Материалдар / Қазақ саяхатшысы-Шоқан Уалиханов
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ саяхатшысы-Шоқан Уалиханов

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
827
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ тіліМектеп : № 5А.Байтұрсынов жом
Күні: 16. 05.2018жМұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Н
Сынып: 5Тақырыбы: Қазақ саяхатшысы-Шоқан Уалиханов
Сабаққа негізделген оқу мақсатыТ/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтау.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап қолдана алады.


Кейбір оқушылар Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді.
Бағалау критерийі1. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады. 2. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,қолдана алады. 3. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап,дәлелдейді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жіктік жалғау т.б


Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар-қай елдерге барған ұнайды? 2.Қайда саяхаттауды ұнатасыңдар?


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: саяхат,жорық,демалыс т.б
Құндылықтарға баулу. Оқушыларды ,іздемпаздыққа,әдептілікке,еңбекқорлыққа,кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӘдебиет,бейнелеу өнері.
Алдыңғы тақырыпМен аспан әлеміне барсам...
Жоспар

Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Ширату жаттығуы. Жүректен жүрекке 1,2,3 саны арқылы топқа бөлемін. « Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың назарын аудару және өткен сабақты сұрақтар арқылы бекіту.қағаз,қалам
10 минут
  • Тапсырма
  • 1.Мәтінді түсініп оқы. 2.Сұрақтар құрастыр. 3.Сөздердің мағынасын аш.


    Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтай алады.

    Дискрипторлар


    Мәтінді оқи алады.



    Сұрақтар құрастыра алады. Мағынасын аша алады.

    12 минут«Тақтамен жұмыс» 4-тапсырма:Жазғы демалысты жоспарлап,ауылдағы ата –әжеңе хат жаз.

    Бағалау критерийлері. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап, қолдана алады. Дискрипторлар


    Хат жаза алады.



    8 минутТапсырма:5 «Жазғы саяхат» сөзіне өлең немесе сөзжұмбақ жаз.Сурет , А4 формат

    Бағалау критерийлері . Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар, түрлі иллюстрациялар арқылы негізгі ойды анықтап дәлелдейді.Дискрипторлар


    1 Тапсырманы жаза алады.



    2 минутБағалау. Үй тапсырмасы: №6 Ізденімдік тапсырмадағы мәліметтерді пайдаланып,Шоқанның портретін суреттеп жазыңдар.Бағдаршам арқылыОқулық
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз.Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс



    Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау.АКТ,стикерӘдебиет,өзін-өзі тану
    Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
    Тексерілді:16.05.2018ж
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!