымша 1)


  • Ақ Орда мемлекетінің құрылуы себептері қандай ?

  • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын көрсетіңіз.

  • Мемлекеттің құрылуындағы негізгі даталардан хронология құрастырыңыздар



2-топ «Ақ Орда мемлекетінің қоғамдық құрылысы» зерттеу

(Қосымша 2)






  • Ақ Орда мемлекетінің көшпелі және отырықшы мәдениеті туралы сипаттаңыздар;

  • Ақ Орда мемлекеттің басқару жүйесі және жер иеліктері кімдерге берілді түсіндіріңіздер;


3- «Ақ Орда хандарының саясаты» зерттеу (Қосымша 3)


  • Ақ Орда мемлекетінің негізін қалаған кім ?

  • Қай хан тұсында Ақ Орда өзінің дербестігін алды ?

  • Ақ Орда мемлекетінің жүргізген сыртқы саясаты сипаттаңыздар;



4-«Ақ Орданың ыдырауы» зерттеу (Қосымша 4)


  • Ақ Орда мемлекетінің соңғы ханы кім болды ?

  • Ақ Орда мемлекетін қай мемлекет құлатты ?


Дескриптор:


  • Ақ Орда мемлекетінің құрылуы себептерін анықтайды.

  • Мемлекеттің алғашқы аумақтық территориясын көрсетіңіз.

  • Қай хан тұсында Ақ Орда өзінің дербестігін алғанын анықтайды

  • Ақ Орда мемлекетінің көшпелі және отырықшы мәдениеті туралы анықтайды;

  • Ақ Орда мемлекетін қай мемлекет құлатқаның анықтайды;



Жеке жұмыс:


Zip grade арқылы тест тапсырмаларын оқушыларға таратып Ақ орда тақырыбы бойынша оқушылардың жаңа тақырыпты қалай түсінгендерін тексеру.


























Презентация






























Видео https://www.youtube.com/watch?v=8rY0jtLhLV0&t=34s






Презентация




























А3 қағаз

маркер, суреттер,































Оқулық



Сабақтың соңы



Кері байланыс:

Мен бәрін түсіндім, қалғандарына көмектесе аламын.......................

Бірін түсіндім......................

Ештене түсінген жоқпын.......................

Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына қаншалықты жеткенін айтады.



Үй тапсырмасы:Венн диаграммасын жасап, Ақ Ордамен Алтын Орданың сыртқы саясатын салыстырады. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады.



Стикер



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы









Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

  1. XІІІ-XҮ ғасырларда Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің саяси үдерістерін анықтады.

  2. Оқушылар берілген деректерден барынша ақпарат алып, оны талдап, қорытынды шығарды

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

  1. оқушылардыңбелсенділігі

  2. материалдардыңсапалылығы

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Жұптықжәнетоптықжұмыстароқушылардыңбірлесіпжұмысжасау (бірінбірітыңдау, өзпікірінбілдіру, дәлелдеркелтіру) дағдыларынжетілдіругеәсерінтигізді.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!