Сценарий : Қазақ халқының тарихында
терең із қалдырған тұлға
Көрініс
Молда
: ай , ти, ай үстінде бір ноқат
(балалар ,әр сөзді қайталап отырады) ай жарайсыңдар
балалар
(осы кезде Ыбырай
кіреді)
Ыбырый
: молдеке
Молда: О Ыбырай ,кел ,кір
қалайсын?
Ыбырай: Амансызба
Молдеке,жақсымыз
Молда: ммм Ыбырай айтағой не
мәселемен келдін? Сөйле
Ыбырай: Молдеке сізге деген бір
бұйымтайым бар еді.
Молда: айтып
көр,тыңдайын
Ыбырай
: мен ел аралап, қоғамнан және әр түрлі
қоғамдық уездерден, облыстық болыстардан,және сіздерден көмек
сұраудамын. Бәріміз бірігіп мектеп ашылуына әрекет жазайық.сіз
болып ,біз болып қалай ойлайсыз?
Молда: Түсінгенім бойынша сен әлгі орысша білім
алып келіп,мына менің балаларыма да сол білімінді үйретіп,ертен
бұларды сол орыс әскеріне қосып жібермексін ғой. Оның бола қоймас
Ыбырай жан
Ыбырай :
шын мәнінде мен надандыққа, діншілдікке, ескі
салтқа ислам дінін өз мақсаттарына пайдаланған патшалық идеологияға
қарсымын. Біздің басты мақсатымыз балалардың білім алуы. «Бізге ең
ауыр, жауапты кезең кез келіп отыр: бұл кезеңде біз бәрін жаңадан
бастап жасауымыз керек, осы жаңалықтың бәрін қараңғы халықтың
арасына енгізіп, күшіміздің келгенінше, біліміздің жеткенінше,
олардың көзін ашуымыз керек.
Молда:
«Бәріміздің
илеп отырғанымыз бір терінің
пұшпағы» Өзім оқытамын,мен де ,сенде молдадан білім
алдық.ешкімнен кем емеспіз.
Ыбырай:
Жарайды молдеке,уақыт бөлгенінізге
Рақмет,
Молда
: йа,йа бар.( күбірлеп мұныннан түк
шыпақпайды) Ал,балалар бүгінге сабақ осы . жиналамыз . Ертең
сабаққа қалмай ,кешікпей келеміз. Кешіксендер тура дүре
соғам
Балалар: сау болыныз жарайды
жақсы
( Ыбырай қолында кітабы,оқып отырады. Кенет
шұбырласып ауыл адамдары кіріп келеді
амандасып)
Саламатсызба
,Амансызба,
Ыбырай :
мен балалардың болашағы жарқын,сауатты болса
деймін.Өзге елдің білімінен өзіне керегін алса оның несі артық
айтыныздаршы.Бала жан жақты дамыса кімге зиян аа? Мектеп тек білім
беретін орталық емес.ОЛ ұрпаққа тәрбие беретін,азамат
қалыптастыратын,ұлттық сана сезімін оятатын орталық. Бәріміз бір
ауыздан балалардың дамуына әрекет жасайық.жұмыла көтерген жүк жеңіл
емеспа . Сіздерден қолдау күтемін
Халық :
сөзінің жаны
бар
Йа йа
(бір-біріне сыбырлап
,оқытасынба?оқытайық.бересінбе?берейік қарай
бастайды)
Үлкен кісі:
Осы ауылдың ақсақалы ретінде ойымды айтайын
.Бала жеке басы толық және үйлесімді болуы үшін. Оның жан-жақты
дамығаны жөн. Біздің ертеніміз осы ұрпақтын
қолында. Ыбырай мен сені қолдаймын.мен үшін балалардың
білім алғаны маңызды.оқысын балалар .мен батамды
бердім.
Ер адам :
Ақсақал айтса жөн ақ . мен де өз келісімімді
бердім.
Ыбырай :
мен сіздерге сенгенмін. Алғысым
шексіз,қолдауларынызды ұмытпаспын.
Ақсақал:
бұл мәселе қаралып болса ,онда біз жүрейік.Ал
Ыбырайжан ісіне сәттілік. Ісіне
кіріс
Ыбырай :
Балаларға
қарап
Балалар (есті 7-9 аралықта) Ыбырайға қарай
жақындай бастайды.орындарына отырып ұстаздарына күлімдеп
қарайды.Ыбырай балаларға бір бір қаламмен парақ береді.балалар
бір-біріне қарап өте қатты
разы.
Ыбырай:
Мына А әріпі Алма,Айша .ал,мынау Болат,балға.
Г әрпі гүл,Гүлсара .енді тағы Г әріпін жазамызда міне былай ,
ортасын белбеумен байласақ Ғ
болады.
Арада ер адам баласымен кіріп
келеді
Ер
адам: Саламатсызба Ыбырай ұстаз.мен баламды сізге
оқытуға алып келдім.өзі жарқын,ашық,көркем міңезді бала.Мен сізден
сұрарым осы баланы оқытсаныз. Баламның сіз сияқты болғаның
қалаймын.
Ыбырай
:біздің есігіміз әр балаға ашық,келсін
,оқысын.білім алғаны бізге қуанышқой .келегой отыр,мынау енді сенің
сыныбын
Музыка Ыбырай
дауысы:
Бір Аллага сыйынып, Істің болар қайыры Кел,
балалар, оқылық,
Кел, балалар, оқылық, Бастасаңыз Аллалап,
Оқығанды көңілге
Оқығанды көңілге Оқымаған жүреді Ықыласпен
тоқылық!
Ықыласпен тоқылық! Қараңғыны
қармалап.