Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Қазақ саяхатшысы-Шоқан Уалиханов
Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Ақпан 2019
827
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ тілі | Мектеп : № 5А.Байтұрсынов жом | ||
Күні: 16. 05.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н | ||
Сынып: 5 | Тақырыбы: Қазақ саяхатшысы-Шоқан Уалиханов | ||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтау. | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап қолдана алады. | |||
Кейбір оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді. | |||
Бағалау критерийі | 1. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. 2. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,қолдана алады. 3. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,дәлелдейді. | ||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жіктік жалғау т.б | |||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар-қай елдерге барған ұнайды? 2.Қайда саяхаттауды ұнатасыңдар? | |||
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: саяхат,жорық,демалыс т.б | |||
Құндылықтарға баулу. | Оқушыларды ,іздемпаздыққа,әдептілікке,еңбекқорлыққа,кішіпейілділікке тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Әдебиет,бейнелеу өнері. | ||
Алдыңғы тақырып | Мен аспан әлеміне барсам... | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Ширату жаттығуы. Жүректен жүрекке 1,2,3 саны арқылы топқа бөлемін. « Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың назарын аудару және өткен сабақты сұрақтар арқылы бекіту. | қағаз,қалам | ||
10 минут | |||
Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. | Дискрипторлар | ||
Мәтінді оқи алады. | |||
Сұрақтар құрастыра алады. Мағынасын аша алады. | |||
12 минут | «Тақтамен жұмыс» 4-тапсырма:Жазғы демалысты жоспарлап,ауылдағы ата –әжеңе хат жаз. | ||
Бағалау критерийлері. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап, қолдана алады. | Дискрипторлар | ||
Хат жаза алады. | |||
8 минут | Тапсырма:5 «Жазғы саяхат» сөзіне өлең немесе сөзжұмбақ жаз. | Сурет , А4 формат | |
Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді. | Дискрипторлар | ||
1 Тапсырманы жаза алады. | |||
2 минут | Бағалау. Үй тапсырмасы: №6 Ізденімдік тапсырмадағы мәліметтерді пайдаланып,Шоқанның портретін суреттеп жазыңдар. | Бағдаршам арқылыОқулық | |
Қосымша ақпарат | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз. | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс | |
Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау. | АКТ,стикерӘдебиет,өзін-өзі тану | ||
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? | |||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)