Материалдар / Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайталау сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2023
245
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 47-сабақ

Бөлім:

Мәдени мұра

Мұғалімнің аты-жөні

Хайруллина Римма Бакытовна

Күні:

27.12.2022

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

4.1.3.1 сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

Сабақтың мақсаты


  • аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға береді;

  • белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру

5 мин









Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен жүреді.

«Серпілген сауалдар» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.

-Өткен сабақта не туралы білдік?

- Сөйлемнің бірыңғай мүшесін қалай анықтаймыз?

- Бірыңғай мүшесі бар сөйлем құраңдар.

-Абай туралы не білесіңдер?

-Абайдың шығармаларын атаңдар.

-Абайдың бір өлеңін мәнерлеп оқыңдар.

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда үйренген білім көрсеткішін анықтайтын тапсырма орындайтын боламыз.

Шеңберде гүл сыйлап, бір-біріне тілек айтады.



Сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.





«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.


Гүл суреттері


доп

Жаңа білім

15 мин
































2 мин


20 мин


Жаңа сабақ

(Т) 1-тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі.

1-жаттығу.

Монологті мұқият тыңдаңдар.

Сұрақтарға жауап беріңдер.

-Автор не тыңдады?

-Домбырашы болу үшін не істеді?

-Қалай ойлайсыңдар, ол домбырашылық өнерді таңдады а? Таңдамаса неліктен таңдамады?

-Ойларыңды дәлелдеу үшін керек сөз тіркесін таңдаңдар.

  • Талапты болу керек

  • Жаттығу керек

Ойыңды дәлелдеп жазыңдар. Парталасыңа оқып беріңдер, оның жұмысы жайлы пікір білдіріңдер. Қате кездесті ме? Оны қалай түзеуге болады?

2-жаттығу.

Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жазыңдар.

Автор домбыраны шертуге талпынған. Домбыра шерту авторға дарымады.

3-жаттығу.

Жоғарыдағы мәтіннен сызбаға сәйкес бірыңғай сөздері бар сөйлемді тауып жазыңдар.

Менің түсіме домбыра да, шелпек те кірмеді.


Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.


(Д) 2-тапсырма – БЖБ.


Тапсырма орындайды.
































Билеп сергиді.


Тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- Монологті тыңдап, сұрақтарға жауап береді-2балл;

- Ойын дәлелдеп жазады, жұпта талқылап, қатені түзетеді-2балл.













Өлеңді қатесіз көшіріп жазады, тыныс белгісін қояды-2балл.

Өлеңдегі сұраққа жауап береді-2балл.

Сызбаға сәйкес бірыңғай сөздері бар сөйлемді тауып жазады-2балл.





Қазақ тілі

4 сынып оқулығы

1-бөлім




















Қорытынды

3 мин


Кері байланыс - «Шеринг» әдісі.

  • Шарты: Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы: 4-жаттығу.

Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.





Күнделікке тапсырма жазып алады.

ҚБ қойылады.

Интербел-сенді тақта












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!