Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3A XIII – XV ғғ. Қазақстан

Мектеп: Шымкент қ. ФМН НЗМ

Күні: 07.02.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жамелов Баглан Алтаевич

Сынып: 7 Е

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуында Ақ Орданың орны қандай?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру

Сабақ мақсаттары

  • XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

  • тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын талдау

Кәсіби даму мақсаты

Мәтін арқылы оқушылардың академиялық тілде сөйлеу дағдысын дамыту

Бағалау критерийлері

-XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтайды.

-тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғғ. құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын талдайды.

Тілдік мақсаттар


саяхатшылар ретінде өздерінің саяхаты туралы сценарий жазады (жазылым дағдысы).

Құндылықтарды дарыту


- өз елі үшін мақтаныш

- ұлттық сана-сезім

Жаһандық азаматтық

Өткен кезеңдерге құрмет, төзімділік

Пәнаралық байланыстар

география

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта)

Бастапқы білім

Түркі тілдес халықтар болғанын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру; 10 минут

Сәлемдесу, жақсы атмосфералық ахуал орнату.



Алтын Орда тақырыбына лото ойыны бойынша шолу жасату

карточкалар

Сабақтың ортасы

25 минут













20 минут





20 минут


Ж/Т Келесі сөйлемдер қай тұлғаға сәйкес келеді?

- «Ақ Орданың тәуелсіздігіне мен алғаш қол жеткіздім!».

- «Біз мемлекетімізді нығайту үшін ислам дінін нығайттық».

- «Әмір Темір болмағанда, Мәскеу біздің астанамыз болар еді...».

- «Мен әлемді жаулап алмағанда, олар бізге қылыш көтерер еді».

Оқушылар осы цитаталардың қандай ханға байланыстылығын анықтауға тапсырма беремін

«Маңызды оқиғалар мен тұлғалар» тапсырмасы бойынша Ұрыс хан, Өзбек пен Ерзен, Тоқтамыс, Әмір Темір тұлғалары мен олармен байланысты негізгі оқиғалар ұсынылады. Оқушылардың міндеті – бұл оқиғалардың өзара байланысын табу, көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдап, себеп-салдарларын анықтау.


Т Топтардың нөмірленген жұмыстарын сағат тілімен белгілі уақыттан кейін келесі топтарға береді, топтар толықтырулары мен түзетулерін өзге сиямен көрсетіп, белгілейді. Соңында әр топ жұмыс нәтижелері бойынша постер жасайды.


Т Ақ Орданың әлеуметтік құрылымын анықтап, оны Алтын Орданың әлеуметтік құрылымымен Венн диаграммасын пайдалана отырып салыстырады. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіреді.

Қарахан мемлекетінің картасы.

http://commons.

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010


Сборник материалов относящихся к истории Золотой Орды /Извлечения из персидских сочинений, собранные В.Г.Тизенгаузеном и обработанные А.А.Ромаскевичем и С.Л.Волиным. - Т.II. – М.-Л., 1941.



Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс; «үш минуттық эссе»

Бағалау


Үйге тапсырма; Ақ Орда хандарын ретімен жазып келу.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі