Қазақ тілі 10 сынып Әлемдік өркениеттік үрдістер аясындағы қазақ мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 10 сынып Әлемдік өркениеттік үрдістер аясындағы қазақ мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныптың Қазақ тіліне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТЕКСЕРІЛДІ _____________ ДОІЖО К. М. АБДИКАДИРОВА


Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130-бұйрығына қосымша, 2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472-бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382-бұйрығына негізделіп жасақталды.


Пәні

Қазақ тілі

Бөлім

ІІІ бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Тілдік жүйе және норма

Педагогтің тегі, аты және әкесінің аты

Елешова Айшахан Рахматуллаевна

Күні:


Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Әлемдік өркениеттік үрдістер аясындағы қазақ мәдениеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.1- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсат-ты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

10.4.2.1. - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Сабақтың мақсаты

мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдайды, интонацияның құрамдас бөліктерін сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

Құндылықтарға баулу

Құрмет, ынтымақтастық. Өз ұлтының мәдениетіне деген құрметтерін арт-тыру, әрбір оқушының мәдениетті болуына, әлемдік өркениетте қазақ мәдениетінің өркендеуіне өз үлестерін қосуға ынталандыру;

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурс


Сабақтың басы















Сабақтың ортасы












Ұйымдастыру кезеңі. Оқушы-лармен амандасу. Түгендеу.

Қызығушылықты ояту

Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақ-ты байланыстыру мақсатында берілген тапсырманы ұжымдық талқылау.

1-тапсырма. Суреттер бойынша салыстырмалы талдау жасаңдар

2-тапсырма. Мәтін мазмұны бо-йынша жоспар құрып, кестедегі тапсырмаларды орындаңдар

Мәтіннің тақырыбы

Мәтін жанры

Мәтіннің стилі

ҚОШТАСУ

Қазіргі кезде қоштасудың форма-лары көп. Мысалы, «Сау болы-ңыз!», «Сау-саламат болыңыз!», «Аман-есен болыңыз!», «Келесі кездескенше!», «Аман-есен бола-йық!». Ал ресми түрі – «Сау болы-ңыз!»

Егер қоштасып отырған аудито-рияда үлкен адамдар болса, олар-мен ерекше қоштасу керек. Құр «Сау болыңыз!» деп қоштасқаннан гөрі, саулығын тілеп қоштасқан аб-зал. Егер ресми қатынаста болса-ңыз, онда «Сау-саламат болыңыз-дар!», «Келесі кездескенше!», «Іс-ке сәт!» деген сияқты тілектермен аяқтаған жақсы

3-тапсырма. Отбасы мүшелерінің бірі іссапарға аттанып бара жатыр. Онымен кім қалай қоштасатынын 10сөйлеммен жазыңдар. Әуен, әуез, кідіріс, пен қарқынды сақтап, бір-біріңе оқып беріңдер.

5-тапсырма. Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын орын-ды қолданып, мәтіндегі ақпаратты 2-3 сөйлеммен қорытындылаңдар, оған қатысты дәлелдеріңді жазыңдар.

Амандасады. Кезекші оқушы-лардың қатысы жайлы мәлі-мет береді

Жаңа тақырыпқа деген қы- зығушылықтарын арттыру мақсатында берілген тапсыр-маны талқылайды.


Салыстырмалы талдау жасайды

Мәтін мазмұны бойынша жос-пар құрады, кестені толтыра-ды






Ережені мұқият оқиды














Ережеге сай сөйлем құрайды. Әуен, әуез, кідіріс, қарқынды сақтап, бір-біріне оқып береді.



Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын орынды қолданады

Мәтіндегі ақпаратты қорытындылайды



Жарайсың!

Өте кере-мет пікір айттың!

Өз ойыңды еркін жет-кізе білдің!


-салыстыр-малы тал-дау жасай-ды-2б

-жоспар құрады-1б

-кестені толтырады-2б

Ж. Ұпай: 5б















-ережеге сай сөйлем құрайды-2б


-тілдік құ-ралдарын орынды қол данады- 1б

-мәтіндегі

-ақпаратты қорытын-дылайды-2б

Ж. Ұпай: 5б








Қазақ тілі.

«Ар-ман –ПВ»

баспа-сы

2018ж


Кері байланыс







Үйге тапсырма беру

1минут

«Ашық микрофон» әдісін

қолдана отырып кері байланыс беруді ұсынады.








6-тапсырма. Көшпелі қазақ өміріндегі төрт түлік малдың орны туралы сипаттама мәтін жазыңдар


«Ашық микрофон» әдісі

бойынша кері байланыс жасайды.

Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.



Үй тапсырмасын орындап келеді

Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі