|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ отбасындағы гендерлік ерекшеліктер |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді; көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлейді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Жалғыздық мен үшін ол ... Оқу мен үшін ол... Үй жұмысын тексеру «Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы пысықтайды, сұрақ қояды. |
«Шапалақ» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Мінез- құлық- характер Қалыптасады-формируется Қасиеттер-свойства, качества Айтылым тапсырма Жеке жұмыс Ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жанына келіп, пікір алмасамын. Ең бірінші болған оқушы, жазған жауабын дауыстап оқиды. Айтылым тапсырма Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» Ж. Оқылым мазмұны бойынша берілген бес сұрақтың жауабын кестегежазады. 1.Тақырыпта не мәселе көтеріледі? тапсырма Айтылым Топтық жұмыс Айтылым тапсырма Жеке жұмыс тапсырма Жазылым Айтылым Тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым Айтылым тапсырма 8-тапсырма Жазылым 10- тапсырма Айтылым 11-тапсырма Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Өнеге-пример, образец Шебер-мастер, умелец Тақпақ-стихи Тілеу-пожелать Ынтығу-жаждать Өсиет-завещание Қисса-былина,эпос Айтылым Ойтүрткі Суретпен жұмыс
*Жалпы қазақ отбасындағы гендерлік саясат қандай болған? Ал, қазір ше, өзгеріс бар ма? «Отбасының басшы- ер азамат» деген түсінікке көзқарасың қандай? Мәтін мазмұны бойынша бір- біріңізге сұрақтар қойыңыздар. Айтылым Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрыңыздар.Сол жоспарға сүйеніп мәтін мазмұнын әңгімелеңіз. Ізденімпаздық жұмыс.. Қосымша ақпарат көздерін пайдаланыңыздар. Айтылым Мәтіндегі тақырыпқа қатысты берілген пікірге өз ойларыңызды «Балық қаңқасы» арқылы білдіріңіздер.
Жазылым Мәтін мазмұны бойынша күрделі жоспар құр. Айтылым «Аквариум» кестесі .Диалог құрыңыздар. Жазылым Менталды карта
Жазылым «Дербес пікір» жазу тәсілін пайдаланып, өз ойыңызды білдіріңіз.
Айтылым «Кинеметафора» әдісі. Жазылым Сабақты талдау кестесін толтыр. *Сабақтың негізгі идеясы Қандай қиындықтар болды |
«Бас бармақ» Дескриптор
-Сұхбаттасады «Бағдаршам» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7, 9-тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен сабақтан қандай әсер алдым? Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек? |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ отбасындағы гендерлік ерекшеліктер
Қазақ отбасындағы гендерлік ерекшеліктер
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақ отбасындағы гендерлік ерекшеліктер |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.1.3.1 оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында және мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегісөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді; көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлейді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Жалғыздық мен үшін ол ... Оқу мен үшін ол... Үй жұмысын тексеру «Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы пысықтайды, сұрақ қояды. |
«Шапалақ» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Мінез- құлық- характер Қалыптасады-формируется Қасиеттер-свойства, качества Айтылым тапсырма Жеке жұмыс Ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жанына келіп, пікір алмасамын. Ең бірінші болған оқушы, жазған жауабын дауыстап оқиды. Айтылым тапсырма Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» Ж. Оқылым мазмұны бойынша берілген бес сұрақтың жауабын кестегежазады. 1.Тақырыпта не мәселе көтеріледі? тапсырма Айтылым Топтық жұмыс Айтылым тапсырма Жеке жұмыс тапсырма Жазылым Айтылым Тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым Айтылым тапсырма 8-тапсырма Жазылым 10- тапсырма Айтылым 11-тапсырма Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Өнеге-пример, образец Шебер-мастер, умелец Тақпақ-стихи Тілеу-пожелать Ынтығу-жаждать Өсиет-завещание Қисса-былина,эпос Айтылым Ойтүрткі Суретпен жұмыс
*Жалпы қазақ отбасындағы гендерлік саясат қандай болған? Ал, қазір ше, өзгеріс бар ма? «Отбасының басшы- ер азамат» деген түсінікке көзқарасың қандай? Мәтін мазмұны бойынша бір- біріңізге сұрақтар қойыңыздар. Айтылым Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрыңыздар.Сол жоспарға сүйеніп мәтін мазмұнын әңгімелеңіз. Ізденімпаздық жұмыс.. Қосымша ақпарат көздерін пайдаланыңыздар. Айтылым Мәтіндегі тақырыпқа қатысты берілген пікірге өз ойларыңызды «Балық қаңқасы» арқылы білдіріңіздер.
Жазылым Мәтін мазмұны бойынша күрделі жоспар құр. Айтылым «Аквариум» кестесі .Диалог құрыңыздар. Жазылым Менталды карта
Жазылым «Дербес пікір» жазу тәсілін пайдаланып, өз ойыңызды білдіріңіз.
Айтылым «Кинеметафора» әдісі. Жазылым Сабақты талдау кестесін толтыр. *Сабақтың негізгі идеясы Қандай қиындықтар болды |
«Бас бармақ» Дескриптор
-Сұхбаттасады «Бағдаршам» Дескриптор 5 балл -Мәтін жазады -Топтастырады. «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Өзін- өзі бағалау» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 7, 9-тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен сабақтан қандай әсер алдым? Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек? |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз
Айтылым















