Қазақ тілі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайталау сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі 47-сабақ

Бөлім:

Мәдени мұра

Мұғалімнің аты-жөні

Хайруллина Римма Бакытовна

Күні:

27.12.2022

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

4.1.3.1 сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

Сабақтың мақсаты


  • аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға береді;

  • белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру

5 мин









Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен жүреді.

«Серпілген сауалдар» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.

-Өткен сабақта не туралы білдік?

- Сөйлемнің бірыңғай мүшесін қалай анықтаймыз?

- Бірыңғай мүшесі бар сөйлем құраңдар.

-Абай туралы не білесіңдер?

-Абайдың шығармаларын атаңдар.

-Абайдың бір өлеңін мәнерлеп оқыңдар.

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда үйренген білім көрсеткішін анықтайтын тапсырма орындайтын боламыз.

Шеңберде гүл сыйлап, бір-біріне тілек айтады.



Сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.





«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.


Гүл суреттері


доп

Жаңа білім

15 мин
































2 мин


20 мин


Жаңа сабақ

(Т) 1-тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі.

1-жаттығу.

Монологті мұқият тыңдаңдар.

Сұрақтарға жауап беріңдер.

-Автор не тыңдады?

-Домбырашы болу үшін не істеді?

-Қалай ойлайсыңдар, ол домбырашылық өнерді таңдады а? Таңдамаса неліктен таңдамады?

-Ойларыңды дәлелдеу үшін керек сөз тіркесін таңдаңдар.

  • Талапты болу керек

  • Жаттығу керек

Ойыңды дәлелдеп жазыңдар. Парталасыңа оқып беріңдер, оның жұмысы жайлы пікір білдіріңдер. Қате кездесті ме? Оны қалай түзеуге болады?

2-жаттығу.

Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жазыңдар.

Автор домбыраны шертуге талпынған. Домбыра шерту авторға дарымады.

3-жаттығу.

Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға сәйкес бірыңғай сөздері бар сөйлемді тауып жазыңдар.

Менің түсіме домбыра да, шелпек те кірмеді.


Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.


(Д) 2-тапсырма – БЖБ.


Тапсырма орындайды.
































Билеп сергиді.


Тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- Монологті тыңдап, сұрақтарға жауап береді-2балл;

- Ойын дәлелдеп жазады, жұпта талқылап, қатені түзетеді-2балл.













Өлеңді қатесіз көшіріп жазады, тыныс белгісін қояды-2балл.

Өлеңдегі сұраққа жауап береді-2балл.

Сызбаға сәйкес бірыңғай сөздері бар сөйлемді тауып жазады-2балл.





Қазақ тілі

4 сынып оқулығы

1-бөлім




















Қорытынды

3 мин


Кері байланыс - «Шеринг» әдісі.

  • Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы: 4-жаттығу.

Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.





Күнделікке тапсырма жазып алады.

ҚБ қойылады.

Интербел-сенді тақта












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.02.2023
326
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі